Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä 2009

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
häirikkö
Neuvoja-Jack

Re: Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

joo. olen 99 varma asiasta
häirikkö
Neuvoja-Jack

siis että mateiden kuningas uhrina ja liikuntarajoitteinen surmaaja
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

häirikkö kirjoitti:siis että mateiden kuningas uhrina ja liikuntarajoitteinen surmaaja
Hehe, tätä kun on nyt vatvottu sen verran, niin taitaa olla parasta jäädä odottamaan sitä, kun joku näkee jonkun tuosta kolmikosta vapaalla jalalla, niin sitten tiedetään, että loput kaksi on osallisia...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

häirikkö kirjoitti:joo. olen 99 varma asiasta
Se, joka alkoi pukata hormaa on nyt sitten 100% varmasti "maanteiden kuningas"...

Tavallaan ihan sama, tavallaan hiukan surku... Kyseinen hlö. oli kumminkin yhdensortin "valopilkku" meikäläisenkin arjessa pitkään.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
häirikkö
Neuvoja-Jack

joo, tavallaan ihan "sympaattinen" kaveri
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

no kopalainen pällisteli ny ainaki eilen aamulla meitin pihas :P ja kuulemma kauko on teuvon ny sitte teilannu, vitustako näistä enää tietää, tän takia en laittanu nimia alunperin ku koskaa ei voi olla ihan varma.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Mike Manner
Jessica Fletcher

albaanisissi kirjoitti:no kopalainen pällisteli ny ainaki eilen aamulla meitin pihas :P
:mrgreen:
ja kuulemma kauko on teuvon ny sitte teilannu,
Kuulitko mitään tarkemmin, että mitä siellä on säädetty?
Kosminen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

Outoa, et just noin päin :shock: Ajatellen tota ukkojen liikuntakykyä... Kaukohan istu tuolissa ja mun muistini mukaan Teuvo oli ihan kävelevä kaveri. Ota nyt näistä sitten selkoa :lol:
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
Mike Manner
Jessica Fletcher

Kosminen kirjoitti:Outoa, et just noin päin :shock:
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä...
Ajatellen tota ukkojen liikuntakykyä... Kaukohan istu tuolissa ja mun muistini mukaan Teuvo oli ihan kävelevä kaveri.
Ainakin joidenkin havaintojen mukaan oli kovin usein hyvinkin jalaton ja milloin ei ollut, niin monesti käveli kuulemma kuin merimies myrskyssä.
Ota nyt näistä sitten selkoa :lol:
"Tutkimattomat on herrojen tiet" :lol: :D
albaanisissi
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja albaanisissi »

Kuulitko mitään tarkemmin, että mitä siellä on säädetty?
empä mitää ihmeellistä oikeestaan, kauko ny kuulemma istuu pidätettynä. mutta mistä sitäki taas tietää.
olis pitäny kopalaiselta kysyä perkele mutku olin vaan huuli pyöreenä et onko se vittu se vai ei ku oli partansa ajanu ja jatkoin matkaa.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
Paalikko
Alokas

Viesti Kirjoittaja Paalikko »

Juu Teuvo heitti veivinsä. KAntrin puistossa tämä parivaljakko usein istuskeli.
Geissimummo
Andy Sipowich NYPD

Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä

Viesti Kirjoittaja Geissimummo »

Täällä on keskustelu loppunut kuin seinään :shock: Onko tuomiosta tai muusta aiheeseen liittyvästä mitään uutta tietoa? Ajattelin vain, onko tämä surmaaja jo vapaalla jalalla :roll:
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
katjuska.84
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja katjuska.84 »

Ja taas taisin törmätä tuttuun nimeen, Kopalaiseen. Mukavaa, että useempikin tuttu on täällä puheenaiheena :roll: Tosin, onneksi tästäkin tuttavuudesta on jo yli kymmenen vuotta.
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
kurvijor
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja kurvijor »

Päivitetty 22.2.2010 15:42, julkaistu 22.2.2010 15:27.Pyörätuolissa istunut iski kaverinsa hengiltä

Kankaanpääläinen Kauko Kivimäki tuomittiin Satakunnan käräjäoikeudessa taposta kuudeksi vuodeksi ja kymmeneksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen.

Pyörätuolissa istunut Kivimäki iski leipäveitsellä kaverinsa kuoliaaksi viime vuoden maaliskuussa yksityisasunnossa Kankaanpään Kärjenkadulla. Iskut olivat rajuja, sillä toinen osui suoraan sydämeen ja katkaisi mennessään yhden kylkiluun.

Käräjäoikeus lähetti tuomitun Harjavallan sairaalaan. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan erilaisia korvauksia yhteensä noin 2 000 euroa. Sen sijaan uhrin omaisten korvausvaatimukset hylättiin.

Alun perin syyttäjä vaati Kivimäelle taposta yhdeksän vuotta ehdotonta vankeutta. Käräjäoikeus arvioi terveyden ja hyvinvointilaitoksen tekemän mielentilatutkimuksen perusteella, että tekijä ei ollut tekohetkellä täysin syyntakeellinen. Hänet arvioitiin myös lievästi dementoituneeksi.

SK
Vastaa Viestiin