Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

papillon
Perry Mason

Re: Saako toisesta kirjoittajasta esittää perättömiä tietoja?

Viesti Kirjoittaja papillon »

Sariola kirjoitti:

Ei se niin ole - sinä papillon olet hyväksynyt Hessu52:n taholta niin törkeän käytöksen, että oksettaa.
Taas pukkaa paskapuhetta kuten tapasi on. En ole hyväksynyt mitään hessun turvansoittoa vaan olen ladannut takaisin enemmän kuin neekeri määrää. kun hessu on mulle erehtynyt pääätään aukomaan, enkä ole siinä hommassa tarvinnut laillasi tueksi mitään Matlockin kaltaista nettitukihenkilönössöä ähisemään.

Mutta se että hessu otti bannia rähjätessään sinulle, johtui taas siitä että olet omatekoisella idiotismillasi härnännyt hessun, kuten sanon ja näin se on.

Eiköhän tämä riitä, jatka sinä vesivellin hänmmennystä, sitten kun kyllästyt anna vispilä Matlockille, on silläkin jotain puuhaa.

Vai lienetkö itse molempi persoona, sekin on mahdollista, yhtä hölmöt on jutut. :lol:
- Sanos muuta ja älä muuta sano!
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Minulle Sariolan ja Hessun alkuperäinen sanailu ja kinastelu on ollut yhdentekevä ja osin hauskakin ilmiö.

Molemmissa kirjoittajissa on hyvät ja huonot puolensa: Sariola tuo palstalle tutkimuksia, linkkejä ja pohdintoja vaikka muille jakaa ja kirjoittaa (ellei provosoida) asiallisesti ja kohteliaasti. Huonoa on sitten aineiston puolueellinen tulkinta ja jotkin selvät virheet, joita on haluton myöntämään. Hessu osaa kirjoittaa hauskasti, mutta on välillä turhan jyrkkä ja herkkä itse loukkaantumaan vaikka omaa rankan kirjoitustyylin.

Vastenmieliseksi foorumin ilmapiiri meni siinä vaiheessa kun Hessu sai peräänsä muutaman siipeilijän harrastamaan sakinhivutusta Sariolaa kohtaan. Melkoisen monta nettikränää nähneenä kaavahan on yleensä sama: kaikki kymmenen käyvät joukolla yhden kimppuun ja sitten paskillonin kaltainen yhdestoista luulee olevansa nero liitymällä kivittäjien joukkoon vaikka hänellä ei mitään uutta sanottavaa riidasta olekaan ja vaikka se ei häntä erityisesti haittaisikaan. En tiedä, mitä tyydytystä tällaiset lättäjalat toiminnastaan oikein saavat, mutta se on varmin tapa liata keskustelu infantiiliksi kiusaamiseksi, mitä vastustan ja tulen vastustamaan niin täällä kuin muillakin foorumeilla.
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

^No niin nettitukihenkilö kertoi näkemyksensä joka oli yhtä tyhjän kanssa kuten aina.
Parasta kun jatkat vaan peesaoiluja ja toisten sättimisiä, siihen nyt on jotain kykyjä, ei muuhun.
Vai hauska seurata....no ehkä se on sulle hauskaa, pidä se. :lol: :lol:
Matlock
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti:^No niin nettitukihenkilö kertoi näkemyksensä joka oli yhtä tyhjän kanssa kuten aina.
Parasta kun jatkat vaan peesaoiluja ja toisten sättimisiä, siihen nyt on jotain kykyjä, ei muuhun.
Koska rakkaalla lapsella on monta nimeä, voin välillä kutsua sinua myös Hessunperseennuolijaksi.

Jos päätät ryhtyä multinikkeilemään, käytä ihmeessä tuotakin lisänimeäsi.
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

Matlock kirjoitti:
papillon kirjoitti:^No niin nettitukihenkilö kertoi näkemyksensä joka oli yhtä tyhjän kanssa kuten aina.
Koska rakkaalla lapsella on monta nimeä, voin välillä kutsua sinua myös Hessunperseennuolijaksi.

Jos päätät ryhtyä multinikkeilemään, käytä ihmeessä tuotakin lisänimeäsi.
Älä nyt tapojasi sentään kaikille tyrkytä, nuoleskele sinä vaan, multinikkinähän olet suurimmat ansiosi niittänytkin.

Huvittaa tuo höpinäsi että " olet se yhdestoista jne ".

