Kun nyt Hessu52 on yrittänyt tehdä allekirjoittaneesta mitään ymmärtämättömän "jästiaivon" niin olen koonnut tähän muutamia Hessun kirjoituksia, joista ilmenee, kuka ei voi omaksua oikeaa käsitystä vaikka selvät faktat ovat silmien edessä.
Hessun puheenvuoroja. Polun suuntia ja muita mallinnuksia.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä La Helmi 28, 2009 10:48 pm
Sinä Sariola typerän pässin tavoin taot päätäsi kiveen, kerta toisensa jälkeen, sillä se polku kyllä menee ja on mennyt jo kauan niemellä juuri niin, kuin kuvasta 1 ilmenee.
Tässä Hessu edelleen väittää, että se polku menee sinne vasemmalle kohti tuuheaa kuusta (kuva 1). Varmaan noin 99% on eri mieltä. Joku muu onkin "typerä pässi".
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Su Maalis 01, 2009 11:43 pm
Olen awan kanssa samaa mieltä, Sariolan provoyrityksistä ja vieläpä noin silmiinpistävän heppoisilla keinoilla.
Onko niin, että Sariola saa täällä jauhaa tuollaista p****a, saamatta siitä mitään huomautusta ylläpidolta?
Minä olen koettanut selostaa omaa näkemystäni, mutta minä en saisi muodostaa ja sanoa omaa mielipidettäni. Onhan satavarmaa, että tuossa polun suunnassa Hessu oli väärässä itse.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ti Maalis 03, 2009 2:50 pm
Minä luovutan saitinsotkija Sariola, vaikka olenkin jälleen kerran oikeassa, annan periksi, joten työnnä se polku syvälle jonnekin, missä ei päivä paista.
Voi etukäteen sanoa, että tuo lupaus ei pidä, eikä pitänyt.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ma Maalis 09, 2009 7:35 pm
Vaikka lupasinkin olla kommentoimatta tuon tupajäärä Sariolan juttuja, niin en malta olla sanomatta, että hän kusee tuossa omaan saappaaseensa, kun esittää meille tarjottavaksi tuota vanhaa kuvaa,....
Vanhat kuvat 60-luvulta ovat hyvin paikallaan tässä jutussa. Tuo kielenkäyttö vihjaa alhaisen moraalin omaavaan henkilöön. Ei sovi Helsinkiläiselle herrasmiehelle.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ma Maalis 09, 2009 10:26 pm
Jahas, selvennetään tuota kuviota, jota tämä neropatti Sariola ei nyt oikein ymmärrä. Siis polku niemessä kulkee kotuullisesn mutkikkaasti Pojois - Eteläsuuntaan. Tarkennetaan, että Sariolakin tajuaa, Etelä-Pohjois suuntaan.
Kun nyt lähdemme niemen kärjestä, eli Pohjoisesta liikkeelle, niin polku kulkee päätyjyrkänteeltä loivasti vasemmalle, kohden koivua. Sitten koivun vierestä
Itä-kaakkoon, noin suurin piirtein, ennen kuin käntyy sitten parikymmentä metriä männyn ohitettuaan oikealle, eli Etelälounaaseen.
Tuo itä-kaakko suuntana on 67,5 ympyräastetta etelästä vasemmalle kun katsotaan pohjoisesta etelään päin. Tuo on jo erittäin kaukana polun oikeasta suunnasta, joka on noin 15 ympyräastetta etelästä vasemmalle. Tästä huomataan kuinka hämmästyttävän väärä käsitys Hessulla on polun suunnasta ja ilman suunnista. Ja sitten hän vielä ryhtyy nimittelemään henkilöitä, jotka ilmaisevan erilaisen kannan asiaan.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ti Maalis 10, 2009 12:50 am
No jos sanon, että niemen kärjestä (Pohjoinen) polku ylittää 5 metrin päässä polusta, jyrkänteen vasemmalla eli itäisellä reunalla olevan tukevan männyn ja jatkaa kulkuaan koivun (Gussen mopo)vieritse eteenpäin, niin mikä on silloin suunnistajalahjakkuus Sariolan mielestä suunta? .....
Kerropa nuo tiedot jotka minä kirjoitin, oikein kaikkien tiedoksi, niin minäkin saatan ymmärtää, miksi olen väärässä?
Siellä teltan pohjoispuolella on tilanne valokuvien mukaan sellainen, että siellä on tilanne kuin Y-kirjain. Pikkupolku menee selvästi polun päälinjasta vasemmalle etelästä pohjoiseenpäin katsoen ja toinen pikkupolku menee selvästi oikealle. Teltan kohdalla on sellainen leveämpi tasanne. Nyt tässä minä koetan vähän laajemminkin selittää, miksi Hessu52 on tässä asiassa ollut väärässä, vaikka onkin käynyt paikalla ilmeisesti useita kertoja. Ilmansuunnat ja asteluvut heittävät häränpyllyä. Vaikka kuvista näkee, että polku on melko suora, niin Hessu väittää sitä mutkaiseksi. Sitä minä ihmettelen miksi, kun totuus näkyy noista muutamasta valokuvasta.
Kirjoittaja Hessu52 päivämäärä Ke Maalis 11, 2009 1:23 pm
Tässä juuri Sariola näyttää tietämättömyytensä, kun hän katsoo tuota valokuvaa ja jopa perustelee siitä saatua mielikuvaansa. ...
Teltta peittää juuri sen osan polusta, joka jatkuu koivun kohtaa vasemmalle, eli länteen ja kun kuva on otettu "teleobjektiivilla", niin Sariolalle tulee ns. "optinen harha" ja mittasuhteet näyttävät ihan erilaisilta, kuin ne aidosti luonnossa ovat. .....
Mutta osa polustahan näkyy siinä teltan tienoilla koko ajan kuvassa, eikä se jatku vasemmalle, vaan ennemminkin hyvin loivasti oikealle. Jos se jatkuisi kuitenkin vasemmalle, niin se olisi enemmän idän puolelle, eikä länteen kuten Hessu on tuossa kirjoittanut. Tästä pitäisi jo hyvin nähdä kuka tässä polkuasiassa on sekoillut ja sekottanut keskustelua. On myös toisesta suunnasta valokuva, ja siitä näkyy selvästi, että polku ei oikeastaan siinä teltan tienoilla ja siitä muutama kymmenen metriä etelään päin tee juuri mitään mutkia, vaan ainoastaan hyvin loivia kaarteita. Polku on jopa poikkeuksellisen suora poluksi. Kyllä "optinen harha" taitaa olla Hessulla itsellään!