Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Skini2
Susikoski

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Skini2 »

Wildchild79 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:57 pm
Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:33 pm ... Neekeri sanana on rasistinen
Vain perseilevät neekerit loukkaantuvat siitä että niitä kutsutaan neekereiksi kun ne jatkuvasti neekeröivät.
Käyttäytyisivät kuin ihmiset niin ehkä sadan vuoden päästä Neekeri ei ole enään haukkumasana.
Tekotaidetta. Ja pyh. Kauniisti muotoiltu kappale. Ei rasistikorttia nosteta.
Ross Sullivan
James Bond (David Niven)

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:33 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:01 pm
Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 4:27 pm

Se on Eevil nimeltä Stöö, tsekkaa oikein kirjotus. Se on tupla E ja tupla Ö. Sama se oliko sanassa "Puolustelija" kaksi vai yksi ÄLLÄÄ. Ite en oo kirjottanu yhtää. Vaikka aika paljon älliä onkin siunattu päänuppiini. En kuitenkaan ole kaltaisesi perseeNNuolija vaikka Poliisi naisen persettä voisin Priimadiilin toivossa nuolakkin. Kirjaimellisesti.

Niin halpaa että tekee mieli sätkiä? En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin, koska ei se riisi paljon miltään haise.
"En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin" Se ei yllätä.
Miten horinasi liittyvät ketjun aiheeseen?

Minkä sortin skini olet? Pelkäätkö sinäkin neekeriählyjä, kuten näillä jengien perseennuolijoilla on tapana?
Helvetin Enkelit on itse julistautunut natsistiseksi liikkeeksi. Siten ehkä Skinin horinat voi liittyä aiheeseen. Minäkö Skini? Näytänkö mielestäsi Skiniltä? Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus kunnian loukkaamisesta... Neekeri sanana on rasistinen eikä se sovellu tälläiselle kaunokirjallisuuden ja täsmällisyyden foorumille kuten itse mainitsit. Sitä silti voi käyttää vain "sanana", tarkoittamatta sillä mitään rasistisisuuteen viittaavaa. Mutta kun käytit sitä "ählyjen" kanssa yhdyssanana, se kääntyi kuin kääntyikin rasistiseen muotoon negatiivisuudesta johtuen. Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi? Jengien perseennuolennasta en tiedä muutakuin että aion nuolla jokaista Helvetin Enkelin vaimoa. Jatkan yrittämistä kunnes kuolen.

Yhden kerran näin. Sillä oli siivet tatuoitu selkään. Vaimo perässä, muistaakseni tumma tukkainen. Vaikka Maustetytöt laulaakin ettei enkelitkään ilman siipiä lennä, hänen menonsa polkupyörän selässä oli varsin lennokasta katseltavaa.
"Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi?" Totta kai on.

Teen sen yläluokkaisella ja sivistyneellä tavalla Vapaussodan perinteitä kunnioittaen. En millään sellaisella "Hei me riehutaan maastohousissa ja piloteissa ja juuaan kaljaa, hakataa mummoi ja perheenisiä,,,vittu ollaa kingei!" -hengellä, jota sinä edustat. Sitä paitsi isoisäni isä ampui 7 kommunistivankia ja 2 ryssää (Tammisaaressa ja Tampereella). Tästä on päiväkirjamerkinnätkin ja Keskisarja on tehnyt Tammisaaren tapahtumista dokkarin. Sen lisäksi Robert Brantbergin kirjan mukaan hänen johtamallaan joukolla oli Talvisodassa tapana hävittää sotavankeja. Huhujen mukaan olisi osallistunut itsekin teloituksiin, mutta ei itse ampunut enää majurina niitä ryssiä.

Internet-nimimerkin kunniaa ei voi loukata.
Mitä te dorkat dorkailette?
Skini2
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Skini2 »

Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 8:32 pm
Skini2 kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:33 pm
Ross Sullivan kirjoitti: Ti Heinä 21, 2026 6:01 pm

"En ymmärtänyt viittausta sätkäpapereihin" Se ei yllätä.
Miten horinasi liittyvät ketjun aiheeseen?

Minkä sortin skini olet? Pelkäätkö sinäkin neekeriählyjä, kuten näillä jengien perseennuolijoilla on tapana?
Helvetin Enkelit on itse julistautunut natsistiseksi liikkeeksi. Siten ehkä Skinin horinat voi liittyä aiheeseen. Minäkö Skini? Näytänkö mielestäsi Skiniltä? Pitää varmaan tehdä rikosilmoitus kunnian loukkaamisesta... Neekeri sanana on rasistinen eikä se sovellu tälläiselle kaunokirjallisuuden ja täsmällisyyden foorumille kuten itse mainitsit. Sitä silti voi käyttää vain "sanana", tarkoittamatta sillä mitään rasistisisuuteen viittaavaa. Mutta kun käytit sitä "ählyjen" kanssa yhdyssanana, se kääntyi kuin kääntyikin rasistiseen muotoon negatiivisuudesta johtuen. Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi? Jengien perseennuolennasta en tiedä muutakuin että aion nuolla jokaista Helvetin Enkelin vaimoa. Jatkan yrittämistä kunnes kuolen.

Yhden kerran näin. Sillä oli siivet tatuoitu selkään. Vaimo perässä, muistaakseni tumma tukkainen. Vaikka Maustetytöt laulaakin ettei enkelitkään ilman siipiä lennä, hänen menonsa polkupyörän selässä oli varsin lennokasta katseltavaa.
"Onko järkevää mielestäsi leimata itse itseään rasistiksi?" Totta kai on.

Teen sen yläluokkaisella ja sivistyneellä tavalla Vapaussodan perinteitä kunnioittaen. En millään sellaisella "Hei me riehutaan maastohousissa ja piloteissa ja juuaan kaljaa, hakataa mummoi ja perheenisiä,,,vittu ollaa kingei!" -hengellä, jota sinä edustat. Sitä paitsi isoisäni isä ampui 7 kommunistivankia ja 2 ryssää (Tammisaaressa ja Tampereella). Tästä on päiväkirjamerkinnätkin ja Keskisarja on tehnyt Tammisaaren tapahtumista dokkarin. Sen lisäksi Robert Brantbergin kirjan mukaan hänen johtamallaan joukolla oli Talvisodassa tapana hävittää sotavankeja. Huhujen mukaan olisi osallistunut itsekin teloituksiin, mutta ei itse ampunut enää majurina niitä ryssiä.

Internet-nimimerkin kunniaa ei voi loukata.
Saihan tämäkin huru-ukoksi tituleerattu henkilö sinuunkin hieman järjen kaikua. Olen ylpeä itsestäni, jatka samaan mallliin. Näyttäisi että kyllä me molemmat tänne fo(o)rumeille taidetaan kuitenkin mahtua. Ihan sulassa sovussa. Sen verran itsestäni, sinulle on muodostunut valheellinen kuva minusta. Olen tavallaan aika normaali, työssä käyvä 35vuotias mies henkilö. Jolla on ADHD. Siksi juttujen taso saattaa lähteä vähän tavallista korkeammalle lennolle. Olen pahoillani jos olen loukannut ketään, et tietenkään tee sitä tarkoituksellisesti. Ehkä ne menee kategoriaan "mukamas" hauskoja juttuja jos jollekulle tulee paha mieli. Mielen pahoittaja en ole. Kuten toinen Karvakuono ;)
Vastaa Viestiin