Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

supernova
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja supernova »

Älä maza jaksa lässyttää. sie oot juts niinko tuuliviiri. ei ole pitkää aikaa kun kommentoit, että ukk palstalle takasin.

et hetkauta amisherjoillasi, mutta se aiheuttaa kyllä kysymyksen; luinka monta laudaturia kirjoitit? Itselläni on kaksi mutta nykyisin toinen olisi jäänyt E:n puolelle.

Kerro nyt jo vihdoin kuinka monta laudaturia kirjoitit. Ei ole sitten käänteistä henkilöspekulointia koska otanta on niin laaja.

joten älä ala nyt taas hysteerisesti kirkua pienen apinan lailla mistään käänteisistä...

n
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Laudaturien utelemisella ylität jälleen palstan sääntöjen rajat. Kun asia kuitenkin noin kiinnostaa, niin vastaan kuitenkin, että minulla on enemmän laudatureita kuin sinulla.

Olet onneksesi huomannut, että olet jäänyt alakynteen. Hienoa nöyrtymistä sinulta.

Urhoa kaipaan yhtä paljon kuin varpaani kaipaavat silsaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

Kas perkele. Laudaturien perusteellako sinut voi tunnistaa? Itse voin kertoa että silloinen (lukioaikainen) tyttöystäväni kirjoitti 6 laudaturia. Silti et pysty minua siitä etsimään.

Jos et urhoa kaipaa niin miksi sitten kirjoitit aiheesta ketjuun jossa urhoa haluttiin takas?

Mihin helvetin alakynteen? Mitä nöyrtymistä? Sun kaltaisen edessä en nöyrtyisi vaikka hakattaisiin naulalla korvasta kansilankkuun.

Koskas muuten otat yhteyttä siihen joka haluaa tietää henkilöllisyyteni nostakseen asiasta jutun? Ei ole mitään kuulunut. Kerro sille nyt ihmeessä mun tiedot että pääsee jutun nostamaan. Alkaa käydä aika pitkäksi, vanhus.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple

En tarvitse arvosanojasi tietääkseni, kuka olet. Voisin soittaa sinulle milloin tahansa, mutta minulla ei ole sinulle mitään asiaa.

Miksi taas alat nimittelemään minu vanhukseksi. Miksi teet niin? Haluatko lisää bannia?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
supernova
Martin Beck

No kerro sitten ne yhteystietoni sille josta taannoin puhuit että hän voi reagoida, ja lopeta se kimittäminen siitä aiheesta.

Nimitän sinua vanhukseksi koska kirjoitustesi taso on semmoista ettei siihen pysty kuin ihan kakara tai katkera vanhus.

Kuitenkin kielellisesti viestisi kertovat ettet ole enää kakara. Eli jäljelle jää vanhus.
Maza
Jane Marple

supernova kirjoitti:No kerro sitten ne yhteystietoni sille josta taannoin puhuit että hän voi reagoida, ja lopeta se kimittäminen siitä aiheesta.

Nimitän sinua vanhukseksi koska kirjoitustesi taso on semmoista ettei siihen pysty kuin ihan kakara tai katkera vanhus.

Kuitenkin kielellisesti viestisi kertovat ettet ole enää kakara. Eli jäljelle jää vanhus.
Alat taas menettää malttisi. Silloin alat toimia typerästi ja palstan sanktiot iskevät sinuun. Varo bannia, koska tänne kirjoittamisen terapeuttisen vaikutuksen uupuminen saa mielenterveytesi pois balanssista ja sinusta tulee vihannesmainen tyhjäpää.
supernova
Martin Beck

En ole menettämässä malttiani. Itseasiassa minua naurattaa.

Mikä naurattaa? No sen verran kerron etten naura itselleni vaikka senkin taidon osaan. :lol:
Maza
Jane Marple

Kuvasi kertoo kaiken. Järjen valo on sammunut ja enää vain tuikku lyhdyssäsi loistaa. Ehkä se näyttää sinulle katumuksen tietä ja polkua kohti nöyryyttä. Sinullakin on vielä toivoa.
Pharaoh
Martin Beck

.

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Eikös tämän joutavanpäiväisen kiistelyn voisi ratkaista kerralla köysin erotetussa kehäneliössä?

