Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Nylonköysi
Agentti Scully

Re: Markja vs. naiset

Viesti Kirjoittaja Nylonköysi »

loneliness kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:^Miehet ovat lihavampia.
Suomi-neito näyttää keränneen vyötärönsä ja lantionsa välille vararenkaan, hevosenkenkämäisen vyöhykkeen, jolla asuvat vyötäröltään eniten lihavat. Alueen reunat ulottuvat Varsinais-Suomesta Pohjois-Pohjanmaalle ja Etelä-Karjalasta Pohjois-Savoon. Renkaaksi se yhdistyy pitkin Keski-Suomea.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suom ... 5224137096
Tutkijat mallinsivat Suomen kartalle niin painoindeksin, vyötärölihavuuden kuin ruisleivän kulutuksenkin. Kaikilla alueilla suomalaisten keskimääräinen painoindeksi ylittää normaalin painoindeksin ylärajan 25. Miehistä ylipainoisia on 66 prosenttia ja naisista puolet.

Jokaisessa ruudussa asuu toki myös hoikkia ja normaalipainoisia, mutta ylipainoisia on sen verran, että keskiarvo on ylipainon puolella. Viidennes suomalaisista on jo merkittävästi ylipainoisia.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Nylonköysi kirjoitti:
loneliness kirjoitti:
Nylonköysi kirjoitti:^Miehet ovat lihavampia.
Suomi-neito näyttää keränneen vyötärönsä ja lantionsa välille vararenkaan, hevosenkenkämäisen vyöhykkeen, jolla asuvat vyötäröltään eniten lihavat. Alueen reunat ulottuvat Varsinais-Suomesta Pohjois-Pohjanmaalle ja Etelä-Karjalasta Pohjois-Savoon. Renkaaksi se yhdistyy pitkin Keski-Suomea.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suom ... 5224137096
Tutkijat mallinsivat Suomen kartalle niin painoindeksin, vyötärölihavuuden kuin ruisleivän kulutuksenkin. Kaikilla alueilla suomalaisten keskimääräinen painoindeksi ylittää normaalin painoindeksin ylärajan 25. Miehistä ylipainoisia on 66 prosenttia ja naisista puolet.

Jokaisessa ruudussa asuu toki myös hoikkia ja normaalipainoisia, mutta ylipainoisia on sen verran, että keskiarvo on ylipainon puolella. Viidennes suomalaisista on jo merkittävästi ylipainoisia.
Juu. Luin kyllä jutun, kunhan vähän piti hämmentää ja pistää vastaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Nylonköysi
Agentti Scully

loneliness kirjoitti: Hienoa että tunnet. Olenkin huomannut sinulla sellaista lievää ylemmyydentuntoa ja feminismiä. Vastasin joskus tyyliin kuukausi sitten (en edes muista milloin neutraalisti sun viestiin) ja sä vaikutat repineesi perseesi siitä.
Vastasit yhteen viestiini, johon vastasin takaisin, ja ilmeisesti sinä suutuit siitä. En tiedä, viittaatko nyt, että olisit vastannut johonkin muuhun viestiini. Sellaista en ole huomannut, eikä se minua kiinnosta.

Minun nimimerkilläni ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan nimimerkin kanssa tarvetta tapella. Jos haluat aivan välttämättä avata oman ketjun aiheelle, siinähän avaat, mutta se tulee olemaan minun puoleltani melkoisen hiljainen. Muuten lienee syytä pysyä ketjujen aiheessa. Mielialalääkeketjussa mielialalääkkeissä ja täällä aina yhtä hupaisassa markja vs naiset -väännössä. Mielialalääkkeistä minulla on aika paljonkin sanottavaa, kun niistä satun jotain tietämään. Aika paljonkin. Näkemykseni ei ole aina poliittisesti korrekti ("kaikil on kivaa ja pelkät lääkkeet auttaa"), ja aika usein psykiatrisen hoidon tämänhetkinen tila suututtaa minua, mikä voi näkyä viesteissäni. Toivottavasti se ei loukkaa ketään.
Viimeksi muokannut Nylonköysi, Ke Helmi 25, 2009 10:41 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja markja »

