Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sariola
Horatio Caine

Re: Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Viesti Kirjoittaja Sariola »

Hessu52 kirjoitti:Jos et Sariola tajua, mitä vaippojen käytöllä tarkoitan, niin sitten olet melkoinen tosikko.

No sehän sinä näytät olevan joka tapauksessa.

Luuletko tosiaan, että joku pitäisi ja ottaisi tosissaan noita kirjoituksiani, häh?

Tuolla tyylillä teet itsestäsi tosi narrin, kun et kestä, jos sinusta jotain ei niin kamalan kivaa kirjoitetetakaan.

Aina maailmassa arvostelijoita on ollut ja aina niitä tulee olemaan, mikä on ihan myönteinen asia, kritiikki pitää vaan ottaa omalla tavallaan, mutta ei missään nimessä alkaa kitisemään ja pillittämään, kuin pikku vauva, jolla on vaipat märkänä.

Kenties meikäläinen on sitten sen verran kovanahkaisempi, että en ota noita minusta kirjoitettuja juttuja toissani, sillä kuten olen jo kirjoittanut, niin ihmistä on aika vaikea tuntea, kun ei ole koskaan joutunut kanssakäymisiin tämän kanssa.

Sitä en voi sietää, että joku on tasan väärässä jossain asiassa, eikä voi sitä myöntää, vaikka kaikki taivaanmerkit olisivat häntä vastaan, typeryys ottaa minua päähän.

Jokainen meistä on joskus typerä ja sen voi kyllä ihan hyvin tunnustaa, sillä täydellistä ihmistä ei olekaan, eli jos kaikki se tieto, mitä sinä Sariola et tiedä, mutta minä tietäisin, niin minä olisin maailman viisain ihminen.

Ehkäpä sinä ja minä voisimme olla mitä parhaimmat kaverit, jos voisimme tutustua siviilissä niin, että emme tietäisi kumpikaan, että toinen on Sariola ja toinen Hessu52.
Jos nyt suoraan sanotaan, niin meistä ei voin koskaan tulla kavereita, sillä minä olen pannut merkille tietysti omia havaintojani!

*Minä pidän tästä lähtien Hessu52:ta hölöttäjänä ja valehtelijana. Se leima on jäänyt pysyväksi.
*En pidä Hessua kovin viisaana. No, kaikki eivät ole viisaita. Se ei niin paha ole, mutta se perusluonne.
*Teoreettinen koulutus on tainnut jäädä vähiin, ajattelu on lapsenomaista ja alkeellista
*Tuo halpamainen nimittely jatkuvasti on niin paha luonteenpiirre, että sitä ei voi hyväksyä
*Koetan enimmäkseen olla puuttumatta Hessun kirjoituksiin, eikä siinä mitään menetäkään
*Häilemättömyys ja totuuden vääristely ovat myös erittäin paha luonteenpiirre. Se näyttää olevan pysyvä.
*Ikäänkuin leikin varjolla mitä tahansa hölöttäminen on hyvin ruma luonteenpiirre!
*Kaikkein pahin luonteen piirre on juuri epärehellisyys! Tätä mieltä olen!
*No, jokainen on oma itsensä, mutta kirjoittelu paljastaa luonteen.
Olen nyt mielipiteeni sanonut!
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

Hessu52 kirjoitti:

Ehkäpä sinä ja minä voisimme olla mitä parhaimmat kaverit, jos voisimme tutustua siviilissä niin, että emme tietäisi kumpikaan, että toinen on Sariola ja toinen Hessu52.

Tuo voi pitää vaikka paikkansakin, toki sillä oletuksella että et alkaisi siviilissä sariolaa vaippahousuksi nimitellä ynnä muuta mitä tapoihisi täällä kuuluu.

Sitä ei passaa vissiin siviilissä tehdä, tai mistä minä tiedän vaikka sulla olisikin varaa moiseen , käypä tätä yönä vaikka aamuneljältä jonkun kapakan ulkopuolella tekemässä testi, mikä on suhtautuminen. Kerro sitten. :D
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Sariola, minä pidän sinua trollina ja asioiden vääristäjänä, sekä keskustelujen tahallisena sotkijana.

Älystäsi en viitsi sanoa mitään, sen olet osoittanut noilla lapsellisilla kirjoituksillasi jo niin mota kertaa.

Teoreettista koulutusta sinä et ole saanut ollenkaan ja ajattelusi on alle kaiken arvostelun.

