Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
- Tarkastaja Levisi
- James Bond (George Lazenby)
- Viestit: 11572
- Liittynyt: La Heinä 18, 2020 4:44 pm
Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Saunaetiketti on ollut hatkassa tällä "supisuomalaisesta syystä" hermostuneella kuumakallella. Itse en ole koskaan ollut uimahallissa väkivallantekoa todistamassa mutta toki monenlaisiin hulluihin uimahalleissa usein törmää.
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa0ff22a-33d ... e839819351
Mies pahoinpiteli nuoret veljekset uimahallin saunassa Myyrmäessä
Mies menetti malttinsa saunassa ja kävi kahden kimppuun. Väkivallanteosta tuli tuomio ja mojova lasku.
Tunteet kuumenivat vantaalaisessa saunassa maaliskuussa 2024. Nelikymppinen mies kuristi 13-vuotiasta poikaa ja pahoinpiteli tämän isoveljen löylykauhalla.
Väkivallanteko tapahtui Myyrmäen uimahallin saunassa.
Teinipoika oli 26-vuotiaan isoveljensä kanssa uimahallin saunassa, kun tuiki tuntematon 41-vuotias mies kävi heidän kimppuunsa.
Ensin mies löi isoveljeä löylykauhalla rintaan. Sitten hän tarttui pikkuveljeä kaulasta ja kädestä ja raahasi tätä ulos saunasta.
Kovista otteista aiheutui kipua, punoitusta ja mustelmaakin.
Väkivallanteon motiivi oli supisuomalainen: Mies oli ilmeisesti pahastunut siitä, etteivät veljekset olleet saunassa alasti, vaan uima-asuissa.
Keski-ikäinen mies kiisti pahoinpitelysyytteet ja sanoi joutuneensa itse rikoksen uhriksi.
Miehen mukaan isoveli oli iskenyt häntä saunan edustalla nyrkillä kasvoihin siten, että hänen hampaansa löystyivät.
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa0ff22a-33d ... e839819351
Mies pahoinpiteli nuoret veljekset uimahallin saunassa Myyrmäessä
Mies menetti malttinsa saunassa ja kävi kahden kimppuun. Väkivallanteosta tuli tuomio ja mojova lasku.
Tunteet kuumenivat vantaalaisessa saunassa maaliskuussa 2024. Nelikymppinen mies kuristi 13-vuotiasta poikaa ja pahoinpiteli tämän isoveljen löylykauhalla.
Väkivallanteko tapahtui Myyrmäen uimahallin saunassa.
Teinipoika oli 26-vuotiaan isoveljensä kanssa uimahallin saunassa, kun tuiki tuntematon 41-vuotias mies kävi heidän kimppuunsa.
Ensin mies löi isoveljeä löylykauhalla rintaan. Sitten hän tarttui pikkuveljeä kaulasta ja kädestä ja raahasi tätä ulos saunasta.
Kovista otteista aiheutui kipua, punoitusta ja mustelmaakin.
Väkivallanteon motiivi oli supisuomalainen: Mies oli ilmeisesti pahastunut siitä, etteivät veljekset olleet saunassa alasti, vaan uima-asuissa.
Keski-ikäinen mies kiisti pahoinpitelysyytteet ja sanoi joutuneensa itse rikoksen uhriksi.
Miehen mukaan isoveli oli iskenyt häntä saunan edustalla nyrkillä kasvoihin siten, että hänen hampaansa löystyivät.
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
En tiedä, mitä tässä on tapahtunut, mutta mutakuonoja uskotaan aina, on tapahtunut mitä tahansa.Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 6:23 am Keski-ikäinen mies kiisti pahoinpitelysyytteet ja sanoi joutuneensa itse rikoksen uhriksi.
Miehen mukaan isoveli oli iskenyt häntä saunan edustalla nyrkillä kasvoihin siten, että hänen hampaansa löystyivät.
Kun kaikki rötöstelevät ja Kela-tuilla elävät matut lähetetään täältä kotimaahansa, kummasti rasismikin vähenee.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?

-
olenoikeassa
- Alokas
- Viestit: 7
- Liittynyt: Ke Tammi 28, 2026 12:25 am
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Miten suviseurat liittyy tähän aiheeseen?Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 6:23 am Saunaetiketti on ollut hatkassa tällä "supisuomalaisesta syystä" hermostuneella kuumakallella. Itse en ole koskaan ollut uimahallissa väkivallantekoa todistamassa mutta toki monenlaisiin hulluihin uimahalleissa usein törmää.
www.iltalehti.fi/kotimaa/a/aa0ff22a-33d ... e839819351
Mies pahoinpiteli nuoret veljekset uimahallin saunassa Myyrmäessä
Mies menetti malttinsa saunassa ja kävi kahden kimppuun. Väkivallanteosta tuli tuomio ja mojova lasku.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Tämä oli varmaan "vitsi"? Esim. uinnin avulla kuntoutujat ja kilpauimarit varmaan kiljuisivat riemusta kun patistettaisiin avantoon. Kilpauimarit etenkin varmaan arvostaisivat 4-7 kertaa viikossa 1-3h avantouintitreenejä. Puhumattakaan perus kuntouimareista, lapsiperheistä jne.apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:37 am Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?