serialist kirjoitti:Ei, vaan nimenomaan naiset eivät saisi tehdä kaikkea tuota juurikin sen syntymättömän lapsen takia.
Olet idiootti, etkä tajua taaskaan mitään.
Nainen voi ja tekeekin useasti kaikkea tuota ja tuhoaa lapsen terveyden ja tulevaisuuden, eikä lakikaan estä sitä. Tämä on väärin. Lapsen hankkiminen on täysin vapaaehtoista, mutta silti löytyy kasapäin kusipäitä ämmiä, jotka tekevät sen silti, vaikkei heistä ole äidiksi.
Eihän miestenkään ole pakko mennä armeijaan, he voivat mennä sivariin. :) Aina on vaihtoehtoja.
Haista vittu saatanan debiili juntti.
Et tajua mitä eroa on asepalveluksella ja asevelvollisuudella. Opiskele, juntti.
Et tajua myöskään, että naisten ei edes tarvitse valita siviilipalvelusta, koska heitä eivät ko. asiat koske mitenkään.
Mielestäni on typerää verrata armeijaa ja huorapalvelusta edelleen. Ne eivät ole mitenkään verrattavissa! Mikäli tasa-arvoa haluat, puolla naisten sivarimahdollisuutta.
Ei vittu miten tyhmä olet.
Mitä helvetin tasa-arvoa on se, että miehillä on asevelvollisuus ja naisilla sivarimahdollisuus? MITÄ? MITÄ? Ammu ittesi vitun idiootti. Ainoata tasa-arvoa on se, että molemmilla sukupuolilla on samat velvollisuudet. Jos miesten asevelvollisuudesta ei voida luopua, niin sitten myös naisille pitää määrä yleinen asevelvollisuus.
Kuitenkin, mikäli sota joskus tulee, eivät naiset istu toimettomina vaan pitävät lapsista huolta (kun niistä niin kovasti myös vauhkoat jatkuvasti) tai työskentelevät ruoan, hoidon yms parissa.
Vittu miten lapsellista paskapuhetta. Sotaan pitäisi pistää kyvykkäimmät ja sopivimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta. Yhtä hyvin miehen voi jättää kotiin hoitamaan lapsia tai hoitamaan sairaita jne. Aivan yhtä hyvin. Ja pistää akat rintamalle. Tätä eivät kaltaisesi kusipäät, aivottomat femakkojen propagandan purematta nielevät paskiaiset tajua, eivät sitten millään.
Jos sota tulisi, sinä olisit todennäköisesti kellarissa piilossa etkä tekisi yhtään mitään. :)
Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?
Viimeksi muokannut markja, Ke Helmi 25, 2009 10:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
loneliness
Jessica Fletcher

Nylonköysi kirjoitti:
loneliness kirjoitti: Hienoa että tunnet. Olenkin huomannut sinulla sellaista lievää ylemmyydentuntoa ja feminismiä. Vastasin joskus tyyliin kuukausi sitten (en edes muista milloin neutraalisti sun viestiin) ja sä vaikutat repineesi perseesi siitä.
Vastasit yhteen viestiini, johon vastasin takaisin, ja ilmeisesti sinä suutuit siitä. En tiedä, viittaatko nyt, että olisit vastannut johonkin muuhun viestiini. Sellaista en ole huomannut, eikä se minua kiinnosta.

