Selkeästi kuuluvat sanat on "mua ??? ott??? päähän"PutsiKostari kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:13 pmVoi Jonne sanoa myös, että sä ajoit mun päälle. Ei saa selvää kunnolla. Se olisi ihan oletettu vastaus kysymykseen oliks sun veeti vittu pakko.damfin kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:10 pmKuuntelin itse sen keskustelun muutamaan kertaan, ja minun mielestäni poika sanoo noin, voin toki olla väärässäkin, toki jokainenhan voi sen kuunnella itse ja tehdä omat päätelmänsä.poliisikoiran pentu kirjoitti: To Elo 13, 2026 1:00 pm
Mediassa ei ole ollut, että poika olisi sanonut noin. Mumisee jotain epäselvää, ja sanan "päähän". Todennäköisesti päähän sattuu, kun luitakin murtunut. Niska on voinut retkahtaa. Ei se kypärä ole mikään ihmeväline, joka suojaisi ihan kaikelta, vaikka hengen säästymiseen varmasti vaikuttaa. Riippuu myös kypärän laadusta.
Silminnäkijät ovat kertoneet mediassa, että pojan käsi roikkui murtuneena, tämä tärisi paniikissa ja vaikutti olevan muissa maailmoissa. Ei törmäyksen jälkeen pysty tuollaisiin lauseisiin kun arvelit.
Sattumisesta poika puhuu siinä hieman aiemmin, ennen kuin poliisi kysyy tuon "oliko pakko"
edit: linkki videoon https://www.is.fi/nopeat/2000012202259/