![]()
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Tässä linkki oikeaan juttuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13bf ... 924e1d615b
Käräjäoikeus on vetänyt aivan jäätävän päättelyn:"Sen sijaan Itä-Uudenmaan käräjäoikeus katsoi, ettei veljeksillä ollut minkäänlaista motiivia valehdella väkivallasta. He eivät tunteneet miestä ennalta." Kuitenkin 41-vuotiaan tekemä pahoinpitely on ilman muuta totta, vaikkei hän tuntenut veljeksiä ennalta, ja hänellä on ilmeisesti myös motiivi valehteluun.
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
Käräjäoikeus on vetänyt aivan jäätävän päättelyn:"Sen sijaan Itä-Uudenmaan käräjäoikeus katsoi, ettei veljeksillä ollut minkäänlaista motiivia valehdella väkivallasta. He eivät tunteneet miestä ennalta." Kuitenkin 41-vuotiaan tekemä pahoinpitely on ilman muuta totta, vaikkei hän tuntenut veljeksiä ennalta, ja hänellä on ilmeisesti myös motiivi valehteluun.
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Annie_22 kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:07 amTämä oli varmaan "vitsi"? Esim. uinnin avulla kuntoutujat ja kilpauimarit varmaan kiljuisivat riemusta kun patistettaisiin avantoon. Kilpauimarit etenkin varmaan arvostaisivat 4-7 kertaa viikossa 1-3h avantouintitreenejä. Puhumattakaan perus kuntouimareista, lapsiperheistä jne.apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:37 am Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?
![]()
Ei ollut vitsi. Suomessa on 200 000 järveä ja lampea. Jos ei halua uida avannossa, ei ole pakko uida talvella. Suomessa on myös yksityisomisteisia kylpylöitä, vesipuistoja ym . Ei todellakaan tarvita uimahallia lähes jokaiseen kuntaan.
Ja miksei ketään yhtäkkiä haittaakaan uimahallien ympäristökuormitus? Kaikessa muussa tuntuu haittaavan, muttei silloin, kun kyse on uimahalleista ( lue: ahdistelu-, salakuvaus-, ja riehumispaikoista).
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
onko tää se steroidikallu, josta vankilassa elämäänsä viettänyt roni jotakin on tehnyt youtube pätkänkin? harrastaa avantouimariuttaki 
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Lasten piekseminen kuuluu kulttuuriin? Kylläpä suomalaismies taas pelasti meidän tulevaisuuden! Paistaa omat asenteet vahvasti läpi jos kuvittelet että Jarno-Taisto-Elmeri 41vee oli tässä uhri.Villeri kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:01 am Tässä linkki oikeaan juttuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13bf ... 924e1d615b
Käräjäoikeus on vetänyt aivan jäätävän päättelyn:"Sen sijaan Itä-Uudenmaan käräjäoikeus katsoi, ettei veljeksillä ollut minkäänlaista motiivia valehdella väkivallasta. He eivät tunteneet miestä ennalta." Kuitenkin 41-vuotiaan tekemä pahoinpitely on ilman muuta totta, vaikkei hän tuntenut veljeksiä ennalta, ja hänellä on ilmeisesti myös motiivi valehteluun.
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
-
Transventtiili
- Poliisikoira Rex
- Viestit: 267
- Liittynyt: Ma Syys 15, 2025 7:00 pm
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Kyllä sinä nyt vetelet jäätävää päättelyä. Kyllä noita uima-asuja saunassa pitäville suuttuvia on paljonkin. Itsekin olen tätä todistanut. Ei ole käsiksi käyty mutta melkein. Joten en epäile hetkeäkään etteikö tämä sankari olisi noiden päälle käynyt ja ilmeisesti heistä myös löyty tämän pahoinpitelyn jälkiä.Villeri kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:01 am Tässä linkki oikeaan juttuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/13bf ... 924e1d615b
Käräjäoikeus on vetänyt aivan jäätävän päättelyn:"Sen sijaan Itä-Uudenmaan käräjäoikeus katsoi, ettei veljeksillä ollut minkäänlaista motiivia valehdella väkivallasta. He eivät tunteneet miestä ennalta." Kuitenkin 41-vuotiaan tekemä pahoinpitely on ilman muuta totta, vaikkei hän tuntenut veljeksiä ennalta, ja hänellä on ilmeisesti myös motiivi valehteluun.
