Kuka on innoissaan? Ja mitä mielestäsi pitäisi tehdä jos saisit ihan itse päättää?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:14 pm Epstein tiedostojen peittely ja itä vastaan länsi ottelu käy lähes yhtä paljon kuluttajien kukkarolle. Hinnat ovat nousseet Suomessa eniten mutta apina orkesteri on yhä innoissaan. grok_1789909737504.jpgHSo-_MVagAAsyMa.jpg
Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Re: Ukrainan kriisi - Venäjä hyökkää Ukrainaan maalta, mereltä ja ilmasta
Huvittavaa kuinka tappioita ollaan kääntämässä voitoksi. Älä tyhmiä kysele.kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
Esimerkiksi Stubb ja sama sulle. Älä tyhmiä kysele.JOMPPE kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:43 pmKuka on innoissaan? Ja mitä mielestäsi pitäisi tehdä jos saisit ihan itse päättää?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:14 pm Epstein tiedostojen peittely ja itä vastaan länsi ottelu käy lähes yhtä paljon kuluttajien kukkarolle. Hinnat ovat nousseet Suomessa eniten mutta apina orkesteri on yhä innoissaan. grok_1789909737504.jpgHSo-_MVagAAsyMa.jpg
Ei kait se tyhmä kysymys ole? Sinulla on ilmeisesti ratkaisu tilanteeseen, koska kritisoit muita ja huutelet "vastapuolta" idiooteiksi. Mutta koskaan et ole kertonut mitä pitäisi tehdä. Mikään ei taida olla mielestäsi oikein vai?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:44 pmEsimerkiksi Stubb ja sama sulle. Älä tyhmiä kysele.JOMPPE kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:43 pmKuka on innoissaan? Ja mitä mielestäsi pitäisi tehdä jos saisit ihan itse päättää?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 4:14 pm Epstein tiedostojen peittely ja itä vastaan länsi ottelu käy lähes yhtä paljon kuluttajien kukkarolle. Hinnat ovat nousseet Suomessa eniten mutta apina orkesteri on yhä innoissaan. grok_1789909737504.jpgHSo-_MVagAAsyMa.jpg
-
kiinnostunut5
- Andy Sipowich NYPD
Siksi kysyin koska itse puhuit voitosta, Ukrainan tässä lainaamassani. Huvittavaa tämä on kyllä, siitä ollaan samaa mieltä.El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:43 pmHuvittavaa kuinka tappioita ollaan kääntämässä voitoksi. Älä tyhmiä kysele.kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
Kumpikaan Venäjän voittoa julistava ei oikein suostu kertomaan mikä on voitto. Mitkä ne tavoitteet oli ja miten hyvin ne ovat toteutuneet. El Mencho, avaa sinä keskustelu kun ei rikkalapiosta siihen ollut?kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:50 pmSiksi kysyin koska itse puhuit voitosta, Ukrainan tässä lainaamassani. Huvittavaa tämä on kyllä, siitä ollaan samaa mieltä.El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:43 pmHuvittavaa kuinka tappioita ollaan kääntämässä voitoksi. Älä tyhmiä kysele.kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pm
Tähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?![]()
Viimeksi muokannut JOMPPE, Su Syys 20, 2026 8:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Minä voin vastata Lymanin tilanne näyttää suuresti liioitellulta Ukrainan puolelta ja itse asiassa Azov joukot ovat ajaneet itsensä Venäjän valitsemaan satimeen kuten käy joka kerta kun nämä ovat alkaneet Venäjää haastamaan "vastahyökkäilyillään"kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
Voitto on voitto ja se tulee olemaan Ukrainan täydellinen nöyrtyminen Venäjän edessä puheiden ajat ovat nyt ohitse.
Ukrainan ja NATO:n päihittäminen viiteen vuoteen on melko mahtava saavutus Venäjältä.
Viimeksi muokannut rikkalapio, Su Syys 20, 2026 8:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei Eurooppa ole mikään USA:n vasalli muualla kun Venäjän propagandassa
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
"Iran on lyöty. Kukaan ei ole koskaan voittanut näin. MINÄ pelastin Yhdysvallat ja maailman siinä sivussa.
Tiedättehän te."
