Oletko valmis vedonlyöntiin tästä asiasta?supernova kirjoitti:pharaoh ei ole saanut soittoa urholta.
n
Supernova vs. Maza
Re: Supernova vs. Maza
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
EnMaza kirjoitti:Oletko valmis vedonlyöntiin tästä asiasta?supernova kirjoitti:pharaoh ei ole saanut soittoa urholta.
n
a) Sä voit roudata kenet tahansa esittämään pharaota sekä kekkosta. Sen jälkeen se on sana sinun sanaasi vastaan onko kekkonen oikea.
b) tuo on henkilöspekulaatiota jolla pyrit selvittämään, kuka olen.
n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Urho ei tunne sinua, joten et voi ottaa kantaa hänen tekemisiinsä.
Ilmeisesti tarkoitat Minfoon kirjoittanutta Kekkonen-nikkiä. Hän ei enää näytä kirjoittavan tänne.
Ilmeisesti tarkoitat Minfoon kirjoittanutta Kekkonen-nikkiä. Hän ei enää näytä kirjoittavan tänne.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
kyllä tuo urho ihan täälläkin kertoi olevansa sama kuin kekkonen, joku oli vaan varannut täältä nimimerkin kekkonen.
kukakohan?
kukakohan?
Kertoiko Urho sinulle, miksi hän soitti Pharaohille?
Ei.
Ei kertonut sitäkään miksi olisi soittanut Elvikselle.
Ei kertonut sitäkään miksi olisi soittanut Elvikselle.
-
Pharaoh
- Martin Beck
Urhohan ei tiedä soittaneensa Pharaohille, joten Mazan kysymys on tietenkin joko pöljä tai ovela. Tai ainakaan Urho ei tiennyt sitä silloin kun otti asiaan kantaa tällä palstalla. Hänen tutkijaluonteensa ja loistavan päättelykykynsä tuntien voi olettaa että nyt hän jo tietää. 
Analyysini perusteella Neiti Nova sotkee nyt Kekkosen ja Urhon. Urho eli Gekko ei ole Kekkonen. Kekkonen ei ole Urho, koska Urho on sen kiistänyt. Urho oli kuitenkin Muuralassa Kekkonen eli Gekko. Nova oli jo silloin Neiti.
Analyysisi joutaa romukoppaan. Sinä olet nyt minua syyttävä osapuoli joten sinulla on todistusvelvollisuus tässä asiassa. Näin ollen en ala itse penkomaan.
Mutta Urho oli tyystin sama henkilö joka muuralassa liikkui kekkosena. Urhon oman kirjoittaman lisäksi lisään tähän nyt seknin pointin että Urho tiesi sähköpostiosoitteeni. Sitä ei tiedä urhon lisäksi muut kuin tämän palstan ylläpito.
Alas maza muuta todistamaan kirjoittajasta joka itse tänne hankki bannin. Ihan tahallaan.
n
Mutta Urho oli tyystin sama henkilö joka muuralassa liikkui kekkosena. Urhon oman kirjoittaman lisäksi lisään tähän nyt seknin pointin että Urho tiesi sähköpostiosoitteeni. Sitä ei tiedä urhon lisäksi muut kuin tämän palstan ylläpito.
Alas maza muuta todistamaan kirjoittajasta joka itse tänne hankki bannin. Ihan tahallaan.
n
En ole kiinnostunut sähköpostiosoitteestasi. En edes puhelinnumerostasi, vaikka sen tiedänkin. En soita sinulle, koska Urhokaan ei soita sinulle. Urho kuitenkin otti ja soitti Pharaohille. Heidän välinen telefooni-konferenssi oli hieno tapahtuma.
niin varmaan hienoa oli. 
Hienoa, että lopultakin myönnät, että Urho soitti Pharaohille. Lopultakin tulit tolkkuihisi. Hienoa.supernova kirjoitti:niin varmaan hienoa oli.
Valitan maza etten ole sinun mukaasi tullut tolkkuihini. Varmaan oli hieno uni.Maza kirjoitti:Hienoa, että lopultakin myönnät, että Urho soitti Pharaohille. Lopultakin tulit tolkkuihisi. Hienoa.supernova kirjoitti:niin varmaan hienoa oli.
Et siis lähde vedonlyöntiin aiheesta "Soittiko Urho Pharaolle vai ei"? Miksi et sitä tee, kun vuosi vuoden jälkeen tuon soittamisen niin voimakkaasti kiistät? Joka kerran alat inistä, että voimme Phaohin kanssa tuoda paikalle kenet tahansa Urhona esiintyvän henkilön. Kun kerran olet noin epävarma asiastasi, niin mistä sinä tiedät, että olet ylipäätään ollut missään tekemisissä oikean Urhon kanssa???
Asiassa jäisi edelleen sana sanaa vastaan.Maza kirjoitti:Et siis lähde vedonlyöntiin aiheesta "Soittiko Urho Pharaolle vai ei"? Miksi et sitä tee, kun vuosi vuoden jälkeen tuon soittamisen niin voimakkaasti kiistät? Joka kerran alat inistä, että voimme Phaohin kanssa tuoda paikalle kenet tahansa Urhona esiintyvän henkilön. Kun kerran olet noin epävarma asiastasi, niin mistä sinä tiedät, että olet ylipäätään ollut missään tekemisissä oikean Urhon kanssa???
Joka kerran on tässä ensimmäinen kerta!
Tiedän että muuralan kekkonen oli täällä Urho. Monestakin syystä. Miksi hän olisi tiennyt sähköpostini jossa on koko nimeni?
Miksi hän tiesi minulle lähettämästään assmanin sotavankeudesta lähettämästään kortista?
Miksi hän tiesi tismaleen samat asiat kun nimim. kekkonen muurassa?
Nimi voi olla enne - se voi myös viedä pieleen. Sen kuitenkin tiedän että muuralan kekkonen oli sama henkilö joka täällä kirjoitti Urhona.
Kaikkea ei Maza eikä Pharaokaan tiedä, joka kertoo minulle ettei puhelua ole ollut. Miksi se kertoo? Sitä en itse puolestani kerro koska se on asia joka saa feikkiväitteet niihin kuuluviin lokeroihin.
n
(ja olen mies, mitä sinäkään et itsessäsi tunnu tunnustavan. Ja jos olisin nainen, ei neiti-sana olisi millään lailla totta. Paina tämä nyt jo jukoliste kalloosi!!!)