Tiinas
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
Tiinas
Tunnetaan myös nimellä Hiiva-Tiina. Tuon umpeenkasvaneen hiehon elämän sisältö on pommittaa päivittäin murha.infoon rasistista tekstiä ja ihmisvihaa. Syynä ovat ankara munan puute ja pahat mielenterveysongelmat. Multinimimerkki. Hullun muita nimimerkkejä on: Salmari. SariTup, Gurney, A.Sierra ja Perilla. Nuo ainakin. Luultavasti monet muut.
-
Tuohirulla
- Nikke Knatterton
- Viestit: 163
- Liittynyt: La Kesä 29, 2024 10:42 pm
Re: Tiinas
Mistä tiedät että multinilkkeilee noilla merkeillä?
vaadin todisteita pään menon vuoksi!
vaadin todisteita pään menon vuoksi!
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Tiinas
Surullista miten pahoinvoivaa väkeä Suomesta löytyy. Eivät voi edes juhannusta viettää ilman, että pitää päästä purkamaan pahaa oloa ja ihisvihaa murha.infoon. Eikö siellä mielisairaaloissa voisi ottaa potilailta puhelimet pois, eivät ne ainakaan potilaiden oloa paranna.
-
Nile Jarvis
- Harjunpää
- Viestit: 310
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2025 10:36 pm
Re: Tiinas
Hiiva-Tiina riehunut jo Salmari, SariTup ja Perilla nimimerkeillään. Tiinas nimimerkkiä ei uskalla käyttää, koska jauhotettu umpeenkasvanut hiivahieho. 
-
JanitaSlim
- Ben Matlock
- Viestit: 8846
- Liittynyt: Pe Syys 18, 2020 5:51 pm
Re: Tiinas
Hiiva-Tiinas haha. 
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.
Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
-
Tuulenvire
- Sofia Karppi
- Viestit: 413
- Liittynyt: La Marras 22, 2025 4:26 pm
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Tiinas
hiiva-tiinas pillus käy kuumana ja keittä kiljua
Re: Tiinas
Ja sun ikä on? Oletko jo ala-asteelta päässyt?
Re: Tiinas
On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
-
Syanidi-Simo
- Scooby-Doo
- Viestit: 20
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2026 9:24 pm
Re: Tiinas
Ahaa.OK. Nyt ymmärrän. Olen pitänyt häntä vain pakkomielteisenä kusipänä, mutta selvensi taustaa. Oikeasti mielenterveysongelmaisille ja vammaisille vittuilu on perseestä, enkä hyväksy sellaista.Knobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.
-
lonesjucca
- Vic Mackey
- Viestit: 1918
- Liittynyt: Ke Heinä 26, 2023 9:26 pm
Re: Tiinas
kaiki rasisti o ne siirtää sitä vihaa ulos itestää ku ei osaa tehä omasta olostaa muute parempaa. eihä rasistei ois jos niile annetas prosakkiiKnobster kirjoitti: La Kesä 27, 2026 12:47 am On sanonut olevansa masentunut jne.
Tästä syystä en (aina) jaksa kuittailla Tiinulin rasistiseen ölinään. Käy melkein sääliksi raukkaa.