Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä 2009
Re: Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä
joo. olen 99 varma asiasta
siis että mateiden kuningas uhrina ja liikuntarajoitteinen surmaaja
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Hehe, tätä kun on nyt vatvottu sen verran, niin taitaa olla parasta jäädä odottamaan sitä, kun joku näkee jonkun tuosta kolmikosta vapaalla jalalla, niin sitten tiedetään, että loput kaksi on osallisia...häirikkö kirjoitti:siis että mateiden kuningas uhrina ja liikuntarajoitteinen surmaaja
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Se, joka alkoi pukata hormaa on nyt sitten 100% varmasti "maanteiden kuningas"...häirikkö kirjoitti:joo. olen 99 varma asiasta
Tavallaan ihan sama, tavallaan hiukan surku... Kyseinen hlö. oli kumminkin yhdensortin "valopilkku" meikäläisenkin arjessa pitkään.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
joo, tavallaan ihan "sympaattinen" kaveri
-
albaanisissi
- Frank Drebin
no kopalainen pällisteli ny ainaki eilen aamulla meitin pihas
ja kuulemma kauko on teuvon ny sitte teilannu, vitustako näistä enää tietää, tän takia en laittanu nimia alunperin ku koskaa ei voi olla ihan varma.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
albaanisissi kirjoitti:no kopalainen pällisteli ny ainaki eilen aamulla meitin pihas![]()
Kuulitko mitään tarkemmin, että mitä siellä on säädetty?ja kuulemma kauko on teuvon ny sitte teilannu,
Outoa, et just noin päin
Ajatellen tota ukkojen liikuntakykyä... Kaukohan istu tuolissa ja mun muistini mukaan Teuvo oli ihan kävelevä kaveri. Ota nyt näistä sitten selkoa 
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
*Pygmi*
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä...Kosminen kirjoitti:Outoa, et just noin päin![]()
Ainakin joidenkin havaintojen mukaan oli kovin usein hyvinkin jalaton ja milloin ei ollut, niin monesti käveli kuulemma kuin merimies myrskyssä.Ajatellen tota ukkojen liikuntakykyä... Kaukohan istu tuolissa ja mun muistini mukaan Teuvo oli ihan kävelevä kaveri.
"Tutkimattomat on herrojen tiet"Ota nyt näistä sitten selkoa![]()
-
albaanisissi
- Frank Drebin
empä mitää ihmeellistä oikeestaan, kauko ny kuulemma istuu pidätettynä. mutta mistä sitäki taas tietää.Kuulitko mitään tarkemmin, että mitä siellä on säädetty?
olis pitäny kopalaiselta kysyä perkele mutku olin vaan huuli pyöreenä et onko se vittu se vai ei ku oli partansa ajanu ja jatkoin matkaa.
This one time, i shot a guy to his adams aple just to see how long it takes to him to die. I was with other guy and we had 15 dollar bet on it, i lost. It tooked a few minutes, he drowned in hes own blood actually.
-richard kuklinski-
-richard kuklinski-
Juu Teuvo heitti veivinsä. KAntrin puistossa tämä parivaljakko usein istuskeli.
- Geissimummo
- Andy Sipowich NYPD
Mies tapettiin teräaseella Kankaanpäässä
Täällä on keskustelu loppunut kuin seinään
Onko tuomiosta tai muusta aiheeseen liittyvästä mitään uutta tietoa? Ajattelin vain, onko tämä surmaaja jo vapaalla jalalla 
Ystävä ei ole mitään muuta, kuin tuttu vihollinen.
A friend is nothing, but an known enemy.
A friend is nothing, but an known enemy.
-
katjuska.84
- Sabrina Duncan
Ja taas taisin törmätä tuttuun nimeen, Kopalaiseen. Mukavaa, että useempikin tuttu on täällä puheenaiheena
Tosin, onneksi tästäkin tuttavuudesta on jo yli kymmenen vuotta.
Entäpä jos elämä onkin vain unta matkalla kuolemaan?
Päivitetty 22.2.2010 15:42, julkaistu 22.2.2010 15:27.Pyörätuolissa istunut iski kaverinsa hengiltä
Kankaanpääläinen Kauko Kivimäki tuomittiin Satakunnan käräjäoikeudessa taposta kuudeksi vuodeksi ja kymmeneksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen.
Pyörätuolissa istunut Kivimäki iski leipäveitsellä kaverinsa kuoliaaksi viime vuoden maaliskuussa yksityisasunnossa Kankaanpään Kärjenkadulla. Iskut olivat rajuja, sillä toinen osui suoraan sydämeen ja katkaisi mennessään yhden kylkiluun.
Käräjäoikeus lähetti tuomitun Harjavallan sairaalaan. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan erilaisia korvauksia yhteensä noin 2 000 euroa. Sen sijaan uhrin omaisten korvausvaatimukset hylättiin.
Alun perin syyttäjä vaati Kivimäelle taposta yhdeksän vuotta ehdotonta vankeutta. Käräjäoikeus arvioi terveyden ja hyvinvointilaitoksen tekemän mielentilatutkimuksen perusteella, että tekijä ei ollut tekohetkellä täysin syyntakeellinen. Hänet arvioitiin myös lievästi dementoituneeksi.
SK
Kankaanpääläinen Kauko Kivimäki tuomittiin Satakunnan käräjäoikeudessa taposta kuudeksi vuodeksi ja kymmeneksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen.
Pyörätuolissa istunut Kivimäki iski leipäveitsellä kaverinsa kuoliaaksi viime vuoden maaliskuussa yksityisasunnossa Kankaanpään Kärjenkadulla. Iskut olivat rajuja, sillä toinen osui suoraan sydämeen ja katkaisi mennessään yhden kylkiluun.
Käräjäoikeus lähetti tuomitun Harjavallan sairaalaan. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan erilaisia korvauksia yhteensä noin 2 000 euroa. Sen sijaan uhrin omaisten korvausvaatimukset hylättiin.
Alun perin syyttäjä vaati Kivimäelle taposta yhdeksän vuotta ehdotonta vankeutta. Käräjäoikeus arvioi terveyden ja hyvinvointilaitoksen tekemän mielentilatutkimuksen perusteella, että tekijä ei ollut tekohetkellä täysin syyntakeellinen. Hänet arvioitiin myös lievästi dementoituneeksi.
SK