Anile kirjoitti:ikävää on, että systeemi on niin läpimätä ettei se anna alistetulle ihmiselle muuta mahdollisuutta kuin tarttua aseeseen ja tappaa viattomia.
Ei annettu muuta mahdollisuutta??? WTF?
Minusta alkaa nyt tuntumaan tämän hetkisen likviditeetti vajeeni huomioon ottaessa, että minulla
ei ole muuta mahdollisuutta kuin kävellä aseen kanssa aamulla paikalliseen Perähikiänkeplottelujahuijaus -pankkiin, sekä suorittaa pikanosto.
Siis ihan pakko! Minulle
ei ole nyt annettu mitään muuta vaihtoehtoa!
...Vittu kun se maailma olisikin noin yksinkertaista. "Ei annettu muuta mahdollisuutta" in my ass.
Edit -
Tälläkin palstalla on kerrottu monta surullista tarinaa siitä miten kiusaaminen on jatkunut vuosia ja ainoa apu on ollut väkivalta.
KYLLÄ!
Kiusaaminen jatkuu ja jatkuu, niin lopulta pitää käyttää väkivaltaa jos muu ei auta ja vetää kuonoon kiusaajiaan sekä edes yrittää.
Eräs tuttavani totesi juuri eilen, että hän vähän veikkaa, että yksikään noista kouluampujista ei ole ikinä, siis ikinä, edes yrittänyt puolustaa itseään!
Olen hänen kanssaan täysin samaa mieltä.
Saatanan jos on niin vätys, että ei tee asialle mitään, vaan hakee lopulta aseen ja murhaa sattumanvaraisesti kymmenen ensimmäisenä vastaan tulevaa ihmistä, niin voisi sanoa, että siinä sitä on vähän muunkin, kuin ihanoinnin aihetta.