Todennäköisesti ählyt katsoneet labradorinnoutajan katseella syvälle käräjätuomarin silmiin, joka ei ole ymmärtänyt, ettei totuudesss pysyminen, peseytyminen ja sääntöjen noudattaminen kuulu kulttuuriin.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Varmaan sen takia koska vaikutus kansanterveyteen on niin paljon positiivisella puolella.apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:30 am Ja miksei ketään yhtäkkiä haittaakaan uimahallien ympäristökuormitus?
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Väkivaltahomo, joka haluaa katsella pikkupoikien pippeleitä. Raivostuu, kun hänen itseoikeutensa evätään. Uimalat olleet aina täynnä pervoja..
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Erinomaisen säästökohteen olet spotannut hyvälle hallituksellemme, tosin rahoituksen portaittainen lopettaminen kohdistuu myös kantasuomalaisiin, maahanmuuttovastaisiin omankäden oikeudella operoiviin, ruumiilliseen ja sanalliseen väkivaltaan turvautuviin "saunamajureihin".apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 9:30 amAnnie_22 kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 8:07 amTämä oli varmaan "vitsi"? Esim. uinnin avulla kuntoutujat ja kilpauimarit varmaan kiljuisivat riemusta kun patistettaisiin avantoon. Kilpauimarit etenkin varmaan arvostaisivat 4-7 kertaa viikossa 1-3h avantouintitreenejä. Puhumattakaan perus kuntouimareista, lapsiperheistä jne.apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:37 am Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?
![]()
Ei ollut vitsi. Suomessa on 200 000 järveä ja lampea. Jos ei halua uida avannossa, ei ole pakko uida talvella. Suomessa on myös yksityisomisteisia kylpylöitä, vesipuistoja ym . Ei todellakaan tarvita uimahallia lähes jokaiseen kuntaan.
Ja miksei ketään yhtäkkiä haittaakaan uimahallien ympäristökuormitus? Kaikessa muussa tuntuu haittaavan, muttei silloin, kun kyse on uimahalleista ( lue: ahdistelu-, salakuvaus-, ja riehumispaikoista).
Jotka ovat pyyteettömästi jakaneet tietoutta suomalaisesta saunakulttuurista ja sen pätemättömistä "höyrystyvä kloori" housuissa väitteistä. Klooriahan ei miesmuistiin ole altaissa käytetty.
Potus:" – Tulee kaveri, jolla on hyvä puheenparsi. Sitten hänet valitaan, ja yhtäkkiä ollaan jumissa miehen kanssa, joka on idiootti, Trump sanoi skenaariosta, jossa presidentiksi valitaan henkilö, joka ei ole läpäissyt kognitiivista testiä."
-
Mietintämyssyttelijä
- Armas Tammelin
- Viestit: 79
- Liittynyt: Pe Kesä 05, 2026 2:43 pm
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Olen aina pitänyt uimahalleja roomalaistyyppisinä pervoilukylpylöinä, Yrjönkadun uimahalli taitaa olla legendaarisin tässä suhteessa. Hurjia tarinoita olen kuullut muutamalta tutulta jotka ovat siellä joskus käyneet.mr.gonzo kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 10:43 am Väkivaltahomo, joka haluaa katsella pikkupoikien pippeleitä. Raivostuu, kun hänen itseoikeutensa evätään. Uimalat olleet aina täynnä pervoja..
Erikoisen näköistä jengiä sinne kyllä lappaakin, kun usein siinä kulmilla kävelee ohitse.
Varmaan kuumottavaa pakoilla siellä pylväiden välissä jotain kiimaista vanhaa homoa joka haluaa pestä selkäsi.
Lisäksi kun käy uimassa vain meressä tai järvessä, ei tule kaikenmaailman jalkasieniä, hyppykuppaa tai muita tartuntatauteja ja ei tarvitse purskutella suustaan vettä joka on huuhdellut juuri jonkun hinurin karvaista persettä.
Ja Tupla, uimahallien vedessä käytetään edelleen klooria. Taas tuli sinulta virheellistä tietoa.
Re: Mies kuristi ja hakkasi veljeksiä uimahallin saunassa - syynä uimahousut
Uintiaika luonnonvesissä on hyvin lyhyt. Ensin on kylmät vedet ja sitten tulee sinilevät ym. Ja sitten taas tuleekin syksy ja talvi. Avantouinti ei sovi kaikille.apässi kirjoitti: Pe Kesä 26, 2026 7:37 am Voisiko uimahallien rahoituksen laittaa syyniin? Mihin tarvitsemme näin monta verovaroin tuettua uimahallia, kun Suomessa on 200 000 järveä ja lampea, ja talvella saa uida halutessaan avannossa?
![]()
Kaikilla ei ole mahdollisuutta matkustaa luonnonvesien äärelle.
Itse kannatan uimahallien kesäsulun kierrättämistä lähikuntien uimahallien kesken, jolloin puhdasvetinen uimapaikka olisi kaikkien saatavilla läpi kesän - ja helteiden.
Terveiset Iso-Roineen rannalta mutta ymmärrän myös muiden ihmisten tilanteen.