Minun nimimerkilläni ei ole sinun eikä kenenkään muunkaan nimimerkin kanssa tarvetta tapella. Jos haluat aivan välttämättä avata oman ketjun aiheelle, siinähän avaat, mutta se tulee olemaan minun puoleltani melkoisen hiljainen. Muuten lienee syytä pysyä ketjujen aiheessa. Mielialalääkeketjussa mielialalääkkeissä ja täällä aina yhtä hupaisassa markja vs naiset -väännössä. Mielialalääkkeistä minulla on aika paljonkin sanottavaa, kun niistä satun jotain tietämään. Aika paljonkin. Näkemykseni ei ole aina poliittisesti korrekti ("kaikil on kivaa ja pelkät lääkkeet auttaa"), ja aika usein psykiatrisen hoidon tämänhetkinen tila suututtaa minua, mikä voi näkyä viesteissäni. Toivottavasti se ei loukkaa ketään.
En ole suuttunut mistään, vaan ihmetyttää vaan ihmiset, jotka yrittävät olla ja luulevat olevansa muita tietävämpiä vähän joka asiassa. Kuinka heidän (esim. sinun) ajatukset ja filosofoinnit ovat parempia ja syvällisempiä. Kuinka juuri minulla on niin paljon tietoa. Oli se sitten oikeaa tietoa tai pelkkää pätemistä, jonka tarkoituksena on antaa vaikutelma tiedosta.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Nylonköysi
Agentti Scully

^Ei minulla ole kaikista asioista kaikkea tietoa. Psykologiasta minulla on hyvin paljon tietoa. Voisin jopa perustellusti sanoa olevani alan tietyn osa-alueen asiantuntija. Psykologia on laaja ala, eikä kukaan sitä täysin tunne. Mutta jotain luulen tietäväni. Siis luulen tietäväni, en tiedä luulevani.

Sen tarkemmin nimimerkin takana näpyttelevän henkilön, ammattiin, koulutukseen tai henkilöön menemättä. Minulla ei ole tarvetta keskustella sen enempää ihmisestä tämän nimimerkin takana, ja toivon ettei muillakaan ole.

EDIT: Henkilööni menevät spekulaatiot pois.
tmk666
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Jos sota tulisi, sinä olisit todennäköisesti kellarissa piilossa etkä tekisi yhtään mitään. :)
Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?[/quote]

Mitä helvettiä sä sitten enää täällä teet jos tämä on niin paska maa? Hyppää laivaan ja mene vaikka ruotsiin,sopisi sulle huomattavasti paremmin kuin suomi. Siellä pojat varmaan tykkäis tollasesta verevästä pullukasta.
One,two,fuck you!
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

markja kirjoitti:Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa.
miksi odotella sodan syttymiseen asti? äkkilähdöt halpalentoyhtiöillä on sen hintasia että luulisi työttömällä hoitsulla/ wannabe valtuutelullakin riittävän rahat. sinne vaan! -esim. lähi-idässä riittää valinnanvaraa valita just semmonen mesta missä nää sun ajamat "miesten oikeudet" toteutuu.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Tän markjan täytyy olla suurmies, koska hän on inspiroinut ihmiset kirjoittamaan tuollaiset reilut 110 sivua kannanottoja samalla, kun hän itse heittelee tän tason kommentteja-
markja kirjoitti:Haista vittu saatanan debiili juntti.
-kansa saa sitä mitä haluaa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
serialist
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja serialist »

Ylläpidon pitäisi puuttua tuohon markjan kielenkäyttöön ja pikaisesti. Se on pelkkää kiroilua, solvaamista ja uhkailua. Vaikkei kukaan otakaan ko. herraa vakavasti niin silti se on häiritsevää ja epäkohteliasta, puhumattakaan kypsästä keskustelutaidosta.

Ylläpito?
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

serialist kirjoitti:Ylläpidon pitäisi puuttua tuohon markjan kielenkäyttöön ja pikaisesti. Se on pelkkää kiroilua, solvaamista ja uhkailua. Vaikkei kukaan otakaan ko. herraa vakavasti niin silti se on häiritsevää ja epäkohteliasta, puhumattakaan kypsästä keskustelutaidosta.
No huh huh mitä puhetta serialist:lta, aika jyrkän linjan nyt vedit!
Meinaat, että nämä ois jotenkin asiattomuuksia tai törkeää millään tavalla -
Markus Jansson kirjoitti:"Olet idiootti, etkä tajua taaskaan mitään."

