Jos nyt suoraan sanotaan, niin meistä ei voin koskaan tulla kavereita, sillä minä olen pannut merkille tietysti omia havaintojani!Hessu52 kirjoitti:Jos et Sariola tajua, mitä vaippojen käytöllä tarkoitan, niin sitten olet melkoinen tosikko.
No sehän sinä näytät olevan joka tapauksessa.
Luuletko tosiaan, että joku pitäisi ja ottaisi tosissaan noita kirjoituksiani, häh?
Tuolla tyylillä teet itsestäsi tosi narrin, kun et kestä, jos sinusta jotain ei niin kamalan kivaa kirjoitetetakaan.
Aina maailmassa arvostelijoita on ollut ja aina niitä tulee olemaan, mikä on ihan myönteinen asia, kritiikki pitää vaan ottaa omalla tavallaan, mutta ei missään nimessä alkaa kitisemään ja pillittämään, kuin pikku vauva, jolla on vaipat märkänä.
Kenties meikäläinen on sitten sen verran kovanahkaisempi, että en ota noita minusta kirjoitettuja juttuja toissani, sillä kuten olen jo kirjoittanut, niin ihmistä on aika vaikea tuntea, kun ei ole koskaan joutunut kanssakäymisiin tämän kanssa.
Sitä en voi sietää, että joku on tasan väärässä jossain asiassa, eikä voi sitä myöntää, vaikka kaikki taivaanmerkit olisivat häntä vastaan, typeryys ottaa minua päähän.
Jokainen meistä on joskus typerä ja sen voi kyllä ihan hyvin tunnustaa, sillä täydellistä ihmistä ei olekaan, eli jos kaikki se tieto, mitä sinä Sariola et tiedä, mutta minä tietäisin, niin minä olisin maailman viisain ihminen.
Ehkäpä sinä ja minä voisimme olla mitä parhaimmat kaverit, jos voisimme tutustua siviilissä niin, että emme tietäisi kumpikaan, että toinen on Sariola ja toinen Hessu52.
*Minä pidän tästä lähtien Hessu52:ta hölöttäjänä ja valehtelijana. Se leima on jäänyt pysyväksi.
*En pidä Hessua kovin viisaana. No, kaikki eivät ole viisaita. Se ei niin paha ole, mutta se perusluonne.
*Teoreettinen koulutus on tainnut jäädä vähiin, ajattelu on lapsenomaista ja alkeellista
*Tuo halpamainen nimittely jatkuvasti on niin paha luonteenpiirre, että sitä ei voi hyväksyä
*Koetan enimmäkseen olla puuttumatta Hessun kirjoituksiin, eikä siinä mitään menetäkään
*Häilemättömyys ja totuuden vääristely ovat myös erittäin paha luonteenpiirre. Se näyttää olevan pysyvä.
*Ikäänkuin leikin varjolla mitä tahansa hölöttäminen on hyvin ruma luonteenpiirre!
*Kaikkein pahin luonteen piirre on juuri epärehellisyys! Tätä mieltä olen!
*No, jokainen on oma itsensä, mutta kirjoittelu paljastaa luonteen.
Olen nyt mielipiteeni sanonut!