serialist kirjoitti:Ei, vaan nimenomaan naiset eivät saisi tehdä kaikkea tuota juurikin sen syntymättömän lapsen takia.
Olet idiootti, etkä tajua taaskaan mitään.
Nainen voi ja tekeekin useasti kaikkea tuota ja tuhoaa lapsen terveyden ja tulevaisuuden, eikä lakikaan estä sitä. Tämä on väärin. Lapsen hankkiminen on täysin vapaaehtoista, mutta silti löytyy kasapäin kusipäitä ämmiä, jotka tekevät sen silti, vaikkei heistä ole äidiksi.
Eihän miestenkään ole pakko mennä armeijaan, he voivat mennä sivariin.

Aina on vaihtoehtoja.
Haista vittu saatanan debiili juntti.
Et tajua mitä eroa on asepalveluksella ja asevelvollisuudella. Opiskele, juntti.
Et tajua myöskään, että naisten ei edes tarvitse valita siviilipalvelusta, koska heitä eivät ko. asiat koske mitenkään.
Mielestäni on typerää verrata armeijaa ja huorapalvelusta edelleen. Ne eivät ole mitenkään verrattavissa! Mikäli tasa-arvoa haluat, puolla naisten sivarimahdollisuutta.
Ei vittu miten tyhmä olet.
Mitä helvetin tasa-arvoa on se, että miehillä on asevelvollisuus ja naisilla sivarimahdollisuus? MITÄ? MITÄ? Ammu ittesi vitun idiootti. Ainoata tasa-arvoa on se, että molemmilla sukupuolilla on samat velvollisuudet. Jos miesten asevelvollisuudesta ei voida luopua, niin sitten myös naisille pitää määrä yleinen asevelvollisuus.
Kuitenkin, mikäli sota joskus tulee, eivät naiset istu toimettomina vaan pitävät lapsista huolta (kun niistä niin kovasti myös vauhkoat jatkuvasti) tai työskentelevät ruoan, hoidon yms parissa.
Vittu miten lapsellista paskapuhetta. Sotaan pitäisi pistää kyvykkäimmät ja sopivimmat ihmiset sukupuolesta riippumatta. Yhtä hyvin miehen voi jättää kotiin hoitamaan lapsia tai hoitamaan sairaita jne. Aivan yhtä hyvin. Ja pistää akat rintamalle. Tätä eivät kaltaisesi kusipäät, aivottomat femakkojen propagandan purematta nielevät paskiaiset tajua, eivät sitten millään.
Jos sota tulisi, sinä olisit todennäköisesti kellarissa piilossa etkä tekisi yhtään mitään.

Luultavasti minä lähtisin laivalla helvettiin heti kättelyssä, koska näin paskaa maata ja sen paskoja femakkoja ja kaltaisiasi idiootteja ei ole mitään järkeä puolustaa. Minun puolestani voisitte kaikki päätyä Venäjän osatasavallaksi ja mielivallan kohteeksi. EVVK. Te ette arvosta minun oikeutta omaan omaisuuteni ja kehooni, joten miksi vitussa minun pitäisi pistää tikkuakaan ristiin teidän omaisuutenne ja kehonne suojelemiseksi?