mullon paskana selkä ja sydän
ja pollassa vippaa ja itsetuhoisuus kukkii
perussettiä!
Ja lapsikatraastakin kannattaa olla kiitollinen - ei lainkaan itsestäänselvyys tuon viheliäisen taudin kanssa...Maybrick kirjoitti:Mullakin on ollu tuo endometrioosi, ja paha sellainen. Leikattukin 2-3 kertaa, en muista tarkkaan. Unohdin ihan, kun olen siitä parantunut kiitos lapsikatraan.
Muistaakseni ainakin anemia ja kuume (olikohan tää jälkimmäinen vaan lapsilla?) voi aiheuttaa hyvänlaatuisen sivuäänen.MotiivitOn kirjoitti:Pelottavaa lukea kuinka sairaita me ollaan... nyt en ainakaan mene lääkäriin enää ikinä, tiedä mitä kaikkea ne minustakin vois löytää.
Viimeksi kun lääkärin minua tutkiskeli, niin ei löytynyt mitään muuta kuin sydämestä epänormaali sivuääni, joka kuulemma johtui varmaan vaan siitä että veri virtasi poikkeuksellisen hyvin. Siitäkin on 5 vuotta aikaa. Sitä edellisellä kerralla 10-vuotta sitten ei lääkäri löytänyt mitään vikaa.
Tietysti itse olen todennut lievän ylipainon ja hampaassa on reikä, mikä kai täytyis käydä jossain vaiheessa paikkauttamassa, kun se yrittää aina välillä särkeä.
Tulee huono omatunto, kun te muut olette niin kipeitä ja itte sen kun porskutan.