-Trump-
On se vastaaminen helppoa! Varsinkin jos vastaa ohi kysymyksen.rikkalapio kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:25 pmMinä voin vastata Lymanin tilanne näyttää suuresti liioitellulta Ukrainan puolelta ja itse asiassa Azov joukot ovat ajaneet itsensä Venäjän valitsemaan satimeen kuten käy joka kerta kun nämä ovat alkaneet Venäjää haastamaan "vastahyökkäilyillään"kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
Voitto on voitto ja se tulee olemaan Ukrainan täydellinen nöyrtyminen Venäjän edessä puheiden ajat ovat nyt ohitse.
-
kiinnostunut5
- Andy Sipowich NYPD
Lapio sentään osasi edes määritellä niinkin pitkälle että venäjän alussa julkaisemat tavoitteet olisi venäjän voitto, mutta hiljeni kun nato onkin jo lähentynyt venäjää ja venäjän kansalaisia on kuollut satoja tuhansia spesiaalioperaation seurauksena ja laskuri rullaa. Hallintokaan ei ole vaihtunut. Mencolla ilmeisesti diisseliauto kun kiukuttaa trumpin aiheuttama hinnannousu.JOMPPE kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:09 pmKumpikaan Venäjän voittoa julistava ei oikein suostu kertomaan mikä on voitto. Mitkä ne tavoitteet oli ja miten hyvin ne ovat toteutuneet. El Menco, avaa sinä keskustelu kun ei rikkalapiosta siihen ollut?kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:50 pmSiksi kysyin koska itse puhuit voitosta, Ukrainan tässä lainaamassani. Huvittavaa tämä on kyllä, siitä ollaan samaa mieltä.El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:43 pm
Huvittavaa kuinka tappioita ollaan kääntämässä voitoksi. Älä tyhmiä kysele.![]()
-
kiinnostunut5
- Andy Sipowich NYPD
No perhana, vielä ei ole Ukraina nöyrtynyt kun katsoo moskovan öljynjalostamovideoita tältä aamulta.rikkalapio kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:25 pmMinä voin vastata Lymanin tilanne näyttää suuresti liioitellulta Ukrainan puolelta ja itse asiassa Azov joukot ovat ajaneet itsensä Venäjän valitsemaan satimeen kuten käy joka kerta kun nämä ovat alkaneet Venäjää haastamaan "vastahyökkäilyillään"kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
Ukrainan ja NATO:n päihittäminen viiteen vuoteen on melko mahtava saavutus Venäjältä.
Eikö noita ryssiä hävittää edes täältä minfosta?
- rikkalapio
- Adrian Monk
Kai nyt ymmärrät että se on Ukraina jolla on nyt ne 1,5 miljoonan miehen tappiot niskassaan aivan kuten herra Budanov ja Donald Tusk ovat meitä viime päivinä valistaneet. Ukraina on se jolta on miehet loppumassa rintamalla. Sitä ei muuta mikään NATO:n järjestämä falseflag operaatio NATO:n mukaan saamiseksi Ukrainan rypistelyt alkavat olemaan rypistelty.kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:31 pmLapio sentään osasi edes määritellä niinkin pitkälle että venäjän alussa julkaisemat tavoitteet olisi venäjän voitto, mutta hiljeni kun nato onkin jo lähentynyt venäjää ja venäjän kansalaisia on kuollut satoja tuhansia spesiaalioperaation seurauksena ja laskuri rullaa. Hallintokaan ei ole vaihtunut. Mencolla ilmeisesti diisseliauto kun kiukuttaa trumpin aiheuttama hinnannousu.JOMPPE kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:09 pmKumpikaan Venäjän voittoa julistava ei oikein suostu kertomaan mikä on voitto. Mitkä ne tavoitteet oli ja miten hyvin ne ovat toteutuneet. El Menco, avaa sinä keskustelu kun ei rikkalapiosta siihen ollut?kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:50 pm
Siksi kysyin koska itse puhuit voitosta, Ukrainan tässä lainaamassani. Huvittavaa tämä on kyllä, siitä ollaan samaa mieltä.![]()
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
"NATO:n päihittäminen", ai saakeli mitä harhaluuloja. Miten se demilitarisointi? Tai NATOn laajentumisen estäminen?rikkalapio kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:25 pmMinä voin vastata Lymanin tilanne näyttää suuresti liioitellulta Ukrainan puolelta ja itse asiassa Azov joukot ovat ajaneet itsensä Venäjän valitsemaan satimeen kuten käy joka kerta kun nämä ovat alkaneet Venäjää haastamaan "vastahyökkäilyillään"kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pmTähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?El Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:36 pm Ei ole missään vaiheessa kiinnostanut lymanin suunta pätkääkään vaan iso kuva ja sen mukaan Ukraina ei voi voittaa.