Kuusi erää tiukkaa boxailua vähentäisi agressioita. puhdistaisi ilmaa ja tyhjentäisi päät

Voin tulla tuomariksi, ellei Maza epäile puolueettomuuttani. :roll:
supernova
Martin Beck

Maza: :mrgreen: Kas kun et edellisen, Kingston Wallin levynkannen takia leimannut narkkariksi.

faarao: Väkivalloinko mielestäsi ongelmat ratkotaan? Sitä paitsi maza on taannoin ehdotellut oikeen lempiharrastuksenaan ihmisille tapaamisia murhaniemessä, ja minä en moiseen ole mielistynyt.

Sitä paitsi on suoraa henkilöspekulointia alkaa ehdottelemaan tapaamista - kehässä tai kehän ulkopuolella. Ei edes käänteistä henkilöspekulointia.

Eikä mulla ole agressioita. Ainakaan mazaa kohtaan. Eikä muita palstalaisia. Jos mazalla on, voinet ehkä neuvoa miten niistä pääsisi, siis neuvoa mazaa, ei mua.

Aika pian kirkkojärven marssin jälkeen heitin tuntolevyni silloiselle tyttöystävälleni ja totesin että tähän nyt loppui novan väkivaltaisuus.

Sen jälkeen olen väkivaltaa käyttänyt vain muutaman kerran itsepuolustukseksi.

n
Maza
Jane Marple

Älä yritä esittää pasifistia.

Toisen henkilötietojen levittäminen murhapalstalla on väkivaltaa. Se on suoraan henkilöön kohdistuva ahdistelua ja painostusta. Olet syyllistynyt tositen ja etenkin minun yksityistietojen urkintaan jo edellisellä Muuralan murhapalstalla. Olet täällä jatkanut ajojahtiasi.
supernova
Martin Beck

en esitä pasifisia - olen sitä aidosti. Eikö tosiaankaan ole tiedossasi että aseita käytetään myös urheiluun ja väitän sekä tiedän että esim. pienoispistooliammunnassa tarvitaan fyysistä kuntoa ei se muuten onnistu.

Jatkuvista väitteistäsi huolimatta en ole levittänyt täällä enkä muuralassa sinun henkilötietojasi. Muuralassa eräs nimimerkki kertoi minulle henkilöllisyydestäsi ja perustelut siihen mihin hän oletuksensa perusti. En ole siis edes muuralassa syyllistynyt sinun henkilötietojesi selvittelyyn. Jos ne minulle ilmoitettiin, niin minähän olen siihen syytön, varsinkin kun en niitä erikseen kysynyt.

Täällä en jatka mitään mitä en ole aloittanutkaan eli minkäänlaista ajojahtia.

On sitten tyystin toinen asia jos pidän huolta ettet ala syyllistämään vääriä, kuten muuralassa.

Se on oikeudenmukaisuutta eikä mitään ajojahtia. Ymmärsitkö selvää suomenkieltä?

muuralassa tapoihisi kuului myös uhkailevaan sävyyn kutsua ihmisiä tapaamiseen bodomin murhaniemelle. vai kiellätkö jälkeenpäin tämänkin faktan?
Maza
Jane Marple

Muuralan palstalla kyselin kavereita analysoimaan Bodomin murhapaikkaa. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.

Sinä puolestasi aloiti jo Muuralassa järejstelmällisen myyräntyösi kavellaksesi toisten henkilötietoja. Utelit minultakin monen henkilön tietoja yksityisviesteissäsi, joihin en tietenkään vastannut. Lisäksi aloit jo siellä uhitella käsiaseillasi ruudinkäryisine kirjotuksinesi. Pidän sinua uhkana koko yhteiskunnalle. Olet moraaliton amis-liero.
supernova
Martin Beck

puhut maza paskaa, enemmän kuin normaali ihminen pystyy äkkisältään tajuamaan,
Maza
Jane Marple

Lankeat taas alatyyliin viiteryhmäsi amisjengin tyyliin. Siivoa kielenkäyttösi äläkä antaudua alhaisten tunteittesi varaan ja syydä soopaa. Totuus, jonka me kaikki palstojen veteraanit tiedämme, on sinun osaltasi synkkä ja karu. Olet urkkinut, levittänyt ja häpäissyt toisten henkilöiden yksityistietoja. Tiedot ovat pääosin aivan täyttä potaskaa, mutta riemusi asioiden kertomisesta on sokaissut moraalisen silmäsi. Olet palstan haiseva skunkki ja mätäpaise.
Vastaa Viestiin