Kuollutko?Annie kirjoitti:Korjaus: Eeva Backman, Kahdesti armahdettu. Eeva kuollut jo vuosia sitten tehtyään pitkän uran evankelistana ympäri maailmaa. Vaihtoi nimensä Glory Backmaniksi.
http://www.glorybackman.com/
Kuollutko?Annie kirjoitti:Korjaus: Eeva Backman, Kahdesti armahdettu. Eeva kuollut jo vuosia sitten tehtyään pitkän uran evankelistana ympäri maailmaa. Vaihtoi nimensä Glory Backmaniksi.
Tämän artikkelin mukaan elää ja vaikuttaa edelleen:Annie kirjoitti:Kun olin jo jutun Minfoon kirjoittanut, katsoin rouvan googlesta. Sieltä aukeni Turun Sanomat vuodelta 2000-jotain ja siinä mainittiin, että Eeva on ollut kuollut jo useita vuosia. Itse kirjoitin jutun Minfoon ihan siltä pohjalta, että eeva esitelmöi siellä turun läänillä noin vuonna 1985 eli noin vuosi vapautumisensa jälkeen. Itse tuhlasin siellä muutenkin heikon lapsuuden loistopäiviä. Kuitenkin Eeva jäi mieleen ja hän ansaitsisikin täällä Minfossa vaikka oman foorumin, hän kuitenkin oli syytön ja vain rakkauden uhri.
Lehden mukaan hän oli kuollut, Thaimaan jälkeen asunut mm. Indonesiassa ja oli usealle miljoonalle saarnannut evankelista. Hän toimi huumeiden vastaisessa toiminnassa ympäri maailmaa ja oli kaiken kaikkiaan upea ihminen.