En mä ainakaan estele, ole hyvä vaanMaybrick kirjoitti:
Joskus käy niin, että mies on paikallaan.
Onko tämäkin nyt sitten OT vai saako täällä keskustella ihan oikeasti?
Marsalkkaa sivuavat off-topicit
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^ En sanoisi noinkaan. Minäkin olen suvaitsevainen kosmopoliitti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Maybrick kirjoitti:Kiinnostais näin Marsalkan muistoa arvostavana ihmisenä (2 Marsalkan kuvaa seinällä niinkuin ennenvanhaan oli tapana, siitä ei seinänkoristus parane), että minkälainen kytkös palstamme marsalkalla on historialliseen Marsalkkaamme?
Tuolla "Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla" -topicissa esiintyy seuraavanlainen kommentti:Marsalkka kirjoitti:Kunnioitus.
Mitäs Marsalkka tähän sanoo?Zodiac kirjoitti:Mitä varten punikki käyttää "Marskin" nimeä? uskomatonta roskaa. Ihme hihhuleita täälläkin.
Ihme hihhuleita täälläkin!Jansku kirjoitti:Maybrick kirjoitti:Kiinnostais näin Marsalkan muistoa arvostavana ihmisenä (2 Marsalkan kuvaa seinällä niinkuin ennenvanhaan oli tapana, siitä ei seinänkoristus parane), että minkälainen kytkös palstamme marsalkalla on historialliseen Marsalkkaamme?Tuolla "Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla" -topicissa esiintyy seuraavanlainen kommentti:Marsalkka kirjoitti:Kunnioitus.
Mitäs Marsalkka tähän sanoo?Zodiac kirjoitti:Mitä varten punikki käyttää "Marskin" nimeä? uskomatonta roskaa. Ihme hihhuleita täälläkin.
Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama,
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Valdovas
- Axel Foley
Anteeksi, mutta mihin tuo kackelsberg viittaa? Hiukan väärin kirjoitettu kaakelivuori? Tuskin kuitenkaan tähän amsterdamilaisen Maria Catarina Limbaghin kihlattuun Johannes Kackelsbergiin, josta historiaan ei monia muita mainintoja ole jäänytkään...Marsalkka kirjoitti: Ketjujen tarkoituksena onkin, että kokoan niihin kackelsbergiä. Ei sinänsä muu kommentointi, vaikka jostain syystä mm. sinä olet kokenut tarvetta kirjoittaa Madeleine-ketjuuni. Lukijoita näillä ketjuillani on ollut mukavasti ja Madeleine-ketjua pääsenkin näillä näkymin kohta päivittämään, koska eräästä väitteestä ei faktaa tunnu millään löytyvän.
III.1 Maria Catarina Limbagh [13] [V] [M]. Geboren 1747 te Amsterdam, gedoopt (Nieuwe kerk ,nr 54 .6v doos 282,1746-1750.) 16 april 1747 te Amsterdam. Getuigen: Johannes Kackelsberg/Maria Catharina Lijmbach..
Oma mielipiteeni, johon ei ole pakko uskoa.ABC kirjoitti:Onko tästä jotain evidenssiä, vai suollatko todistamatonta kackelsbergiä vain?Marsalkka kirjoitti:^ En sanoisi noinkaan. Minäkin olen suvaitsevainen kosmopoliitti.
Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Luotetaan siihen, että hän tietää.Kokki kirjoitti:Etköhän sinä Valdovas tiedä, mihin tuo viittaa.
Kunhan kyselet tyhmiä...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
Valdovas
- Axel Foley
Hm, onko palstalla kenties joitain vanhoja traditioita, joista pitäisi automaattisesti olla tietoinen? Ko. termi näyttää olevan täällä varsin suosittu, joten sillä pitäisi kaiketi siten olla myös jotain erityistä merkitystä, mutta ainakaan Minfon ulkopuolella en kyllä muista siihen törmänneeni. Eikö olisi parasta, että termin kehittäjä ja/tai käyttöönottaja myös kuvailisi, mitä hän sillä haluaa sanoa ja mikä sen etymologia mahdollisesti on.Kokki kirjoitti:Etköhän sinä Valdovas tiedä, mihin tuo viittaa.
Kunhan kyselet tyhmiä...
Tämä ei varsinaisesti ole kysymys&vastaus-ketju, mutta yritetään auttaa sinua tässä asiassa. Itse en tiedä vastausta, mutta ehkä joku muu osaa auttaa.Mike Manner kirjoitti:Miten itseriittoinen ihminen voi olla...
Tässä tuli niin hyviä vihjeitä, joten kokeillaan, josko asia avautuisi näiden avulla.Kokki kirjoitti:^No hän sen sitten kertokoon sinullekin. Vinkiksi voin sanoa, että koiramme suoltaa kackelsbergiä yleensä aamulenkillä. Kackelsbergiä voi myös ilmaantua puheessa, sekä kirjoitetussa tekstissä. Get it?