MISSÄÄN EI OLE SANOTTU, että surmaajalla oli KOMMANDOPIPO päässään ! Vaihtoehtoisesti Skoone voit laittaa lähteen siitä, jos sen löydät. Sitä et tule löytämään.
Sirpalle tiedoksi, että keskusteluketju on kronologinen kuten elämäkin. Olen toki voinut AIKAISEMMIN Puputtia epäillä osalliseksi, mutta tämä on tutkinnan puolesta poissuljettu enkä näe ITSE enää mitään mahdollisuutta tämän osallisuuteen.
On täysin huvittavaa, että epäilette puolison osallisuutta, vaikka poliisi on tämän julkisesti (hae Sirpa itse tähän viite kun aikaa tunnut omaavan) kumonnut. Selityksiä teillä riittää,,,.. "poliisi tehnyt aiemminkin virheitä" etc.
Mitään selitystä tai edes puoltavaa faktaa tälle epäilylle ette kuitenkaan ole antaneet. Mutta hei, kyllä teillä googlettamalla on paremmat edellytykset epäillä puolisoa kuin poliisilla, joka tutkii sentään murharikosta.
Skoonella tuntuu olevan hampaankolossa jotain minua vastaan. Tämä johtuu varmasti siitä, että olen oikonut tämän yksinkertaisia tai täysin perusteettomia väitteitä (joista esimerkkinä jo väite siitä, että tekijällä oli kommandopipo päässään). Sirpalla tuntuu myös olevan jotain kaunaa, koska tämä takertuu jokaiseen kirjoittamaani viestiin vastaamatta kuitenkaan esittämiini kysymyksiin.
Löysin eilen kuvan, joka liittyy uhriin ja kuvassa olevalla henkilöllä on silmiinpistävän etäällä silmät toisistaan. Olisin toivonut jonkun toisen kirjoittajan löytävän myös tämän kuvan, jolloin kuvasta tekemäni tulkinta olisi saanut vahvistusta. Tätä ette kuitenkaan tehneet vaan keskityitte vittuilemaan ensisijaisesti. Jätän teidät säälittävät lapset hiekkalaatikollenne ja koittakaa jatkossa löytää yhteisiä leluja. Minulla on muuta puuhaa.