No mietihän sitä ihan rauhassa illalla pontikkapullon äärellä.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:02 amJuu, niinhän mä just tossa sanoin että se olen minä ollu joka on ajellu kännissä.TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:51 amSieltähän se poliisiviha löytyy. Paha poliisi pysäyttänyt kännissä ajelut.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:41 am Yllättyisit jos tietäisit kuinka moni rekkakuski tissuttelee ajaessa, joskus 25-30v sitten se tosin oli yleisempää.
Olen ite ajanu rahtia -90 luvun lopulta asti
Tai en mä enää ole seittemään vuoteen ajanu kuin lavettia silloin tällöin mutta kuitenkin.
Väkisin tulee mieleen että onko TimoTyön vanhemmat serkuksia, vai vielä läheisempiä sukulaisia kun tuo järjenjuoksu on jäänny noinkin paljon jälkeen normaaleista ihmisistä.
Vargas81 ja mopo-psykoosi
Re: Vargas81 ja mopo-psykoosi
Insestin aikaansaaman yön timon ei tarvitse neuvoa mua siinä minkä juoman äärellä mä iltaani vietän.TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 10:46 amNo mietihän sitä ihan rauhassa illalla pontikkapullon äärellä.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:02 amJuu, niinhän mä just tossa sanoin että se olen minä ollu joka on ajellu kännissä.TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:51 am
Sieltähän se poliisiviha löytyy. Paha poliisi pysäyttänyt kännissä ajelut.
Väkisin tulee mieleen että onko TimoTyön vanhemmat serkuksia, vai vielä läheisempiä sukulaisia kun tuo järjenjuoksu on jäänny noinkin paljon jälkeen normaaleista ihmisistä.
"Don't do the crime if you can't do the time"
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Timo-Työttömän kohdalla voi todeta, että kaikkea se KELA elättää!Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:02 amJuu, niinhän mä just tossa sanoin että se olen minä ollu joka on ajellu kännissä.TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:51 amSieltähän se poliisiviha löytyy. Paha poliisi pysäyttänyt kännissä ajelut.Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:41 am Yllättyisit jos tietäisit kuinka moni rekkakuski tissuttelee ajaessa, joskus 25-30v sitten se tosin oli yleisempää.
Olen ite ajanu rahtia -90 luvun lopulta asti
Tai en mä enää ole seittemään vuoteen ajanu kuin lavettia silloin tällöin mutta kuitenkin.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
- Ei, vaan Gustafsson, linja-autonkuljettaja Helsingistä, mies vastasi.
- Kyllä mä oon ihmisiä tappanutkin. Ainakin kolme, mies sanoi sitten.
Vahvasti siltä vaikuttaa.Ross Sullivan kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 11:30 amTimo-Työttömän kohdalla voi todeta, että kaikkea se KELA elättää!Vargas81 kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 9:02 amJuu, niinhän mä just tossa sanoin että se olen minä ollu joka on ajellu kännissä.TimoTyön kirjoitti: Ke Syys 16, 2026 8:51 am
Sieltähän se poliisiviha löytyy. Paha poliisi pysäyttänyt kännissä ajelut.
-
Oulun_Kungas
- Andy Sipowich NYPD
Kosti activoitunut työhaluttomuuseläkkeen turvin.
-
Oulun_Kungas
- Andy Sipowich NYPD
Vargas mopopojan isä jauhotettu niin, että ei ollut Citymarketissa ollenkaan myllärin parasta niin ei pääse leipomaan tänään.
Oulun_kungas, vanha lapsiinsekaantuja ja tunnettu pedofilian puolustelija ei kyllä pysty jauhottamaan yhtään ketään. Ainoastaan omaan nenään sä todennäköisesti, jutuista päätellen saat "jauhoja" vedettyä.Oulun_Kungas kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:55 pm Vargas mopopojan isä jauhotettu niin, että ei ollut Citymarketissa ollenkaan myllärin parasta niin ei pääse leipomaan tänään.
^
Tuskin sillä sellaiseen rahaa on. Jotain jauhettua kuivattua sientä on saattanut nokkaansa imuroida.
Tuskin sillä sellaiseen rahaa on. Jotain jauhettua kuivattua sientä on saattanut nokkaansa imuroida.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
- Ross Sullivan
- James Bond (George Lazenby)
Timo-Työttömän/Oulun_Kungaksen juttujasi lukiessa pamahtaa perintäkirje postiluukkuun, vaikka ei olisi koskaan maksanut laskua myöhässä.Vargas81 kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:15 amOulun_kungas, vanha lapsiinsekaantuja ja tunnettu pedofilian puolustelija ei kyllä pysty jauhottamaan yhtään ketään. Ainoastaan omaan nenään sä todennäköisesti, jutuista päätellen saat "jauhoja" vedettyä.Oulun_Kungas kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:55 pm Vargas mopopojan isä jauhotettu niin, että ei ollut Citymarketissa ollenkaan myllärin parasta niin ei pääse leipomaan tänään.