-
Schimanski
- Jessica Fletcher
Sitä en ymmärrä mistä tuon koronan tuohon vedit kun tässä ketjussa on tarkoitus keskustella Ukrainan sodasta. Sitä on kyllä aikoinaan suomalaisessakin mediassa pohdittu että oliko sodan alkusyy siinä että korona sekoitti Putinin pään kun bunkkeripappa eristäytyi entistä enemmän muista ihmisistä ja myös lähipiiristään, mutta tuskin se nyt ihan niin meniEl Mencho kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:23 pm Et ymmärtänyt. En yllättynyt. Homot, Black Lives Matter, Ukraina, korona.. Se on kummallista mitä jengiä siellä vastapuolella oikein on.
Minähän en kuulu mihinkään ryhmään minkä tuossa mainitsit, mutta olen jokseenkin varma siitä että sinä löydät oman viiteryhmäsi tästä joukosta ihan helposti...
Venäjän hybridisota perustuu hajautettuihin verkostoihin, ”hyödyllisiin idiootteihin”, salaliittoteoreetikkoihin, äärioikeiston hahmoihin ja paikallisiin mielipidevaikuttajiin.
Disinformaatio leviää Suomessa selkeän kommunikaatioketjun kautta. Kremlin narratiivi lähtee liikkeelle Venäjän poliittiselta johdolta, joka välittää sen Venäjän valtionmedialle. Telegram-kanavat ja kansainväliset vaikuttajat levittävät sanomaa eteenpäin suomalaisille paikallisille sivustoille, kuten MV-lehdelle tai Uudelle Verkkomedialle, joista se leviää myös muihin vastaavan ideologian julkaisuihin ja suomalaiselle yleisölle.
Sen sijaan, että Kremlin viesti kopioitaisiin sellaisenaan, se paketoidaan suomalaisilla sivustoilla uudelleen niin, että se liitetään osaksi Suomen poliittisia puheenaiheita ja esitetään kotimaisena kritiikkinä, United24 Media kirjoittaa. Erityisesti Nato-jäsenyys, maahanmuutto, kansallinen itsemääräämisoikeus, luottamus mediaan ja taloudellinen epävakaus ovat aiheita, joiden kautta Venäjän tavoitteita edistetään
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f49 ... bf62416a9f
Melkoisen paljon näitä Kremlin iskulauseita ja "totuuksia" tässäkin ketjussa muutamat nimimerkit päivästä toiseen postailevat. Saahan sitä postailla jos mieli tekee tai Moskova vaatii, mutta ei siitä kyllä mitään hyötyä ole.
Viimeksi muokannut Schimanski, Su Syys 20, 2026 8:46 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- rikkalapio
- Adrian Monk
Mitä siitä demilitarisoinnista se on käynnissä parasta aikaa ja suoritetaan loppuun asti konfliktin jälkeen Ukrainalla ei tule olemaan NATO armeijaa se on varma asia.JOMPPE kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:38 pm"NATO:n päihittäminen", ai saakeli mitä harhaluuloja. Miten se demilitarisointi? Tai NATOn laajentumisen estäminen?rikkalapio kirjoitti: Su Syys 20, 2026 8:25 pmMinä voin vastata Lymanin tilanne näyttää suuresti liioitellulta Ukrainan puolelta ja itse asiassa Azov joukot ovat ajaneet itsensä Venäjän valitsemaan satimeen kuten käy joka kerta kun nämä ovat alkaneet Venäjää haastamaan "vastahyökkäilyillään"kiinnostunut5 kirjoitti: Su Syys 20, 2026 7:39 pm
Tähän jätit viimeksikin vastaamatta mutta kokeillaan vielä kerran, mikä mielestäsi on Ukrainan tai venäjän voitto tämän sodankäynnin ja menetysten jälkeen?
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-
- Schimanski -
Tiedättehän te."
-Trump-