Ulvilan tapaus ( ketju 3 )
Skoonelle...
En todellakaan ole Ulvila-ketjun valvoja. Ihmettelen vain useasti viestien sisältöä. Tuota sinun lähettämääsi viestiä en voi käsittää. Onko tosiaan niin, että perheenisä ei voi olla homo? En todellakaan väitä, että uhri tätä olisi, mutta puhuttaessa yleisellä tasolla? Oletko koskaan kuullut vaikka epävarmasta seksualisuudesta? Oletko kuullut kulissiavioliitosta? Eikö homo voi pitää lapsista ja perustaa perhettä?
Montako homoa itse tunnet??
Ulvilan uhrin ikäisiä homomiehiä ja isiä on lukuisia. Loppujen lopuksi jo aiemmin todettu:" Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole mitään faktaa. " pitää kyllä paikkansa. Perheellisyys ei tee kenestäkään heteroa. Se ei poissulje muita vaihtoehtoja.
En vaivaudu perustelemaan mielipidettäni enempää, mutta laaja-alainen elämänkokemus jo auttaa ymmärtämään kantani.
Korostan, että uhrin seks.suuntautuneisuudesta ei minulla ole mitään faktaa, enkä tästä mitään totuutta esitä.
Edit: kirj.virheitä.
En todellakaan ole Ulvila-ketjun valvoja. Ihmettelen vain useasti viestien sisältöä. Tuota sinun lähettämääsi viestiä en voi käsittää. Onko tosiaan niin, että perheenisä ei voi olla homo? En todellakaan väitä, että uhri tätä olisi, mutta puhuttaessa yleisellä tasolla? Oletko koskaan kuullut vaikka epävarmasta seksualisuudesta? Oletko kuullut kulissiavioliitosta? Eikö homo voi pitää lapsista ja perustaa perhettä?
Ulvilan uhrin ikäisiä homomiehiä ja isiä on lukuisia. Loppujen lopuksi jo aiemmin todettu:" Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole mitään faktaa. " pitää kyllä paikkansa. Perheellisyys ei tee kenestäkään heteroa. Se ei poissulje muita vaihtoehtoja.
En vaivaudu perustelemaan mielipidettäni enempää, mutta laaja-alainen elämänkokemus jo auttaa ymmärtämään kantani.
Korostan, että uhrin seks.suuntautuneisuudesta ei minulla ole mitään faktaa, enkä tästä mitään totuutta esitä.
Edit: kirj.virheitä.
Ihan tuommoinen termikysymys, jos henkilö on myös miehistä pitävä perheenisä, kyseessä on biseksuaali henkilö. Homo on kiinnostunut seksuaalisesti ainoastaan omaa sukupuolta edustavista henkilöistä. Hän ei "pysty" tekemään naista raskaaksi.Matula kirjoitti:Skoonelle...
Kyseletpä sinä kummia. Olen siis nainen ja asunut kymmeniä vuosia Ruotsissa. Siellä ei pahemmin kiinnitetä huomiota ihmisen seksuaaliseen suuntautumiseen, katsotaan vähän muita asioita esim. ystävyyssuhteissa. No, minulla on jopa useita homoystäviä ja tunnen lisäksi paljon muitakin tällaisia henkilöitä.
Muista lähdekritiikki!
Viittasin juuri psykoterapeuttikoulutuksen "pääsykokeeseen", en työhönottotilanteeseen. Ja tosiaan hakuvaiheessahan ei voida soveltuvuutta alalle täysin varmistaa mutta lakaistaanpahan heti alkuun esim. tohtori Housen empatiakyvyn omaavat ihmissuhdeosaajat poisNylonköysi kirjoitti:Viittaatko nyt psykoterapiakoulutuksen "pääsykokeisiin"? Niihin kuuluu sekä hakemus, että haastattelu.Caddy kirjoitti:Psykologiaa saa lukea yliopistossa ilman soveltuvuuskoetta, mutta jos meinaa terapeutiksi, tehdään soveltuvuuskoe.
Onko tosiaan näin?Psykiatreilla taas koulutukseen kuuluu oma psykoterapia, jossa varmasti käydään läpi henkilön soveltuvuutta alalle.
Psykiatrien koulutuksesta en tiedä mitään, vaikka pitäisi.
Lähipiirissä on sekä psykiatreja että terapiapsykologeja joten jotain tiedän aiheesta.
Kackelsbergiä. Homo pystyy kyllä saattamaan naisen raskaaksi.skoone kirjoitti:Ihan tuommoinen termikysymys, jos henkilö on myös miehistä pitävä perheenisä, kyseessä on biseksuaali henkilö. Homo on kiinnostunut seksuaalisesti ainoastaan omaa sukupuolta edustavista henkilöistä. Hän ei "pysty" tekemään naista raskaaksi.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kyllikki S
- Adrian Monk
Ei kuulu mitenkään automaattisesti. Psykoterapian/analyysin käy läpi vain se joukko psykiatreista jotka haluavat erikoistua psykoterapeuteiksi.Caddy kirjoitti: Psykiatreilla taas koulutukseen kuuluu oma psykoterapia, jossa varmasti käydään läpi henkilön soveltuvuutta alalle.