Peukaloinen vai? nainen kysyi, koska ei tuntenut muita Nilsejä kuin satuhahmo Nils Holgerssonin.
-
Oulun_Kungas
- Andy Sipowich NYPD
Jauhot jatkaa pölinääVerinuoli kirjoitti: La Syys 19, 2026 2:02 amMissä tuolla jos sanotaan?mielen puolikas kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:53 pmJos tuolla sanotaan että epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, niin eikö se voi olla myös ylinopeus?Verinuoli kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:47 pm
Olen samaa mieltä että idioottikin luultavasti näkee videoltakin että mopoilija ajaa ylinopeutta, joten ihmeteltäväksi jää miksi poliisi ei epäile asiassa ylinopeutta?
Ja huomaat olevasi kännissä aamusta iltaan, valvot yöt ja nukut päivät. Olet käynyt vaan peruskoulun etkä ole koskaan ollut töissä. Olet yksinäinen ja katkera.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 11:45 amTimo-Työttömän/Oulun_Kungaksen juttujasi lukiessa pamahtaa perintäkirje postiluukkuun, vaikka ei olisi koskaan maksanut laskua myöhässä.Vargas81 kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:15 amOulun_kungas, vanha lapsiinsekaantuja ja tunnettu pedofilian puolustelija ei kyllä pysty jauhottamaan yhtään ketään. Ainoastaan omaan nenään sä todennäköisesti, jutuista päätellen saat "jauhoja" vedettyä.Oulun_Kungas kirjoitti: To Syys 17, 2026 12:55 pm Vargas mopopojan isä jauhotettu niin, että ei ollut Citymarketissa ollenkaan myllärin parasta niin ei pääse leipomaan tänään.
Suomessa loisii 5% nuorten muslimimiesten joukko
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
joista 60% elää sosiaalituilla
joista 60% on työttömiä
jotka tekevät 60% raiskauksista
jotka tekevät 60% katuryöstöistä
jotka tekevät 80 % huumerikoksista
Älä ole vassuli, älä kannata 60/80 kerhoa
Katoppa, pedofilian puolustelija ja vanha puskarunkkari löyti paikalle, miten tuo sun lainaus liittyy muhun?Oulun_Kungas kirjoitti: La Syys 19, 2026 10:42 amJauhot jatkaa pölinääVerinuoli kirjoitti: La Syys 19, 2026 2:02 amMissä tuolla jos sanotaan?mielen puolikas kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:53 pm
Jos tuolla sanotaan että epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, niin eikö se voi olla myös ylinopeus?![]()
Toiset täällä kirjoittelevat joutuu käydä töissä että sun ja oulun_kungaksen kaltaisten hyödyttömien hapentuhlaajien juomat coopin maksuhäiriölagerit saadaan kustannettua kelan rahoista.Perilla kirjoitti: La Syys 19, 2026 11:12 amJa huomaat olevasi kännissä aamusta iltaan, valvot yöt ja nukut päivät. Olet käynyt vaan peruskoulun etkä ole koskaan ollut töissä. Olet yksinäinen ja katkera.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 11:45 amTimo-Työttömän/Oulun_Kungaksen juttujasi lukiessa pamahtaa perintäkirje postiluukkuun, vaikka ei olisi koskaan maksanut laskua myöhässä.Vargas81 kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:15 am
Oulun_kungas, vanha lapsiinsekaantuja ja tunnettu pedofilian puolustelija ei kyllä pysty jauhottamaan yhtään ketään. Ainoastaan omaan nenään sä todennäköisesti, jutuista päätellen saat "jauhoja" vedettyä.
-
Oulun_Kungas
- Andy Sipowich NYPD
Nyt joku yrittää pistää muiden syyksi katkeruuttaan joka kumpuaa muukalaisvihasta..Perilla kirjoitti: La Syys 19, 2026 11:12 amJa huomaat olevasi kännissä aamusta iltaan, valvot yöt ja nukut päivät. Olet käynyt vaan peruskoulun etkä ole koskaan ollut töissä. Olet yksinäinen ja katkera.Ross Sullivan kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 11:45 amTimo-Työttömän/Oulun_Kungaksen juttujasi lukiessa pamahtaa perintäkirje postiluukkuun, vaikka ei olisi koskaan maksanut laskua myöhässä.Vargas81 kirjoitti: Pe Syys 18, 2026 10:15 am
Oulun_kungas, vanha lapsiinsekaantuja ja tunnettu pedofilian puolustelija ei kyllä pysty jauhottamaan yhtään ketään. Ainoastaan omaan nenään sä todennäköisesti, jutuista päätellen saat "jauhoja" vedettyä.