Itse olet aloittanut nimittelyt, enkä ole ainoa jota olet täällä nimitellyt, eli saat sitä mitä tilaat.

Tulen jatkuvasti tästä lähtien puuttumaan valheellisiin kirjoituksiisi, kun niitä havaitsen ja niitähän löytyy tulevaisuudessakin, sillä ei koira karvoistaan pääse, joten tulet saaman niskaasi vieläkin enemmän, jollet pysy totuudessa.

Itse olet häikäilemätön ja suojaudut muka yksinkertaisuutesi varjoon, jolla keräät tietämättömien sympatiapisteitä jolloin valheelliset kirjoituksesi paremmin uppoavat otolliseen maahan.

Olet siinä oikeassa, että kaikkein pahin vika on epärehellisyys ja siinä sinä olet verrattoman ylivoimainen keneenkään muuhun kirjoittajaan verrattuna.

Valitettavasti myös sinäkin olet oma typerä itsesi, jolle kukaan ei mahda mitään.

Minä en ole missään nimessä viimeistä sanaani sinusta sanonut, sillä jos tuo valheellinen tiesi jatkuu, niin tulet saamaan sitä, mitä kerjäätkin.
Sariola
Horatio Caine

Myös yllä oleva kirjoitus osoittaa sitä tasoa, jolla Hessu52 yleensäkin kirjoittaa. Uskon, että suurin osa lukijoista on kyllä tehnyt omat havaintonsa siitä, mitä tasoa Hessu edustaa. Hän näyttää jatkavan samaa linjaa tuolla keskustelujen puolella. Kuinkahan kauan ylläpito hyväksyy sellaisen esitystavan? Toivotaan, että myös ylläpito siihen puuttuu!
Hessu52
Watson itse

Seli, seli Sariola, älä nyt viitsi vaivata ylläpitoa tuollaisilla valituksilla, sillä itse olet syyllinen näihin kirjoituksiini.

Jos rehellisesti myöntäisit virheesi, kuten itse ole tehnyt, kun sellaisia on sattunut tulemaan, kuten jokaisella kirjottajalla, niin asiat voisivat olla toisin.

Mutta ei, sinä alat ihmeellisen liirumlaarumin ja sotket keskustelun lopullisesti, jolloin kukaan ei enää tiedä, mikä on ollut aiheen otsikko, jollei katso sitä erikseen, joten tuollaista sinä saat aikaiseksi.

Onko se sitten tarkoituksellista, tai pelkkää "vahinkoa", mutta keskustelut nämä Sariolan kirjoitukset sata varmasti sotkevat ja johtavat kinasteluihin.

Tuollainen trollaus, jota edellisessäkin kirjoituksessasikin harrastat, on myös kielletty, joten ajattelepa hieman noita omia kirjoituksiasi Sariola, olisiko niissä kenties myös jotain syytä siihen, että saat typerissä väittelyissäsi kaikilta "turpaasi", siis noin kuvainnollisesti.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Seli, seli Sariola, älä nyt viitsi vaivata ylläpitoa tuollaisilla valituksilla, sillä itse olet syyllinen näihin kirjoituksiini.

Uskomatonta: Joku toinen on syyllinen Hessun kirjoituksiin.
Luulisi hänen olevan itse vatuussa tuotoksistaan, mutta ei kuulema. :shock:
Hessu52
Watson itse

Tottahan toki joku muu on syyllinen siihen, että täällä kirjoittelen.

Aivanko syyttä sinä papillon sitten kirjoittelet?

No tuon edellisenkin jutun heitit ihan vaan tuosta lonkalta ja vedit minut siihen taikurin hatustasi?

Joo, kaikkiin asioihin löytyy aina selityksiäkin, jopa huonojakin.
papillon
Perry Mason

Hessu52 kirjoitti:Tottahan toki joku muu on syyllinen siihen, että täällä kirjoittelen.

Ei tietenkään kukaan muu ole syyllinen sinun kirjoituksiisi, kyllä sinä niitä ihan itse raapustelet, vaikka koetat niitä toisten aikaansaamisiksi nyt sälytellä, välillisesti kumminkin. :lol:
Hessu52
Watson itse

En osaa sanoa, mikä on papillonin mielipide nykyään tuon Sariolan kirjoituksista, mutta minusta hän on suurimman luokan provokaattori ja trolli, jonka paikka kuuluisi ehdottomasti joko huilimaan kuukaudeksi, tai sitten kokonaan karkoitettavaksi Pirunsaarelle!