Miten niin ei pysty? Tieteellistä faktaa?skoone kirjoitti:Homo on kiinnostunut seksuaalisesti ainoastaan omaa sukupuolta edustavista henkilöistä. Hän ei "pysty" tekemään naista raskaaksi.
Suvunjatkamisvietti se on homoillakin.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Hold Your Horses Girls!!
Luulenpa, että moni oikeasti ihan HOMO-HOMO on aikanaan, varsinkin ennen vanhaan, hankkinut lapsia, vaikka ei ole minkäänlaista mielenkiintoa seksuaalisesti naisia kohtaan tuntenutkaan.
Onneksi meistä monet on varustettu MIELIKUVITUKSELLA!!!
Siitä oliko Lahti homo, hetero vai bi, ei ole faktaa.
Ja tämä kaikki alkoi taas siitä, että yllätys-yllätys Marsalkka vaati faktaa Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta.
Annetaanko me sen todella pyörittää itseämme näin????
Luulenpa, että moni oikeasti ihan HOMO-HOMO on aikanaan, varsinkin ennen vanhaan, hankkinut lapsia, vaikka ei ole minkäänlaista mielenkiintoa seksuaalisesti naisia kohtaan tuntenutkaan.
Onneksi meistä monet on varustettu MIELIKUVITUKSELLA!!!
Siitä oliko Lahti homo, hetero vai bi, ei ole faktaa.
Ja tämä kaikki alkoi taas siitä, että yllätys-yllätys Marsalkka vaati faktaa Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta.
Annetaanko me sen todella pyörittää itseämme näin????
Nuotio & Äreät Tiput
Ei aleta kinaamaan eikä pyörittäytymään ei. Oma kommenttini oli vastine väärään väitteeseen. Ei suinkaan kannanotto JL:n seksuaalista suuntautuneisuutta koskevaan aiheeseen. Se, oliko hän homo tai bi, ei mielestäni ole merkittävä asia. Korkeintaan sillä vaihtoehdolla, että hän esitti jotakin muuta kuin mitä todellisuudessa oli saattaa olla merkitystä. Kuten todettua, varmaa tietoa asiasta ei ole. Mutta miksi ihmeessä ei saisi spekuloida?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
OK, olen ilmeisesti turhan tarkka termien suhteen, sillä mielestäni homo, joka saa erektion naisen kanssa on bi. Mutta te näytte tietävän paremminKylli kirjoitti:Ei aleta kinaamaan eikä pyörittäytymään ei. Oma kommenttini oli vastine väärään väitteeseen. Ei suinkaan kannanotto JL:n seksuaalista suuntautuneisuutta koskevaan aiheeseen. Se, oliko hän homo tai bi, ei mielestäni ole merkittävä asia. Korkeintaan sillä vaihtoehdolla, että hän esitti jotakin muuta kuin mitä todellisuudessa oli saattaa olla merkitystä. Kuten todettua, varmaa tietoa asiasta ei ole. Mutta miksi ihmeessä ei saisi spekuloida?
Ja tuon Marsalkan emme anna enää sekoittaa keskustelua täällä...
Asiasta kolmanteen. Aiemmin olen kummastellut JLn halukkuutta (?) tulla matkoiltaan yöksi kotiin. Se olisi voinut myös johtua jonkun sairaalloisesta (hänen/vaimon) mustasukkaisuudesta?
Muista lähdekritiikki!
Näköjään, koska erektion saaminen ei todellakaan vielä kerro totuutta seksuaalisesta suuntautumisesta. Tämä selvensi kuitenkin nyt sitä, mitä itse tarkoitit termillä ja miten se eroaa ainakin minun näkemyksestäni.skoone kirjoitti:OK, olen ilmeisesti turhan tarkka termien suhteen, sillä mielestäni homo, joka saa erektion naisen kanssa on bi. Mutta te näytte tietävän paremmin![]()
Lopetetaas jankuttaminen. Jatkakaa.
Niin. Joistain kirjoituksista sai sellaisen vaikutelman, että asiasta saattaisi jollain kirjoittajalla olla varmaa tietoa. Nyt tiedämme, että näin ei ole.MissHolmes kirjoitti: Ja tämä kaikki alkoi taas siitä, että yllätys-yllätys Marsalkka vaati faktaa Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta.
Totta kai. Ja aina parempi, jos kirjoituksesta käy ilmi, että kyse on spekulaatiosta. Muuten saatetaan helposti alkaa pitää jotain asiaa varmana tietona, vaikka se ei sitä ole.Kylli kirjoitti:[/b]. Mutta miksi ihmeessä ei saisi spekuloida?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Voidaanko jonkun toisen seksuaalisesta suuntautumisesta olla varmoja?
