Osaatko vastata, vaatiiko tuo pollarilaite luvan ja millainen varoitus siihen tarvitaan? /rautalankaAnom kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:09 am Tän ketjun kaksi järjenjättiläistä vaikuttaa olevan yksi ja sama henkilö.![]()
SaanX mestata naapurin rouvan, jos sen kissa kusi mun nurmikolle ??``´?
![]()
Tumma auto huristeli bussin perässä – sekuntia myöhemmin pohjassa pamahti
Re: Tumma auto huristeli bussin perässä – sekuntia myöhemmin pohjassa pamahti
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
MustaNaamion
- Sofia Karppi
Vaatii ja liikennemerkin. Nyt sait vastauksen.Öyhö kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:12 amOsaatko vastata, vaatiiko tuo pollarilaite luvan ja millainen varoitus siihen tarvitaan? /rautalankaAnom kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:09 am Tän ketjun kaksi järjenjättiläistä vaikuttaa olevan yksi ja sama henkilö.![]()
SaanX mestata naapurin rouvan, jos sen kissa kusi mun nurmikolle ??``´?
![]()
- Private dick
- Javier Pena
Jos asut omalla tontilla voit kyllä asentaa noita nousevia pollareita omalle ajotielle.
-
Keplotteleva konna
- Michael Knight
Ennen oli vain keskimääräistä parempia kuljettajia. Nyt alkaa löytymään myös täydellisiä kuskeja.MustaNaamion kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:10 amNäinhän ne lainrikkojat aina oman laittoman toimintansa perustelevat. Jos en minä niin joku muu kuitenkin..Keplotteleva konna kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 10:56 amLoistohomma, ettei koskaan ole ole harhaantunut liikenteessä! Parasta A-ryhmää.MustaNaamion kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 10:49 am Yleisesti ottaen en ite oo koskaan tollee harhaantunu, kun noudatan liikennesääntöjä.
Totuus lienee kuitenkin, että jokainen ajaa joskus vastoin liikennesääntöjä. Huolestuttavaa siitä tekee, jos ei sitä itse koskaan huomaa...
"Kunniaväkivaltaa vaikea torjua" -POLIISI-
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Ulkomaalaisten epäiltyjen osuuden kasvusta lähisuhdeväkivaltatapauksissa etenkin pääkaupunkiseudulla.
Lähes puolet Espoossa lähisuhdeväkivallasta epäillyistä ovat syntyneet ulkomailla.
Kiitos. Ja siis moottoriajoneuvolla ajo kielletty riittää, ei tartte varoittaa erikseen pollarista?
Speku, mutta luulen että tämä kuski kyllä tiesi pollarista, ajoitus vain epäonnistui.
Private dick:
Hyvä tietää - noita näkee jossain lähetystöjen edessä tms. Oletan, että joku tyyppihyväksyntä pitää laitteella olla myös.Jos asut omalla tontilla voit kyllä asentaa noita nousevia pollareita omalle ajotielle.
Konservatiivi-libertaari, entinen vihreä. Ei lue al-Hesaaria. Nuiva. Antinatsi. Antikommunisti. Anti-antifantti. Arhinmäki syytteeseen. GWh CO2++ U238 CPU AI UKR IL RSA ICE++ SCOTUS X
-
Paikallaolenoikeassa
- Hercule Poirotin viikset
Mikä vitun tyyppihyväksyntä? Jos minä noita omalle pihalle asentaisin, niin rakentaisin ne itse ja en todellakaan niille mitään tyyppihyväksyntää hakisi. Ajatuksenakin aivan naurettava.Öyhö kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:26 amKiitos. Ja siis moottoriajoneuvolla ajo kielletty riittää, ei tartte varoittaa erikseen pollarista?
Speku, mutta luulen että tämä kuski kyllä tiesi pollarista, ajoitus vain epäonnistui.
Private dick:Hyvä tietää - noita näkee jossain lähetystöjen edessä tms. Oletan, että joku tyyppihyväksyntä pitää laitteella olla myös.Jos asut omalla tontilla voit kyllä asentaa noita nousevia pollareita omalle ajotielle.
-
Le chat bleu
- Martin Riggs
Ei kai tuo nyt vaatimuksiltaan eroa vaikka liukuportista, joka sulkeutuu automaattisesti ja avautuu vain tietyllä signaalilla, noita on paljon.Öyhö kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:26 amKiitos. Ja siis moottoriajoneuvolla ajo kielletty riittää, ei tartte varoittaa erikseen pollarista?
Private dick:Hyvä tietää - noita näkee jossain lähetystöjen edessä tms. Oletan, että joku tyyppihyväksyntä pitää laitteella olla myös.Jos asut omalla tontilla voit kyllä asentaa noita nousevia pollareita omalle ajotielle.
Tuossa erikoisinta on minusta se että tyyppi ilmeisesti ihan tarkoituksella kiihdyttää, koska näkee ne pylväät. Eikö tullut mieleen, että vaikka tuosta pääsisi, siellä voi alueen toisessa päässä olla toiset ihan samanlaiset? Sitten vaan odottelemaan seuraavaa bussia päästämään ulos.
Sori, mutta ei jaksa kun hymyillä
Valo tunnelin päässä on luultavasti liekinheitin 
Eikö parempi olisi: "Pollareita päin ajo kielletty"?olenoikeassa kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:35 am Mutta varoitusmerkit kyllä laittaisin. "Pihalla ajoneuvoilla ajo kielletty."
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
-
Paikallaolenoikeassa
- Hercule Poirotin viikset
Pollarit ja haastemies ovat olleet varsin viisaita, kun ovat yleensä jättäneet autonsa minun tontin ulkopuolelle.Anom kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:40 amEikö parempi olisi: "Pollareita päin ajo kielletty"?olenoikeassa kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:35 am Mutta varoitusmerkit kyllä laittaisin. "Pihalla ajoneuvoilla ajo kielletty."Sopisi tähänkin tapaukseen, niin ehkä sitä ulinaa pollareiden laillisuudesta ja poliisin osallisuudesta tapaukseen olisi vähemmän.
![]()
- Private dick
- Javier Pena
Videon perusteella niin jos olis ajanut ihan bussin perässä korkeintaan 2 metrin etäisyydellä niin olisi ehtinyt yli.Öyhö kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:26 am
Liukuportit on kohtuu hitaita skuuttaajan niittaamiseen ainakin, nuo pollarit tulee eteen aika äkkinäisesti. Speku taas, mutta luulen että kuski tiesi, että toisella puolella ei ole pollareita.Le chat bleu kirjoitti: Ke Heinä 22, 2026 11:38 am Ei kai tuo nyt vaatimuksiltaan eroa vaikka liukuportista, joka sulkeutuu automaattisesti ja avautuu vain tietyllä signaalilla, noita on paljon.
Tuossa erikoisinta on minusta se että tyyppi ilmeisesti ihan tarkoituksella kiihdyttää, koska näkee ne pylväät. Eikö tullut mieleen, että vaikka tuosta pääsisi, siellä voi alueen toisessa päässä olla toiset ihan samanlaiset? Sitten vaan odottelemaan seuraavaa bussia päästämään ulos.
Sori, mutta ei jaksa kun hymyillä![]()
On tuossa koominen aspekti, varmaan liikaa tällaisia failauksia nähnyt kun ei jaksa enää reagoida.