Tuollaisen lankkuaivon paikka ei ole Bodomin osiossa halveeraamassa kirjoituksillaan vakavaa kolmoismurhaa ja sen uhreja.

Sariola yrittää kaikin keinoin sotkea kirjoituksia ja joidenkin asiallisten kirjoittajien, kuten papillonin ja Lokan asiallisia mielipiteitä ja aina kun vähänkin alkaa näyttää siltä, että keskustelu eteenee Gustafssonin syyllisyyden kannalle, niin Sariola heittää kyllä sellaiset jauhot soppaan, että huttu on taatusti pilalla.

Vertaisin mielelläni Sariolaa sammakkoon, ja lähinnä sammakon aivoihin, jotka sammakolla ovat kehittyneemmät, kuin Sariolan vastaavat, mutta kun sellainen vertailu ei asialliselle kirjoittajalle sovi, niin jätän tuonkin vertauksen tekemättä.
papillon
Perry Mason

^ No eikö se tuolla pääpaikalla tule selväksi kun sanon että sariola on trolli mikä trolli.

Se vaan on niin että tämä saa vaan jatkaa aivan imbesillejä jorinoitaan tavoitteenaan tukehduttaa palsta ja saada osa kirjoittajista vaikenemaan.
Se on selvää.

Onnistuukin siinä, näillä näkymin, ei juuri huvita kaltaistensa paskiaisten vuoksi duunata yhtään mitään, ei kuvan kuvaa eikä muutakaan. Olkoon.

Joko hän on todella pimeä päästään, tai sitten tekee tuon tahallaan, tai molemmat vaihtoehdot.
On nostanut tuon pulunsa elämää suuremmaksi jorinaksi, ollen sittenkin siinä väärässä.
Silti olen edelleen sitä mieltä että jokainen on teksteistään vastuussa, vaikkakin sariolan kaltainen polunnussija ärsyttää kuinka ja tahallaan.
Mutta ei voi kuin odottaa että ylläpito sen havaitsee, ja toimii.
:lol:
Sariola
Horatio Caine

Jaaha! On toiminut. Ylläpito näyttää havainneen, että Hessu52 ryhtyy käyttämään halventavia nimityksiä henkilöstä, jolla on oma mielipide ja pitää siitä kiinni, eikä muuta sitä painostuksen alla. Kyllähän papillon tämän on huomannut. Siitä ei kannata ottaa mallia. Sitäpaitsi siitä polun suunnasta minulla on ollut oikea käsitys alusta lähtien, kun sen sijaan saattaa Hessulla olla vieläkin väärä käsitys. Siis mikä on polun sijainti uhrikuvassa tai vanhassa lavastuskuvassa. awa ja Hessu52 ovat vielä aivan viime aikoina ilmaisseet olevansa vaihtoehto A:n kannalla, jossa polku menisi sinne korpikuusen oksien alle. Saahan sitä olla eri mieltä, mutta ei pidä yrittää pakottaa muita noin tyhmän arvion taakse.

Papillion taisi olla alussa sitä mieltä, että polku menee lähes pystysuoraan, ja minä olin ainut, jonka mielestä polku on siinä uhrikuvassa selvästi oikealle - siis se vaihtoehto B. On käynyt selväksi, että tuo minun arvioni oli se oikea. Varmaan tätä minun kantaani oli moni muu alusta lähtien, vaikka ei ilmoittanut sitä alussa.

Hassuhan minä olisin, jos muuttaisin mieltäni pelätessäni halpamaista nimittelyä. Minä pidän oman mielipiteeni, jos se on selvästi se oikea. Tähän samaan ovat päätyneet kujala ja Teemu omissa arvioinneissaan. Seurauksena on kyllä aina automaattisesti rumaa nimittelyä, jos selvästi sanoo Hessun olevan väärässä, vaikka se pitäisi paikkansa.

Minä sanon edelleen oman mielipiteeni, enkä luovu siitä, vaiikka Hessu ryhtyisikin nimittelemään ja siihen yhtyy papillon henkiseksi tueksi, ja Mariacka käy vielä lyömässä löylyä omasta puolestaan. Tuollainen halpamainen toisen kirjoittajan nimittely on erittäin raukkamaista, kai tuollainen pitäisi tajuta.

