Naurattaa murhainfossa

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Lukittu
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

Tuntematon lapsi vai oma lemmikki -ketjussa sivulla 8:

EDIT: Poistettu hymio - RAID

Siis mitä? Onko hymiöille asetettu maksimilukumäärä?
Rezah
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Rezah »

En oo ikinä tänne kirjottanut, eli täytyy sekin korjata.

Mua naurattaa kun täällä aika usea yrittää antaa itsestään hel-vetin fiksun kuvan, käyttää kiitettävästi aikaansa vielä sen todisteluun, eikä osaa edes simppeleimpiä yhdyssanoja kirjoittaa oikein.

Eihän se miestä pahenna, mutta ala-astelainenkin tietää jo mm. sen, miten isän maa tulee kirjoittaa.
There are no crimes behind enemy lines
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Eihän ne ylioppilaskirjoituksissa osaa kirjoittaa edes äidin kieltä, vai mitä?

Onko muuten kirjanpainatus, kirjanpainatus, vai kirjan painatus, häh?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

Jostain syystä nykyään vaan naurattaa, kun käy katsomassa pariakin ketjua. Ne ketjut vaan todistaa, miten välistä jotkut vaan provoaa ja/tai flamettaa ihan vaan siitä ilosta, että toinen sitten tarttuu siihen täkyyn. Niin tai mikä pelottavampaa, jotkut varmaan ihan vaan siksi kun eivät joitain asioita muilla tavoin kykene ilmaisemaan :shock:
Spider
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Spider »

markja kirjoitti:Vittu sulla ei ole päässä muuta kuin pieni kikkare kakkaa.
:lol: :lol: :lol:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Make_
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Make_ »

VoDKa kirjoitti:Huvittaa Minfolaisten lapsellisuus.

En ihmettele yhtään sitä, että joissakin tapauksissa ulkopuolisten on ihan käsittämättömän vaikea ottaa vakavasti tätä foorumia, kun käyttäjien keski-ikä käytöksen perusteella hivelee sitä jotain 14-15-vee luokkaa.
Mä oon jonku rontin vuoden selaillu ja vähän kirjotellukin täällä. En pysy kertakaikkiaan mukana ideassa että forumi tarvii nimimerkkien keskinäiseen riitelemiseen omaa osioita? Mitä vittua oikeasti? Oliko näin jo alusta asti vai turvauduttiinko tähän myöhemmin? Muutaman kerran jouduin hieraisemaan silmiä ku avasin Lautamiehet-osion ekan kerran.
Tiedän että tästä tulee nyt sanomista, mut käsittääkseni tämä on voimakkaasti naisvoittoinen forumi, joten en sinänsä ihmettele (kovin) paljon näitä satoja ja taas satoja sivuja pelkkää riitelemistä. Tai noh, vaikka toisaalta kyllä oikeasti ihmettelenkin.

En tiedä tosiaan ymmärrättekö itse miltä tämä osio näyttää tosiaan ulkopuolisen silmin.
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

^Itse asiassa Lautamiehissä on pikaisesti silmämääräisesti arvioiden vähintään puolet miesten (osa väitteestä perustuu tietoon, osa mielikuviin, myönnettäköön) aloittamia. Sen sijaan sukupuolijakauma-aihetta ovat tainneet naiset pohtia miehiä enemmän, kuten myös sitä, minkätyyppisiiin ketjuihin naiset/miehet herkemmin kommentoivat. Esim:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... set+miehet

Mielenkiintoinen gallupi voisikin olla se, kuinka suuri osuus kaikista kirjoittajista yleensäkään kirjoittaa Lautanmiehiin ja miten suuri osuus heidän viesteistään menee nimenomaan tai pääsääntöisesti sinne...

Ähh, sorry OT 8)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Anile kirjoitti:Tuntematon lapsi vai oma lemmikki -ketjussa sivulla 8:

EDIT: Poistettu hymio - RAID

Siis mitä? Onko hymiöille asetettu maksimilukumäärä?
Se hymiö näytti keskisormea. Ilmeisesti se koettiin asiattomana. Omasta mielestäni sekä hymiö että sen poistaminen oli hirveän hauskaa. :lol:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Anile
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Anile »

MotiivitOn Alaston mies lumihangessa -ketjussa:

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... highlight=

:lol: :lol:
Howler
Axel Foley

Re: Naurattaa murhainfossa

Viesti Kirjoittaja Howler »

Omissa asetuksissa oleva uusi toiminto "Ystävät ja vihamiehet" :D JES, viimein ignore-mahdollisuus! :mrgreen:
karramurmur
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja karramurmur »

naurattaa nää riitelevät lapsukaiset.vai itkettääks ne.
Nylonköysi
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

Loneliness naurattaa nykyään enemmän kun markja. Molemmat taitavat olla vähän äreissään minulle, ja se naurattaa. :lol:
Chopper
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tämä ketju

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 54&start=0

Otsikon voisi kyllä jo muuttaa kaikki vs. kaikki tai Sano mitä haluat ja kenelle haluat
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

^Juu-uh, näyttää noita salaliittoja olevan monenlaisia ja vieläpä yhtäaikaa. Taidanpa rientää sekaan hämmentämään minäkin :roll: :lol:

t. nimim. huumorintaju palailee pätkittäin
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
rimma
Christopher Lorenzo

Re:

Viesti Kirjoittaja rimma »

Make_ kirjoitti:Mä oon jonku rontin vuoden selaillu ja vähän kirjotellukin täällä. En pysy kertakaikkiaan mukana ideassa että forumi tarvii nimimerkkien keskinäiseen riitelemiseen omaa osioita? Mitä vittua oikeasti? Oliko näin jo alusta asti vai turvauduttiinko tähän myöhemmin? Muutaman kerran jouduin hieraisemaan silmiä ku avasin Lautamiehet-osion ekan kerran.
Tiedän että tästä tulee nyt sanomista, mut käsittääkseni tämä on voimakkaasti naisvoittoinen forumi, joten en sinänsä ihmettele (kovin) paljon näitä satoja ja taas satoja sivuja pelkkää riitelemistä. Tai noh, vaikka toisaalta kyllä oikeasti ihmettelenkin.
En tiedä tosiaan ymmärrättekö itse miltä tämä osio näyttää tosiaan ulkopuolisen silmin.
Pitäsikö siis kaikki "tappelu" olla täällä asiaketjujen seassa niin kun suoli24:ssä? Että joka kolmas viesti olisi jotakin asiatonta taikka muuten vaan vittuilua tai menisi täysin aiheen vierestä?
Tuo heitto tuosta naisvaltaisuudesta ja sen vaikuuksesta "riiteyyn" sanon sen verran että vois ihan rauhassa katsella noita joku vs. joku ketjuja ja laskea mikä osa niistä on naisia. En nyt surji ketään (paljoa :P ) mutta eiköhän se jakaudu aika hyvin.
Kun puhutaan rikoksista aiheena niin kaikenlaiset teoriat ja näkemykset aiheuttavat enemmän kitkaa kun mammapalstan parhaat vaippavaihtoehdot- ketju. Ollaanko samoilla linjoilla?
Jos jatkat täällä palstalla niin valmistaudu hieraisemaan silmiäsi vielä toisen kymmentä kertaa. Näin se vaan on.

Niin ja mikäkö tässä naurattaa? Oman vastaukseni lisäksi monikin muu asia. Kovasti.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Lukittu