Marsalkkaa sivuavat off-topicit

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Maybrick kirjoitti:
Joskus käy niin, että mies on paikallaan.

Onko tämäkin nyt sitten OT vai saako täällä keskustella ihan oikeasti? 8)
En mä ainakaan estele, ole hyvä vaan :shock: :D
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Sipatti
Lauri Hanhivaara

Harmi...

Viesti Kirjoittaja Sipatti »

...tää meijjän mannerheimi taitaa olla vaan aika kaukana esikuvastaan...ois nyt ees jotain yhteistä ollu, mutta ei....better luck next time?
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

^ En sanoisi noinkaan. Minäkin olen suvaitsevainen kosmopoliitti.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Jansku
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Jansku »

Maybrick kirjoitti:Kiinnostais näin Marsalkan muistoa arvostavana ihmisenä (2 Marsalkan kuvaa seinällä niinkuin ennenvanhaan oli tapana, siitä ei seinänkoristus parane), että minkälainen kytkös palstamme marsalkalla on historialliseen Marsalkkaamme?
Marsalkka kirjoitti:Kunnioitus.
Tuolla "Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla" -topicissa esiintyy seuraavanlainen kommentti:
Zodiac kirjoitti:Mitä varten punikki käyttää "Marskin" nimeä? uskomatonta roskaa. Ihme hihhuleita täälläkin.
Mitäs Marsalkka tähän sanoo? :wink:
Marsalkka
Horatio Caine

Jansku kirjoitti:
Maybrick kirjoitti:Kiinnostais näin Marsalkan muistoa arvostavana ihmisenä (2 Marsalkan kuvaa seinällä niinkuin ennenvanhaan oli tapana, siitä ei seinänkoristus parane), että minkälainen kytkös palstamme marsalkalla on historialliseen Marsalkkaamme?
Marsalkka kirjoitti:Kunnioitus.
Tuolla "Venäläismies hakattiin pahasti Katajanokalla" -topicissa esiintyy seuraavanlainen kommentti:
Zodiac kirjoitti:Mitä varten punikki käyttää "Marskin" nimeä? uskomatonta roskaa. Ihme hihhuleita täälläkin.
Mitäs Marsalkka tähän sanoo? :wink:
Ihme hihhuleita täälläkin!

Tähän yksi hymiö. Sellainen perushymynaama,
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Marsalkka kirjoitti: Ketjujen tarkoituksena onkin, että kokoan niihin kackelsbergiä. Ei sinänsä muu kommentointi, vaikka jostain syystä mm. sinä olet kokenut tarvetta kirjoittaa Madeleine-ketjuuni. Lukijoita näillä ketjuillani on ollut mukavasti ja Madeleine-ketjua pääsenkin näillä näkymin kohta päivittämään, koska eräästä väitteestä ei faktaa tunnu millään löytyvän.
Anteeksi, mutta mihin tuo kackelsberg viittaa? Hiukan väärin kirjoitettu kaakelivuori? Tuskin kuitenkaan tähän amsterdamilaisen Maria Catarina Limbaghin kihlattuun Johannes Kackelsbergiin, josta historiaan ei monia muita mainintoja ole jäänytkään...

III.1 Maria Catarina Limbagh [13] [V] [M]. Geboren 1747 te Amsterdam, gedoopt (Nieuwe kerk ,nr 54 .6v doos 282,1746-1750.) 16 april 1747 te Amsterdam. Getuigen: Johannes Kackelsberg/Maria Catharina Lijmbach..
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

Etköhän sinä Valdovas tiedä, mihin tuo viittaa.
Kunhan kyselet tyhmiä...
A man's got to do what a man's got to do.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Marsalkka kirjoitti:^ En sanoisi noinkaan. Minäkin olen suvaitsevainen kosmopoliitti.
Onko tästä jotain evidenssiä, vai suollatko todistamatonta kackelsbergiä vain? 8)
Every ship must sail a world.
Marsalkka
Horatio Caine

ABC kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:^ En sanoisi noinkaan. Minäkin olen suvaitsevainen kosmopoliitti.
Onko tästä jotain evidenssiä, vai suollatko todistamatonta kackelsbergiä vain?
Oma mielipiteeni, johon ei ole pakko uskoa.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Marsalkka
Horatio Caine

Kokki kirjoitti:Etköhän sinä Valdovas tiedä, mihin tuo viittaa.
Kunhan kyselet tyhmiä...
Luotetaan siihen, että hän tietää.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Miten itseriittoinen ihminen voi olla...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Valdovas
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

Kokki kirjoitti:Etköhän sinä Valdovas tiedä, mihin tuo viittaa.
Kunhan kyselet tyhmiä...
Hm, onko palstalla kenties joitain vanhoja traditioita, joista pitäisi automaattisesti olla tietoinen? Ko. termi näyttää olevan täällä varsin suosittu, joten sillä pitäisi kaiketi siten olla myös jotain erityistä merkitystä, mutta ainakaan Minfon ulkopuolella en kyllä muista siihen törmänneeni. Eikö olisi parasta, että termin kehittäjä ja/tai käyttöönottaja myös kuvailisi, mitä hän sillä haluaa sanoa ja mikä sen etymologia mahdollisesti on.
Kokki
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^No hän sen sitten kertokoon sinullekin. Vinkiksi voin sanoa, että koiramme suoltaa kackelsbergiä yleensä aamulenkillä. Kackelsbergiä voi myös ilmaantua puheessa, sekä kirjoitetussa tekstissä. Get it?
A man's got to do what a man's got to do.
Marsalkka
Horatio Caine

Mike Manner kirjoitti:Miten itseriittoinen ihminen voi olla...
Tämä ei varsinaisesti ole kysymys&vastaus-ketju, mutta yritetään auttaa sinua tässä asiassa. Itse en tiedä vastausta, mutta ehkä joku muu osaa auttaa.
Marsalkka
Horatio Caine

Kokki kirjoitti:^No hän sen sitten kertokoon sinullekin. Vinkiksi voin sanoa, että koiramme suoltaa kackelsbergiä yleensä aamulenkillä. Kackelsbergiä voi myös ilmaantua puheessa, sekä kirjoitetussa tekstissä. Get it?
Tässä tuli niin hyviä vihjeitä, joten kokeillaan, josko asia avautuisi näiden avulla.
Vastaa Viestiin