Kyllä minäkin osaan käyttää hyvin rumia nimityksiä, jos haluaisin. Se on vain vastoin perusluonnettani. Mielelläni en niin tee. Toivoisin, että ainakin papillon sanoutuisi irti tuosta halventavien nimitysten käytöstä, jota Hessu52 harrastaa jatkuvasti, niiden suhteen, jotka ilmoittavat olevansa eri mieltä kuin hän itse. Myös täysin suora valheellisen tiedon levitys toisesta kirjoittajasta on erittäin ruma ja tuomittava tapa. Tottakai ylläpidon kuuluu siihen puuttua! 8)
papillon
Perry Mason

Sariola kirjoitti:

Papillion taisi olla alussa sitä mieltä, että polku menee lähes pystysuoraan, ja minä olin ainut, jonka mielestä polku on siinä uhrikuvassa selvästi oikealle - siis se vaihtoehto B. On käynyt selväksi, että tuo minun arvioni oli se oikea. Varmaan tätä minun kantaani oli moni muu alusta lähtien, vaikka ei ilmoittanut sitä alussa.
Varsinainen nuija, vai että pystysuoraan.
Esitäpäs paskanjauhaja kyseinen kohta jossa sanon polun menevän pystysuoraan.

Se on kuule sariola sillä tavalaa että et ota sitä huomioon että tuota lapsellista peliäsi voi pelata muutkin kuin sinä, etkä sinä silloin pärjää et vaikka siellä ukkokodissasi perustaisit viisasten kerhon tueksesi, kysymys on vain siitä että viitsiikö mokomaan ryhtyä moisen mitättömyyden takia.

Sinä et tiedä bodomista juuri mitään, ilmansuunnat on sekaisin, välillä väität keskiniemeä murhaniemeksi ja niin edelleen, pitkiä puuduttavia postauksia sellaisista teksteistä joista käsität yhtä paljon kuin sika tuulimyllystä.

Loppuajan sitten yrität nuoleskella matiasta vaikket tajua tämänkään esityksistä yhtään mitään.

En vamma- enkä hypnoosijuttuja ole kunnolla seurannut, mutta sen mitä olen seurannut olen saanut käsityksen että olet kussut sielläkin omille koivillesi, kallistamalla päätäsi.

Hessu on mikä on ja sai bannia, ehkä aiheesta, mutta sinä hänet siihen härnäsit pitemmällä aikavälillä, peli vain on sellaista että kaltaisesi trollaaja selviää ilman sanktiota mutta siitä provosoituva sitten saa jäähyn.

No, uskon että Hessukin voisi tehdä samoin sinulle, mutta siinä on se että kun et käsitä bodomista mitään niin on vaikeaa esittää laillasi perätöntä tietoa kun et siihen tyhmyyttäsi osaa reagoida.

Joten palaa sinä vaan zoomaamaan syylää mäkärän munassa, olet just yhtä merkityksellinen koko äijä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Tämä otsikko saa minut aina provosoitumaan. 8)
Tekee mieli vastata: Tietenkin saa! :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Sariola
Horatio Caine

papillon kirjoitti:
Sariola kirjoitti:

Varsinainen nuija, vai että pystysuoraan.
Esitäpäs paskanjauhaja kyseinen kohta jossa sanon polun menevän pystysuoraan.

Se on kuule sariola sillä tavalaa että et ota sitä huomioon että tuota lapsellista peliäsi voi pelata muutkin kuin sinä, etkä sinä silloin pärjää et vaikka siellä ukkokodissasi perustaisit viisasten kerhon tueksesi, kysymys on vain siitä että viitsiikö mokomaan ryhtyä moisen mitättömyyden takia.

Sinä et tiedä bodomista juuri mitään, ilmansuunnat on sekaisin, välillä väität keskiniemeä murhaniemeksi ja niin edelleen, pitkiä puuduttavia postauksia sellaisista teksteistä joista käsität yhtä paljon kuin sika tuulimyllystä.

Loppuajan sitten yrität nuoleskella matiasta vaikket tajua tämänkään esityksistä yhtään mitään.

En vamma- enkä hypnoosijuttuja ole kunnolla seurannut, mutta sen mitä olen seurannut olen saanut käsityksen että olet kussut sielläkin omille koivillesi, kallistamalla päätäsi.

Hessu on mikä on ja sai bannia, ehkä aiheesta, mutta sinä hänet siihen härnäsit pitemmällä aikavälillä, peli vain on sellaista että kaltaisesi trollaaja selviää ilman sanktiota mutta siitä provosoituva sitten saa jäähyn.

