Naurattaa murhainfossa
En oo ikinä tänne kirjottanut, eli täytyy sekin korjata.
Mua naurattaa kun täällä aika usea yrittää antaa itsestään hel-vetin fiksun kuvan, käyttää kiitettävästi aikaansa vielä sen todisteluun, eikä osaa edes simppeleimpiä yhdyssanoja kirjoittaa oikein.
Eihän se miestä pahenna, mutta ala-astelainenkin tietää jo mm. sen, miten isän maa tulee kirjoittaa.
Mua naurattaa kun täällä aika usea yrittää antaa itsestään hel-vetin fiksun kuvan, käyttää kiitettävästi aikaansa vielä sen todisteluun, eikä osaa edes simppeleimpiä yhdyssanoja kirjoittaa oikein.
Eihän se miestä pahenna, mutta ala-astelainenkin tietää jo mm. sen, miten isän maa tulee kirjoittaa.
There are no crimes behind enemy lines
Jostain syystä nykyään vaan naurattaa, kun käy katsomassa pariakin ketjua. Ne ketjut vaan todistaa, miten välistä jotkut vaan provoaa ja/tai flamettaa ihan vaan siitä ilosta, että toinen sitten tarttuu siihen täkyyn. Niin tai mikä pelottavampaa, jotkut varmaan ihan vaan siksi kun eivät joitain asioita muilla tavoin kykene ilmaisemaan 
Mä oon jonku rontin vuoden selaillu ja vähän kirjotellukin täällä. En pysy kertakaikkiaan mukana ideassa että forumi tarvii nimimerkkien keskinäiseen riitelemiseen omaa osioita? Mitä vittua oikeasti? Oliko näin jo alusta asti vai turvauduttiinko tähän myöhemmin? Muutaman kerran jouduin hieraisemaan silmiä ku avasin Lautamiehet-osion ekan kerran.VoDKa kirjoitti:Huvittaa Minfolaisten lapsellisuus.
En ihmettele yhtään sitä, että joissakin tapauksissa ulkopuolisten on ihan käsittämättömän vaikea ottaa vakavasti tätä foorumia, kun käyttäjien keski-ikä käytöksen perusteella hivelee sitä jotain 14-15-vee luokkaa.
Tiedän että tästä tulee nyt sanomista, mut käsittääkseni tämä on voimakkaasti naisvoittoinen forumi, joten en sinänsä ihmettele (kovin) paljon näitä satoja ja taas satoja sivuja pelkkää riitelemistä. Tai noh, vaikka toisaalta kyllä oikeasti ihmettelenkin.
En tiedä tosiaan ymmärrättekö itse miltä tämä osio näyttää tosiaan ulkopuolisen silmin.
^Itse asiassa Lautamiehissä on pikaisesti silmämääräisesti arvioiden vähintään puolet miesten (osa väitteestä perustuu tietoon, osa mielikuviin, myönnettäköön) aloittamia. Sen sijaan sukupuolijakauma-aihetta ovat tainneet naiset pohtia miehiä enemmän, kuten myös sitä, minkätyyppisiiin ketjuihin naiset/miehet herkemmin kommentoivat. Esim:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... set+miehet
Mielenkiintoinen gallupi voisikin olla se, kuinka suuri osuus kaikista kirjoittajista yleensäkään kirjoittaa Lautanmiehiin ja miten suuri osuus heidän viesteistään menee nimenomaan tai pääsääntöisesti sinne...
Ähh, sorry OT
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... set+miehet
Mielenkiintoinen gallupi voisikin olla se, kuinka suuri osuus kaikista kirjoittajista yleensäkään kirjoittaa Lautanmiehiin ja miten suuri osuus heidän viesteistään menee nimenomaan tai pääsääntöisesti sinne...
Ähh, sorry OT
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Se hymiö näytti keskisormea. Ilmeisesti se koettiin asiattomana. Omasta mielestäni sekä hymiö että sen poistaminen oli hirveän hauskaa.Anile kirjoitti:Tuntematon lapsi vai oma lemmikki -ketjussa sivulla 8:
EDIT: Poistettu hymio - RAID
Siis mitä? Onko hymiöille asetettu maksimilukumäärä?
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
MotiivitOn Alaston mies lumihangessa -ketjussa:
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=
Re: Naurattaa murhainfossa
Omissa asetuksissa oleva uusi toiminto "Ystävät ja vihamiehet"
JES, viimein ignore-mahdollisuus! 
-
karramurmur
- Remington Steele
naurattaa nää riitelevät lapsukaiset.vai itkettääks ne.
-
Nylonköysi
- Agentti Scully
Loneliness naurattaa nykyään enemmän kun markja. Molemmat taitavat olla vähän äreissään minulle, ja se naurattaa. 
Tämä ketju
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 54&start=0
Otsikon voisi kyllä jo muuttaa kaikki vs. kaikki tai Sano mitä haluat ja kenelle haluat
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 54&start=0
Otsikon voisi kyllä jo muuttaa kaikki vs. kaikki tai Sano mitä haluat ja kenelle haluat
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
^Juu-uh, näyttää noita salaliittoja olevan monenlaisia ja vieläpä yhtäaikaa. Taidanpa rientää sekaan hämmentämään minäkin
t. nimim. huumorintaju palailee pätkittäin
t. nimim. huumorintaju palailee pätkittäin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Re:
Pitäsikö siis kaikki "tappelu" olla täällä asiaketjujen seassa niin kun suoli24:ssä? Että joka kolmas viesti olisi jotakin asiatonta taikka muuten vaan vittuilua tai menisi täysin aiheen vierestä?Make_ kirjoitti:Mä oon jonku rontin vuoden selaillu ja vähän kirjotellukin täällä. En pysy kertakaikkiaan mukana ideassa että forumi tarvii nimimerkkien keskinäiseen riitelemiseen omaa osioita? Mitä vittua oikeasti? Oliko näin jo alusta asti vai turvauduttiinko tähän myöhemmin? Muutaman kerran jouduin hieraisemaan silmiä ku avasin Lautamiehet-osion ekan kerran.
Tiedän että tästä tulee nyt sanomista, mut käsittääkseni tämä on voimakkaasti naisvoittoinen forumi, joten en sinänsä ihmettele (kovin) paljon näitä satoja ja taas satoja sivuja pelkkää riitelemistä. Tai noh, vaikka toisaalta kyllä oikeasti ihmettelenkin.
En tiedä tosiaan ymmärrättekö itse miltä tämä osio näyttää tosiaan ulkopuolisen silmin.
Tuo heitto tuosta naisvaltaisuudesta ja sen vaikuuksesta "riiteyyn" sanon sen verran että vois ihan rauhassa katsella noita joku vs. joku ketjuja ja laskea mikä osa niistä on naisia. En nyt surji ketään (paljoa
Kun puhutaan rikoksista aiheena niin kaikenlaiset teoriat ja näkemykset aiheuttavat enemmän kitkaa kun mammapalstan parhaat vaippavaihtoehdot- ketju. Ollaanko samoilla linjoilla?
Jos jatkat täällä palstalla niin valmistaudu hieraisemaan silmiäsi vielä toisen kymmentä kertaa. Näin se vaan on.
Niin ja mikäkö tässä naurattaa? Oman vastaukseni lisäksi monikin muu asia. Kovasti.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
век живи, век учись.