"Haista vittu saatanan debiili juntti."

"Ei vittu miten tyhmä olet."

"kaltaisesi kusipäät, aivottomat femakkojen propagandan purematta nielevät paskiaiset"

"kaltaisiasi idiootteja"
...Ja nämä kaikki yhdestä postauksesta tuosta aikaisemmin tältä sivulta... :mrgreen:

Voi -ttu mikä jätkä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Nylonköysi
Agentti Scully

Älkää poistako markjaa. Mille minä sitten nauran? :wink:
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Kuitenkin, mikäli sota joskus tulee, eivät naiset istu toimettomina vaan pitävät lapsista huolta (kun niistä niin kovasti myös vauhkoat jatkuvasti) tai työskentelevät ruoan, hoidon yms parissa.
Vittu miten lapsellista paskapuhetta. Sotaan pitäisi pistää kyvykkäimmät ja sopivimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta. Yhtä hyvin miehen voi jättää kotiin hoitamaan lapsia tai hoitamaan sairaita jne. Aivan yhtä hyvin. Ja pistää akat rintamalle. Tätä eivät kaltaisesi kusipäät, aivottomat femakkojen propagandan purematta nielevät paskiaiset tajua, eivät sitten millään.
Olen eri mieltä. Miksi miehiä pitäisi jättää kotiin hoitamaan lapsia kun kerran nainen on siihen tarkoitukseen luotu? Miksi lähettää naisia rintamalle kun miehet on kestävämpiä ja vahvempia? Miksi luoda koko armeijasysteemi uusiksi koska on totta, että 0,01% naisista on sittenkin vahvempia ja kestävämpiä kuin mies? Eri asia olisi jos molemmat sukupuolet todella olisivat sukupuolielimiä lukuunottamatta täysin samanlaisia. Etkö sä vati ymmärrä, että sukupuolten eroilla on joku MERKITYS?? Että jos nainen on se joka tulee raskaaksi ja saa lapsia ja pystyy ruokkimaan lastaan ilmaiseksi ei naisen tarvitse olla niin voimakas kuin miehen ja että naisen täytyy olla herkempi kuin miehen? Ja että mies voimakkaampana on tarkoitettu suojelemaan perhettään? Vai onko se ihan sattumaa, että mies on mies ja nainen on nainen? Mikä kohta sun on niin saatanan vaikee ymmärtää? Että miehestä ei tule nainen ja naisesta ei tule mies. On todella hyvin pieni prosentti naisista jotka oikeasti ovat vahvempia kuin miehet. Lisäksi joka tapauksessa valtaosa naisista jäisi kotiin lasten kanssa vaikka kuinka olisivat intin käyneet koska kukaan perhettään rakastava kunnon mies ei lähettäisi lapsensa äitiä rintamalle. Kunnon miehellä on halu suojella perhettään. Sä olet täysin päästäsi pipi tapaus markja.
Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?
No lähde! Onhan noita maita missä naisilla ei ole mitään arvoa. Vittuako sä täällä kitiset? Etköhän sä jossain Jemenissä sais pitää kehos ja omaisuutes ja pääsisit vielä alistamaan naisia! Siinä olis oikee unelma sulle! Mikä sua täällä pidättelee?
loneliness
Jessica Fletcher

Kuva

Kyllä lähtee! :lol: :oops:
Paavo Arhinmäki on äijä!
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

markja kirjoitti:Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa.
Harva mies kokee sodassa puolustavansa nimenomaan niitä kaikista eniten vihaamiaan väestönryhmiä. Kertomiensa mukaan ovat olleet siellä puolustamassa lähimmäisiään. Mutta tietenkin se on vaikea ymmärtää, jos lähimmäisiä ei ole.
Lukittu