Matlock kirjoitti:
Äläs nyt, minähän tykkään sikamaisesta tyylistäsi kunhan et kohdista sitä lapsiin etkä vanhuksiin etkä joukolla kiusattaviin. Hauku vaikka modet pedofiileiksi kuten Urho teki, niin taputan sulle.
Mutta pidä näppisi kurissa kun kirjoitat Sariolasta. Muuten pistämme nitrot kielen alle ja työnnämme sinut rollaattoreilla nurin, läiskimme käytetyillä vaipoilla pläsiin ja monotamme reinoilla ottaan.
Joo hyvä että ehdin ajatella asiaa ja saada lisää tietoa, kiitos vaan asiasta tavallisesti perillä olevalle taholle.
Olen todella pahoillani kun olen loukannut perhettänne puuttumalla vanhuksen sekoiluihin, en tosin tiennyt että sariola on niinkin iäkäs kuin on.
Järisyttävämpi uusi tieto oli minulle että oletkin sariolan poika etkä akka, naismainen tyylisi hämäsi minua, sekä se että olet itsekin jo eläkeläinen, tosin ei vanhuus kaiketi rasitteena?
Olisihan se pitänyt tästäkin luomuksestasi matlokki oivaltaa:
" No eipä tuo nyt kovin omaperäistä ole käydä joukkohuumassa härnäämään eläkeläistä, joka ei ole tottunut nettimaailman loanheittoon eikä osaa kunnolla puolustautua sitä vastaan. "
Kyllähän sitä pitää pojan isäänsä puolustaa, vaika naismainen olisikin. Sille tulee nostaa hattua.
Jätän tämän sinulle niin rakkaan aiheen ja mahdollisuuden sanoa useitakin
" viimeisiä sanoja ", toki sen vielä lisään että vaikka kuvitteletkin olevasi vajavaisista kyvyistäsi huolimatta jokin palstapoliisi, niin erehdyt mitä tulee siihen, että horisko faijasi saisi kirjoitella vääristelyitään.
Ei tule onnistumaan, niihin puututaan vaikka sariola tekisi sinut perinnöttömäksi. Sama pätee sinuun ja muihin paskanpuhujiin, aina puututaan kun yritetään esittää väärää tietoa.
Mielipiteet on eri asia, niitä tuleekin olla erilaisia, kunhan että vähiä faktoja mene roplaamaan mieleiseksenne.
Tämä täältä tästä aiheesta.