Kyllä tosi huolissaan sitä ollaan ku oon oikeuden mukaan raiskannut silloisen vaimoni! Mä tulin vaa huvikseni tänne kattelee ja jos vaikka säkin tuhlaat aikaasi minun takiazam81 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 10:45 pmRaiskaaja, nisti ja naisia hakkaava väkivaltarikollinen on huolissaan maineestaanJukkis666 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 7:36 pmNoniin joo suu vaahdossa ne koirat ärisee hehehe! Aita se on laitettu kondikseen jo kauan aikaa sitten. Nii ei mun koirat ole koskaan purreet edes ketään!En tiedä kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 2:48 pm
Ei tarvi olla tietäjä, kyllä sä kaikkea oot ehtiny meinaan tekemään. Oot sentään vissiin aitaa ruvennu rakentamaan, ettei ne sun koiras suu vaahdossa yritä karata sieltä ja käydä kimppuun ? Kyl ne jokaisen ilmoituksen tarkistaa, tai ainakin pitäisi.. Muuten varmaan aika monelle ihan sama, mut kannattaa pitää niistä koirista huolta ja olla opettamasta niitä hyökkäämään ohikulkijoiden kimppuun.
Nii oon tehny ja vaikka mitä! Kun taas sä tuhlaat aikaasi täällä spekuloimassa ihmisistä keitä et edes tunne! Sit hauskinta on nää koiran hakkaukset ja eläintepitokiellot!aina niin mukava lukee näit teijän juttuja! Mä tykkään
![]()
Priceless...
Kouvolassa kaksi aseellista ryöstöä keskiviikkona 15.7.2026
Re: Kouvolassa kaksi aseellista ryöstöä keskiviikkona 15.7.2026
Juu aina tarttee wingmanin! Hehe juu tuomittu ja silti kongilla painelen menee.. en oo ikinä raiskannu ketään tai satuttanut lapsia. Miehet ja naiset saa multa tasa-arvoista kohteluaEn tiedä kirjoitti: Pe Elo 07, 2026 3:52 pmNiin se meni pyssymies hiljaiseksi, kun faktoja osattiin kertoa. Ihan turha sun on länkyttää paskaa. Sä olet tuomittu raiskaaja, väkivalta rikollinen, naisten hakkaaja yms jännämies. Etkä sä koskaan tuu muuttumaan, et koskaan. Etkä sä myös yksin koskaan tule mitään tekemään, aina tarvii kaverin tai vähän dynyä tai rynkkyä messiin.Jukkis666 kirjoitti: Ma Elo 03, 2026 2:40 pmJuu vapaalla jalalla! Ootte kovan luokan tietäjiä!!Cormorant kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 11:27 pm Iisi-Jii jo huutelee facebookissa koiransa perään, lieneekö sitten jo vapaalla jalalla.hmmmm vai ilman hihnoja painelen tuolla menee koirien kanssa?
puukottelen ohimennen ex muijan koirat ja vaik mulla on eläintenpito kielto niin multa ei viedä koiria pois! Jopa annetaan takasin! Tehkää eläinsuojelu ilmotuksia niin saa taas sen toisen kerran vuoteen viranomaiset toteamaan että kaikki on ok. Montahan kertaa pitää muuten niiden käydä toteamassa tämä sama tilanne?
Joopa joo, tyypillinen elämämkoululainen. Kaikki on vaan puhuttu sun päälle ja mihinkään et ole syyllinenJukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 11:35 amKyllä tosi huolissaan sitä ollaan ku oon oikeuden mukaan raiskannut silloisen vaimoni! Mä tulin vaa huvikseni tänne kattelee ja jos vaikka säkin tuhlaat aikaasi minun takiazam81 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 10:45 pmRaiskaaja, nisti ja naisia hakkaava väkivaltarikollinen on huolissaan maineestaanJukkis666 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 7:36 pm
Noniin joo suu vaahdossa ne koirat ärisee hehehe! Aita se on laitettu kondikseen jo kauan aikaa sitten. Nii ei mun koirat ole koskaan purreet edes ketään!
Nii oon tehny ja vaikka mitä! Kun taas sä tuhlaat aikaasi täällä spekuloimassa ihmisistä keitä et edes tunne! Sit hauskinta on nää koiran hakkaukset ja eläintepitokiellot!aina niin mukava lukee näit teijän juttuja! Mä tykkään
![]()
Priceless...
silloinen vaimoni sal minulle puhutettua myös henkirikos syytteet mitkä paljastuivat juuri ennen kuin tapahtuneesta oli kulunut 20 vuotta. Niin siis ja vinkki oli annettu tuolloin kun sain työstäjäraiskaaja tittelin.
Sä olet raiskaaja ja naistenhakkaaja, eihän siinä ole mitään jossiteltavaa, lainvoimaisia tuomioita.
Älkää lopettako,mulla on popparit mikrossa vielä.
Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta! 
Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 12:25 pm Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta!![]()
Lisää valeita, piri/peukkunistit ei nuku iltaisin, tuskin öisinkään, sillonhan te nistit olette rullaamassa häkkikellareita.
Se ihan turha lässyttää..Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 12:25 pm Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta!![]()
Ja nyt väität taas, että et ole tehnyt mitään, viitaten viimeiseen "operaatioon".
Kohta väität, että olet absolutisti rehellinen työssäkäyvä suomalainen herrasmies. Voi vittu.
Niin, en tiedä.
Ja hei, ihan samalla viisiin sä tuhlaat aikaa olemalla täällä ja jauhamalla paskaa.. Mä en tuhlaa enää, koska ihan sama mitä sanoo, niin ei teidän kaltaisten kanssa voi keskustella millään tasolla järkevästi.Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 12:25 pm Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta!![]()
Niin, en tiedä.
Oo varovainen, kohta se uhkaa tappaa sut ja ottaa kaverit mukaan ja tulee vähän dynyä laittaa oven taakse
Niin, en tiedä.