Kouvolassa kaksi aseellista ryöstöä keskiviikkona 15.7.2026

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Jukkis666
Alokas

Re: Kouvolassa kaksi aseellista ryöstöä keskiviikkona 15.7.2026

Viesti Kirjoittaja Jukkis666 »

zam81 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 10:45 pm
Jukkis666 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 7:36 pm
En tiedä kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 2:48 pm

Ei tarvi olla tietäjä, kyllä sä kaikkea oot ehtiny meinaan tekemään. Oot sentään vissiin aitaa ruvennu rakentamaan, ettei ne sun koiras suu vaahdossa yritä karata sieltä ja käydä kimppuun ? Kyl ne jokaisen ilmoituksen tarkistaa, tai ainakin pitäisi.. Muuten varmaan aika monelle ihan sama, mut kannattaa pitää niistä koirista huolta ja olla opettamasta niitä hyökkäämään ohikulkijoiden kimppuun.
Noniin joo suu vaahdossa ne koirat ärisee hehehe! Aita se on laitettu kondikseen jo kauan aikaa sitten. Nii ei mun koirat ole koskaan purreet edes ketään! 😃
Nii oon tehny ja vaikka mitä! Kun taas sä tuhlaat aikaasi täällä spekuloimassa ihmisistä keitä et edes tunne! Sit hauskinta on nää koiran hakkaukset ja eläintepitokiellot! 😃😃😃 aina niin mukava lukee näit teijän juttuja! Mä tykkään ❤️
Raiskaaja, nisti ja naisia hakkaava väkivaltarikollinen on huolissaan maineestaan😂 Priceless...
Kyllä tosi huolissaan sitä ollaan ku oon oikeuden mukaan raiskannut silloisen vaimoni! Mä tulin vaa huvikseni tänne kattelee ja jos vaikka säkin tuhlaat aikaasi minun takia 😃 silloinen vaimoni sal minulle puhutettua myös henkirikos syytteet mitkä paljastuivat juuri ennen kuin tapahtuneesta oli kulunut 20 vuotta. Niin siis ja vinkki oli annettu tuolloin kun sain työstäjäraiskaaja tittelin.
Jukkis666
Alokas

En tiedä kirjoitti: Pe Elo 07, 2026 3:52 pm
Jukkis666 kirjoitti: Ma Elo 03, 2026 2:40 pm
Cormorant kirjoitti: Pe Heinä 31, 2026 11:27 pm Iisi-Jii jo huutelee facebookissa koiransa perään, lieneekö sitten jo vapaalla jalalla.
Juu vapaalla jalalla! Ootte kovan luokan tietäjiä!! 😃 hmmmm vai ilman hihnoja painelen tuolla menee koirien kanssa? 😂 puukottelen ohimennen ex muijan koirat ja vaik mulla on eläintenpito kielto niin multa ei viedä koiria pois! Jopa annetaan takasin! Tehkää eläinsuojelu ilmotuksia niin saa taas sen toisen kerran vuoteen viranomaiset toteamaan että kaikki on ok. Montahan kertaa pitää muuten niiden käydä toteamassa tämä sama tilanne?
Niin se meni pyssymies hiljaiseksi, kun faktoja osattiin kertoa. Ihan turha sun on länkyttää paskaa. Sä olet tuomittu raiskaaja, väkivalta rikollinen, naisten hakkaaja yms jännämies. Etkä sä koskaan tuu muuttumaan, et koskaan. Etkä sä myös yksin koskaan tule mitään tekemään, aina tarvii kaverin tai vähän dynyä tai rynkkyä messiin.
Juu aina tarttee wingmanin! Hehe juu tuomittu ja silti kongilla painelen menee.. en oo ikinä raiskannu ketään tai satuttanut lapsia. Miehet ja naiset saa multa tasa-arvoista kohtelua 😃 hei mulle ei mene kakara/raiskaaja jutut ihon alle. Musta on kiva seurata kuinka kuplassa elätte 🫵🏻😃
zam81
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja zam81 »

Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 11:35 am
zam81 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 10:45 pm
Jukkis666 kirjoitti: Ti Elo 04, 2026 7:36 pm

Noniin joo suu vaahdossa ne koirat ärisee hehehe! Aita se on laitettu kondikseen jo kauan aikaa sitten. Nii ei mun koirat ole koskaan purreet edes ketään! 😃
Nii oon tehny ja vaikka mitä! Kun taas sä tuhlaat aikaasi täällä spekuloimassa ihmisistä keitä et edes tunne! Sit hauskinta on nää koiran hakkaukset ja eläintepitokiellot! 😃😃😃 aina niin mukava lukee näit teijän juttuja! Mä tykkään ❤️
Raiskaaja, nisti ja naisia hakkaava väkivaltarikollinen on huolissaan maineestaan😂 Priceless...
Kyllä tosi huolissaan sitä ollaan ku oon oikeuden mukaan raiskannut silloisen vaimoni! Mä tulin vaa huvikseni tänne kattelee ja jos vaikka säkin tuhlaat aikaasi minun takia 😃 silloinen vaimoni sal minulle puhutettua myös henkirikos syytteet mitkä paljastuivat juuri ennen kuin tapahtuneesta oli kulunut 20 vuotta. Niin siis ja vinkki oli annettu tuolloin kun sain työstäjäraiskaaja tittelin.
Joopa joo, tyypillinen elämämkoululainen. Kaikki on vaan puhuttu sun päälle ja mihinkään et ole syyllinen😂
Sä olet raiskaaja ja naistenhakkaaja, eihän siinä ole mitään jossiteltavaa, lainvoimaisia tuomioita.
AyCapo
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja AyCapo »

Älkää lopettako,mulla on popparit mikrossa vielä.
Jukkis666
Alokas

Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta! 😃
zam81
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja zam81 »

Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 12:25 pm Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta! 😃

Lisää valeita, piri/peukkunistit ei nuku iltaisin, tuskin öisinkään, sillonhan te nistit olette rullaamassa häkkikellareita.
En tiedä
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja En tiedä »

Jukkis666 kirjoitti: La Elo 08, 2026 12:25 pm Nii melkeen unohdin kertoa että itken itseni uneen joka ilta! 😃
Se ihan turha lässyttää.. 🤣 juu sulla ei mene mikään ihon alle, kun ei tuollaisella psykopaatilla ole mitään tunteita. Kyllä jokainen osaa netistä hakea mistä sut on tuomittu, ja niitähän riittää. Ja tiedän, olet suuresti ylpeä niistä.

Ja nyt väität taas, että et ole tehnyt mitään, viitaten viimeiseen "operaatioon".

Kohta väität, että olet absolutisti rehellinen työssäkäyvä suomalainen herrasmies. Voi vittu.
Niin, en tiedä.
En tiedä
Lauri Hanhivaara

Ja hei, ihan samalla viisiin sä tuhlaat aikaa olemalla täällä ja jauhamalla paskaa.. Mä en tuhlaa enää, koska ihan sama mitä sanoo, niin ei teidän kaltaisten kanssa voi keskustella millään tasolla järkevästi. 🤣 minä ainakin oon ihan vaan faktat sanonut, mitkä jokainen näkee jos haluaa. Mut ei, sinussa ei oo koskaan vikaa.
Niin, en tiedä.
En tiedä
Lauri Hanhivaara

zam81 kirjoitti: La Elo 08, 2026 1:48 pm

Lisää valeita, piri/peukkunistit ei nuku iltaisin, tuskin öisinkään, sillonhan te nistit olette rullaamassa häkkikellareita.
Oo varovainen, kohta se uhkaa tappaa sut ja ottaa kaverit mukaan ja tulee vähän dynyä laittaa oven taakse 🤣😁
Niin, en tiedä.
Vastaa Viestiin