No, uskon että Hessukin voisi tehdä samoin sinulle, mutta siinä on se että kun et käsitä bodomista mitään niin on vaikeaa esittää laillasi perätöntä tietoa kun et siihen tyhmyyttäsi osaa reagoida.

Joten palaa sinä vaan zoomaamaan syylää mäkärän munassa, olet just yhtä merkityksellinen koko äijä.
Papillon taitaa muistaa väärin! Luepas seuraava!

PAPILLON: "Varsinainen nuija, vai että pystysuoraan.
Esitäpäs paskanjauhaja kyseinen kohta jossa sanon polun menevän pystysuoraan."

Esitän siis nuija papillonille, joka on siis paskanjauhaja ja lisäksi valehtelija sen päälle

_________________________________________________________________________________________________

Kirjoittaja papillon päivämäärä Su Tammi 25, 2009 2:27 am
kujala kirjoitti: Olen huomannut papillon tuon ristiriidan, jonka tuot esille vaihtoehdosta A. Se polku menee nyt kuitenkin ihan samaan suuntaan kuin tässä kuvassa, eikä polku tässä näytä päätyvän järveen:
polku A

En ole vielä pystynyt selvittämään ristiriitaa, miksi uhrikuvassa järvi näyttää lähentyvän niin nopeasti polkua mallissa A, mutta lavastuskuvassa se menee ihan OK.

Lisäsin vielä vaihtoehdon C, olisiko tässä tarpeeksi?

Kuva

Jaa, a mahtuisihan siihen pari kolme ainakin vielä, no jossain A: ja C;n valillä se on, tuskin sentään B:n.

Tuo suoruus siinä vaan hämää, kurviahan se polku hieman tekee, mutta käsitän että ettei sillä ole tuon koivun kohdalla merkitystä.
_____________________________________________________________________________________________________

No niin. Tuossa papillon esitti kysymyksen, että missä hän on esittänyt, että uhrikuvassa polun suunta on lähes suoraan ylös siinä kuvassa. Se tapahtuu juuri tässä. Tässä papillon kaipaa lisämalleja tuohon A:n ja C:n välille. Ne olisivat hänen näkemyksensä mukaan todennäköinen polun suunta. Siis tuossa kuvassa suunnilleen pystyyn, kuten sanoin tuossa aikaisemmin. Juuri niinhän papillon tässä itse toteaa! No, ei siinä mitään, mutta kyllä täytyy jälkeen päin todeta, että tuo minun arvaukseni oli osunut oikeaan ja papillonin arvaus väärään. Näinhän se on totuus! Joskus käy näin, joskus toisinpäin, pääasia että ei heittäydy erehtymättömäksi. Kumma, että papillon oli tämän unohtanut - olisiko aivan tahallaan. papillon toteaa: "Tuskin sentään B". Mutta se oli juuri B joka oli lähimpänä totuutta. Minä esitin ratkaisuksi vaihtoehto B:n. Mitä tästä opimme: Papillonkin muistaa väärin. Muuten, minä en edes tunne Matiasta, enkä tiedä sen nimistä. Kuka se onkaan paskanpuhuja, papillon? Vilkaisepas peiliin!
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

papillon kirjoitti:^ No eikö se tuolla pääpaikalla tule selväksi kun sanon että sariola on trolli mikä trolli.

Se vaan on niin että tämä saa vaan jatkaa aivan imbesillejä jorinoitaan tavoitteenaan tukehduttaa palsta ja saada osa kirjoittajista vaikenemaan.
Se on selvää.

Onnistuukin siinä, näillä näkymin, ei juuri huvita kaltaistensa paskiaisten vuoksi duunata yhtään mitään, ei kuvan kuvaa eikä muutakaan. Olkoon.

Joko hän on todella pimeä päästään, tai sitten tekee tuon tahallaan, tai molemmat vaihtoehdot.
On nostanut tuon pulunsa elämää suuremmaksi jorinaksi, ollen sittenkin siinä väärässä.
Silti olen edelleen sitä mieltä että jokainen on teksteistään vastuussa, vaikkakin sariolan kaltainen polunnussija ärsyttää kuinka ja tahallaan.
Mutta ei voi kuin odottaa että ylläpito sen havaitsee, ja toimii.
:lol:
Tällainen teksti ei kuulu tälle palstalle ja kertoo aika paljon kirjoittajastaan.

Jos et pysty enää asiasta keskustelemaan, suksi kuuseen tältä palstalta!
Pasilan mies.
Vastaa Viestiin