Pakkaisi pakettiautoon ja veisi jemmaan jonnekin Langleyn tai muun turvallisen paikan kellariin olettaen tietysti, että se olisi jotain konkreettista ja että sitä ylipäätään on olemassa ja että sitä jostain syystä olisi varastoitunutta juuri odotettavissa olevan (siis salaliittoteorian mukaan!) ison paukun naapurissa ja että se oli siksi saatava turvaan.konsta kirjoitti: No varmaan onkin. Mutta mitä keinoa itse ehdottaisit, jos kyseessä olisi salaiseksi luokiteltua materiaalia, johon pääsisi käsiksi vain muutama harva turvaluokituksen omaava virkailija?
Aika monta oletusta ja edelleen minusta täysin spekulatiivisia, mutta joihin nähden ison pilvenpiirtäjän tahallinen räjäyttäminen olisi täysi epäsuhtainen ja posketon toimenpide. Muutenkin koko 9/11 -salaliittoa ajatellen, niin pitäisihän noin valtavan suuresta ja riskialttiista operaatiosta (oikeasti sanottuna tietysti täysin päättömästä) olla sitten jotain hyötyä, vai mitä? Kenelle ja mitä? Bushille ja republikaaneille? Ei nyt näytä ainakaan kauhean hyvin onnistuneen...
Juu, ja varmaan ihan yhtä uskottavista...No tähän on ihan turha jumittua. Voihan olla, että WTC-7 otettiin alas ihan muista syistä.
Viittaan yleiseen todistustaakkaperiaatteeseen, mutta muuten olen kyllä ihan samaa mieltä. Skeptikkona on tosiaan elämä helpompaa!Skeptikkona on helpompaa. Voi vedota omaan rationaalisuuteensa, esittämättä itse mitään, tukeutuu vain viralliseen tarinaan. Näin voi helpposti "todistaa" muiden olevan epärationaalisia.