Kadonnut nainen Punkaharju

Suomessa kadoksissa olevat henkilöt
QueenOfH
Harjunpää

Re: Kadonnut nainen Punkaharju

Viesti Kirjoittaja QueenOfH »

Aviomies oli laittanut jonkun fb päivityksen, että päässyt käsiksi vaimon tietokoneeseen hakuhistoriassa on etsitty tietoa hukuttautumisesta :?
vanhavakanssi
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja vanhavakanssi »

∆

Tämä tieto on jo tuotu ketjuun sivulla 78. Ketju ei ole kovin pitkä joten kannattaa lukea läpi 'asiakohdat', niin ketju supistuu kummasti lyhyemmäksi.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Vuoksenvirran rantaa etelään kulkevat kävelytiet lähes kauttaaltaan. Heikko mahdollisuus, että sieltä voisi joku kelluvan ruumiin myöhemmin tänä syksynä nähdä.
Virallisesti jäänee katoaminen selvittämättä.
manearia
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja manearia »

MEG kirjoitti: La Loka 03, 2026 10:53 am Vuoksenvirran rantaa etelään kulkevat kävelytiet lähes kauttaaltaan. Heikko mahdollisuus, että sieltä voisi joku kelluvan ruumiin myöhemmin tänä syksynä nähdä.
Virallisesti jäänee katoaminen selvittämättä.
Itselle tuo virta ei ole tuttu, mutta melko laajat ja vaikeat alueet varmaan olisi jos vaikka koiran kanssa lähtisi tutkimaan vesistöjä?

Lisäyksenä, että en itse olisi menossa vaikka löytyykin koira nimenomaan siihen tarkoitukseen. Paikalliset VaPePan jäsenet auttavat varmaan, jos poliisi pyytäisi virka-apua.
negraham
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja negraham »

manearia kirjoitti: La Loka 03, 2026 11:12 am
Itselle tuo virta ei ole tuttu, mutta melko laajat ja vaikeat alueet varmaan olisi jos vaikka koiran kanssa lähtisi tutkimaan vesistöjä?

Lisäyksenä, että en itse olisi menossa vaikka löytyykin koira nimenomaan siihen tarkoitukseen. Paikalliset VaPePan jäsenet auttavat varmaan, jos poliisi pyytäisi virka-apua.
Joo eipä ole tuttu minullekaan tuo virta.

Lisään vielä etten ole itse menossa sinne vaikka minulla on koira, joka osaa istua ja antaa tassua. Paikalliset VaPePan jäsenet auttavat varmaan, jos poliisi pyytäisi virka-apua. Itsekin autan jos poliisin päällystöön kuuluva henkilö pyytää nimenomaan minua auttamaan, koska sillon jos kieltäytyy taitaa syyllistyä rikokseen.

"Jokainen on velvollinen päällystöön kuuluvan poliisimiehen määräyksestä avustamaan poliisia hengenvaarassa olevan kadonneen etsimisessä, ihmishengen pelastamisessa, loukkaantuneen auttamisessa sekä huomattavan omaisuus- tai ympäristövahingon torjumisessa, jollei tällaiseen toimenpiteeseen osallistuminen ole henkilön ikä, terveydentila tai henkilökohtaiset olosuhteet huomioon ottaen tai muusta erityisestä syystä kohtuutonta."
"Huomioiden Timon taustat ja tosiaan sen fiiliksen mikä hänestä somen perusteella välittyy, en pitäisi kovinkaan kaukaa haettuna että Inga on halunnut "paeta"."
manearia
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja manearia »

negraham kirjoitti: La Loka 03, 2026 1:31 pm
manearia kirjoitti: La Loka 03, 2026 11:12 am

Joo eipä ole tuttu minullekaan tuo virta.

Lisään vielä etten ole itse menossa sinne vaikka minulla on koira, joka osaa istua ja antaa tassua. Paikalliset VaPePan jäsenet auttavat varmaan, jos poliisi pyytäisi virka-apua.
Oma koirani syö lihapullia, kuorsaa, istuu, antaa tassua (itse asiassa molemmat samalla, eli ihan hassu tapaus), mutta on koulutettu tunnistamaan putreskiinia. En silti lähtisi sooloilemaan vaikka miten kiinnostaisi.
MEG
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja MEG »

Vesistöjen pohjan tutkimuksiin on käytettävissä tutka ja viistokaikulaitteita, veneestä ja rannalta käsin. Mutta ilmeisesti tarvittaisiin varmistus, että kadonnut on tosiaan Imatralle päätynyt. Onhan Imatran aseman lähistöllä järveäkin mihin voinut päätyä.
Vastaa Viestiin