Profilointeja käyttäjistä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sipi
Perry Mason

Re: Profilointeja käyttäjistä

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Gurney kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 7:13 pm
Sipi kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 6:50 pm Toivoisin profilointia Syanidi-Simosta. Joko hänen itsensä toimesta tai jonkun aiheeseen perehtyneen. Nyt haisee nimittäin uusvanhalta kirjoittajalta, eli on lennossa vaihtunut nimimerkki.

Jos on lisäksi mahdollista, voisit Syanidi-SImo vaihtaa nimimerkkisi vielä kertaalleen. Ihan minun mielikseni.
Tuo on putsarin sadas nikki. Ja uusi jo odottamassa eli noh_juuh
Tämähän selittääkin. Kiitos.
manearia
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja manearia »

Profiloikaa minua, muuten tulee syrjäytynyt olo ja pakko heittäytyä uhriksi.
Syanidi-Simo
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Syanidi-Simo »

Gurney kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 7:13 pm
Sipi kirjoitti: Su Kesä 28, 2026 6:50 pm Toivoisin profilointia Syanidi-Simosta. Joko hänen itsensä toimesta tai jonkun aiheeseen perehtyneen. Nyt haisee nimittäin uusvanhalta kirjoittajalta, eli on lennossa vaihtunut nimimerkki.

Jos on lisäksi mahdollista, voisit Syanidi-SImo vaihtaa nimimerkkisi vielä kertaalleen. Ihan minun mielikseni.
Tuo on putsarin sadas nikki. Ja uusi jo odottamassa eli noh_juuh
Putsarimaniasta tunnistaa Hiiva-Tiinan. Kyseessä on kuulemma mielenterveystapaus, joten ei potkita päähän.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Putsarin tunnistaa mm. innosta väännellä toisten nimimerkkejä. Putsari on venäjämielinen idiootti, joka osaa "putinin pelikirjan" ulkoa ja siteeraa sitä usein. Mielenterveyspotilas, jolla on lukuisia nimimerkkejä foorumilla.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Vastaa Viestiin