Sinä se et raukka honaa ilman sanomista että olet se kahdestoista joka kuvittelee olevansa se joka päättää kuka on missäkin asiassa oikeassa ja kuvittelee olevansa oikeutettu vittuilemaan milloin kellekin.

No, olet virallistettu Sariolan nettitukihenkilö, kuten itse taannoin kannoit huolta tämän raakin pärjäämisestä tässä kovassa nettimaailmassa.

Menehän taas katsomaan että idolillasi on pipo päässä ja reinoruskearuudut jalassa, pukkkaa vähän siihen yhteiseen kiikkustooliin vauhtia ja taas tutkitte sittapörriäiskuvia yhdessä, söpöä. :lol:
Matlock
Christopher Lorenzo

papillon kirjoitti: Sinä se et raukka honaa ilman sanomista että olet se kahdestoista joka kuvittelee olevansa se joka päättää kuka on missäkin asiassa oikeassa ja kuvittelee olevansa oikeutettu vittuilemaan milloin kellekin.

No, olet virallistettu Sariolan nettitukihenkilö, kuten itse taannoin kannoit huolta tämän raakin pärjäämisestä tässä kovassa nettimaailmassa.

Menehän taas katsomaan että idolillasi on pipo päässä ja reinoruskearuudut jalassa, pukkkaa vähän siihen yhteiseen kiikkustooliin vauhtia ja taas tutkitte sittapörriäiskuvia yhdessä, söpöä. :lol:
Äläs nyt, minähän tykkään sikamaisesta tyylistäsi kunhan et kohdista sitä lapsiin etkä vanhuksiin etkä joukolla kiusattaviin. Hauku vaikka modet pedofiileiksi kuten Urho teki, niin taputan sulle.

Mutta pidä näppisi kurissa kun kirjoitat Sariolasta. Muuten pistämme nitrot kielen alle ja työnnämme sinut rollaattoreilla nurin, läiskimme käytetyillä vaipoilla pläsiin ja monotamme reinoilla ottaan.
Pasilan mies.
papillon
Perry Mason

Matlock kirjoitti:

Äläs nyt, minähän tykkään sikamaisesta tyylistäsi kunhan et kohdista sitä lapsiin etkä vanhuksiin etkä joukolla kiusattaviin. Hauku vaikka modet pedofiileiksi kuten Urho teki, niin taputan sulle.

Mutta pidä näppisi kurissa kun kirjoitat Sariolasta. Muuten pistämme nitrot kielen alle ja työnnämme sinut rollaattoreilla nurin, läiskimme käytetyillä vaipoilla pläsiin ja monotamme reinoilla ottaan.
Joo hyvä että ehdin ajatella asiaa ja saada lisää tietoa, kiitos vaan asiasta tavallisesti perillä olevalle taholle.

Olen todella pahoillani kun olen loukannut perhettänne puuttumalla vanhuksen sekoiluihin, en tosin tiennyt että sariola on niinkin iäkäs kuin on.

Järisyttävämpi uusi tieto oli minulle että oletkin sariolan poika etkä akka, naismainen tyylisi hämäsi minua, sekä se että olet itsekin jo eläkeläinen, tosin ei vanhuus kaiketi rasitteena?

Olisihan se pitänyt tästäkin luomuksestasi matlokki oivaltaa:

" No eipä tuo nyt kovin omaperäistä ole käydä joukkohuumassa härnäämään eläkeläistä, joka ei ole tottunut nettimaailman loanheittoon eikä osaa kunnolla puolustautua sitä vastaan. "

Kyllähän sitä pitää pojan isäänsä puolustaa, vaika naismainen olisikin. Sille tulee nostaa hattua.

Jätän tämän sinulle niin rakkaan aiheen ja mahdollisuuden sanoa useitakin
" viimeisiä sanoja ", toki sen vielä lisään että vaikka kuvitteletkin olevasi vajavaisista kyvyistäsi huolimatta jokin palstapoliisi, niin erehdyt mitä tulee siihen, että horisko faijasi saisi kirjoitella vääristelyitään.

Ei tule onnistumaan, niihin puututaan vaikka sariola tekisi sinut perinnöttömäksi. Sama pätee sinuun ja muihin paskanpuhujiin, aina puututaan kun yritetään esittää väärää tietoa.

Mielipiteet on eri asia, niitä tuleekin olla erilaisia, kunhan että vähiä faktoja mene roplaamaan mieleiseksenne.