Mielestäni kysymys siitä onko "faktaa seksuaalisesta suuntautumisesta" on melko kummallinen. Onko tästä olemassa jokin tieteellinen todistuskeino, ikäänkuin hetero-sertifikaatti? Mistä tämmöisen faktatodisteen heteroudesta voi hankkia, koska homoilla ei ole tarve todistella homouttaan, heteroilla on suurikin tarve todistella heterouttaan.
Monelle kuitenkin tuottaa ongelmia oman seksuaalisuuden selvittäminen.
Hankala sanoa varmasti onko esimerkiksi SeTan entinen puheenjohtajakaan (nykyinen puolustusvoimien ylipäällikkö) lesbo?
Jokaisessa tosimiehessäkin on vartti homoa.
Mielestäni kysymys siitä onko "faktaa seksuaalisesta suuntautumisesta" on melko kummallinen. Onko tästä olemassa jokin tieteellinen todistuskeino, ikäänkuin hetero-sertifikaatti? Mistä tämmöisen faktatodisteen heteroudesta voi hankkia, koska homoilla ei ole tarve todistella homouttaan, heteroilla on suurikin tarve todistella heterouttaan.
Monelle kuitenkin tuottaa ongelmia oman seksuaalisuuden selvittäminen.
Hankala sanoa varmasti onko esimerkiksi SeTan entinen puheenjohtajakaan (nykyinen puolustusvoimien ylipäällikkö) lesbo?
Jokaisessa tosimiehessäkin on vartti homoa.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
En tiedä. Siksi kirjoittaisin itse melko varovaisesti näistä asioista. Ainakin toisin esille, että kyse on spekulaatiosta.MotiivitOn kirjoitti:^Voidaanko jonkun toisen seksuaalisesta suuntautumisesta olla varmoja?
Tässä tämä alkuperäinen tiedusteluni asiaa koskien:
Minua kiinnosti tietää, mikä JL:n seksuaalinen suuntautuminen on, koska ymmärsin tuosta viestistä, että asiasta on tietoa.Marsalkka kirjoitti:Marsalkka kirjoitti:Mikä hänen seksuaalinen suuntautuminen oli?MissHolmes kirjoitti:
Minulle tuli kaivellessa sellainen fiilis, että hän saattaisi jotenkin liittyä JL:n seksualiseen suuntautumiseen.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
^Eikö silloin olisi varsin järkevää olettaa seksuaalisen suuntautumisen voineen olla aivan mitä tahansa?
Eli jos epäillään murhan liittyneen seksuaaliseen suuntautumiseen, voidaan puhua mistä tahansa suuntautumisesta. Ehkä tällä Holmesin neidin kommentilla viitattiinkin lähinnä seksuaalisen intohimon sopivan tekotapaan noin niin kuin yleisesti ottaen, ei siihen että uhri olisi ollut seksuaalisesti poikkeavalla tavalla suuntautunut.
Toteamus tietysti antaa ymmärtää, että suuntautumisesta olisi jotain hajua, mutta ei pidä sinunkaan tehdä liian jyrkkiä päätelmiä.
Eli jos epäillään murhan liittyneen seksuaaliseen suuntautumiseen, voidaan puhua mistä tahansa suuntautumisesta. Ehkä tällä Holmesin neidin kommentilla viitattiinkin lähinnä seksuaalisen intohimon sopivan tekotapaan noin niin kuin yleisesti ottaen, ei siihen että uhri olisi ollut seksuaalisesti poikkeavalla tavalla suuntautunut.
Toteamus tietysti antaa ymmärtää, että suuntautumisesta olisi jotain hajua, mutta ei pidä sinunkaan tehdä liian jyrkkiä päätelmiä.
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Näin neiti Holmes minulle vastasi:MotiivitOn kirjoitti:
Ja myös näin vastasi neiti Holmes:
Asialla on spekuloitu, koska tiettävästi ystävänsä P oli kiinnostunut enemmän miehistä ja asiasta on myös liikkunut paikallinen huhu.
Eli kannatti kysellä!Lahden seksuaalisesta suuntautumisesta ei ole mitään faktaa.
Toiset tekevät muutenkin rohkeammin näitä johtopäätöksiä:
Kokonaisuutena olen hyvin tyytyväinen kyselyni tulokseen, vaikka jouduinkin kysymään asiaa kolme kertaa. Kävi ilmi, että kyseessä on spekulaatio.taisi tarkoittaa viittauksiani seksuaalisesta suuntauksesta. Sad en tiedä mitään; tein vain omia päätelmiä ulkoisesta habituksesta.... ei liene kiellettyä laissa?
-
MissHolmes
- Ben Matlock