Tämä täältä tästä aiheesta. :lol: :lol:
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Ihan ensiksi haluan kiittää maan mainiota ylläpitoa bannistani. Ilman sitä, en olisi saanut tietooni niin paljon asioita tämän kaikkien aivokääpiöiden sontaluukun Sariolan paskan puhumisista, mitä olen tämän viikon aikana saanut tietää. Tämä viisas ylläpito on antanut minun paneutua rauhassa tuohon polkuun ja sen sijaintiin, erilaisilla asteikoilla,sekä mittayksiköillä, eikä mikään standaardi tunne sellaista sankummajaista, kuin "ympyräasteikko". Olen aiemmin puhunut minuuteista ja sekunneista, eli tarkoittaako tämä valehtelijan paska Sariola kenties niitä. Kysyn tätä täältä lautamiespuoleta, sillä en uskalla muualta sitä kysyä, sillä bannia rapsahtaisi varmasti, jos jossain "Teltta mysteerissä", tai muussa Bodonmin osiossa niitä kyselisin. Papillon on aivan oikessa tämän kaikkien valehtelijoiden otuksen Sariolan kanssa. Äidiksi, tai isäksi, tuota romuläjää ihmisenä, ei voi kutsua. Toisaalta nuo hänen piirroksensa polusta ovat niin ristiriitaisia ja lausunnot Lönnbergin piirroksista poliisin arvoa alentavia, että tuo hipoo jo loukkausta. Tottahan toki aikalaispoliisi teki suuriakin mokia tutkimuksissaan, mutta se oli KRP, eikä paikallispoliisi, johon Lönnberg kuului ja joka osasi varmasti paremmin piirtää rikospaikan, kuin tämä muka kaikkitietävä käppänä Sariola. Sariola ei ole osannut piirtää Sepon moottoripyörääkään edes oikealle puolelle puuta, mitä suuresti ihmettelen. Samoin teltan ja polun keskiviivan paikka muuttuu jokaisessa Sariolan tuherruksessa, olkoonkin, että hän on käyttänyt apuvälineinään apukoulusta saamiaan opaskirjoja ja vihkoja, joita jo kolmivuotiaskin osaisi oikein käyttää, muttei tämä Sariolan limanuljaska. Se että Sariolan hännän ja tuulen välissä kulkeva nikke Mätälokki sitten haukkuu papillonia turhaan minun perseennuolijaksi, on aivan asiatonta ja siitä pitäisi ylläpidon antaa tuolle Mätälokille bannia, sillä minä en suostu siihen, että kukaan persettäni nuolee, sillä silloin siinä on mustat silmät ja Brillen hematoomat taatusti sekaisin, joten ylläpito voisi puuttua ihan tasapuolisuuden vuoksi muidenkin kirjoituksiin, sillä kyllä ne muut enemmän paskaa tunkevat sontaluukustaan ulos, mikä olisi sopivaa, joten siinä ylläpidolle viestiä.
Matlock
Christopher Lorenzo

Bannihan antoi Hessulle vain lisää puhtia, mies on elämänsä vireessä. Hienoa, että täällä on kirjoittaja, joka on enemmän roiston näköinen kuin yksikään Murha-Infossa käsitellyistä tuhansista murhamiehistä.

Hyvä meno! Tehdään tästä MINFO:n kaikkien aikojen paras ketju!
Pasilan mies.
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

No ainakin kehtaan naamani näyttää julkisesti, enkä piiloudu Sariolan hännän alle kaulaani myöten, hanuria soittamaan ja kulkusia kilistelemään.

Sehän se vaatiikin vasta suunnatonta tyhmyyttä, ei siis järjen hiventäkään, jota Mätälokilla ei ole, eikä ole koskaan tuleva.

Mitä sitten tulee frisyyriini ja todelliseen lookiini, niin uskon liikkuneeni paljon paremmissa piireissä, kuin Mätälokki konsaan tulee edes näkemään, joten mene sinä sinne Hämeenlinnaan, meikä kun meneekin Pressanlinnaan.

Ei se ulkonäkö niin tärkeää ole, vaan ne käytöstavat, joita Mätälokilla ei ole alkuunkaan, sen huomaa jo kirjoitustyyliistä.

Meikäläinen osa kiroittaa niin monella tyylillä, ettei minulla ole huolta, vaikka useampaakin nikkiä käyttäisin, mutta kun ei ole ollut tarvetta, kuten muutamalla muulla.
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Kaytöstavoista kirjoituksissa

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Hessu52 kirjoitti:Ei se ulkonäkö niin tärkeää ole, vaan ne käytöstavat, joita Mätälokilla ei ole alkuunkaan, sen huomaa jo kirjoitustyyliistä.
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Vastaa Viestiin