Supernova vs. Maza

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Muuralassa kirjoitit maza hyvin uhkaavaan sävyyn ihmisille joitten kanssa pyrit sopimaan treffejä murhaniemelle.

Nyt olet näköjään keksinyt tuon vedonlyöntijutun. Juuri tänään puhuin Urhon kanssa puhelimessa ja totesi vaan samaa kun sähköpostissaan että juttunne tulee hullummaksi jatkuvasti.

Urhon kanssa olen keskustellut pitkään ja hänestä en ole löytänyt ainoatakaan vilpillistä seikkaa. En näiden vuosien aikana.

Lisäksi hän on antanut paljon tietoa Bodom-keskusteluun. Osan ihan julkisestikin.

Koskas muuten maza kerrot henkilöllisyyteni sille joksi mielestäsi sinua luulen, että hän pääsee ihan selkeästi hoitamaan asian pois päiväjärjestyksestä? Kukaan ei ole vielä ottanut asian tiimoilta yhteyttä?
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

Lupasiko Urho osallistua vedonlyöntiimme?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Mazamuumio VS ?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Lupasiko Urho osallistua vedonlyöntiimme?
Öööööööööö...kun tuo oli monikossa, tarkoitanet Novaa ?
Pääseekö mukaan tähän huippujännittävään päättelyyn siitä, millä edellytyksillä SInä ja Pharaoh ette olisi sama taho ?
:lol:
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Maza kirjoitti:Lupasiko Urho osallistua vedonlyöntiimme?
Kuten koko ajan, piti kirjoitteluasi täytenä hölynpölynä. Eikä taida olla niiden rahojen tarpeessa mitä sinä kykenisit maksamaan.

Kukaan ei tainnut olla taannoinkaan kiinnostunut sinua tapaamaan (murhanemellä) eikä taida olla kukaan tapaamisestasi kiinnostunut nytkään. Sinun puheisiin kun on mahdoton luottaa.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Mazamuumio VS ?

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

Wagner kirjoitti: Pääseekö mukaan tähän huippujännittävään päättelyyn siitä, millä edellytyksillä SInä ja Pharaoh ette olisi sama taho ?
:lol:
Tottakai pääsee! Iloisia antajia Herra rakastaa... Olet tervetullut vedonlyöntiimme. Mitäpä jos Novan kanssa keräisitte oikein ison summan kokoon? Luuletko että löytyisi vielä joku muu, mieluummin varakas henkilö, joka uskoo minun olevan Mazan multinikki? Eläkeläiselle niillä rahoilla olisi käyttöä. :wink:
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Mazamuumio VS ?

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Pääseekö mukaan tähän huippujännittävään päättelyyn siitä, millä edellytyksillä SInä ja Pharaoh ette olisi sama taho ?
:lol:
Tottakai pääsee! Iloisia antajia Herra rakastaa... Olet tervetullut vedonlyöntiimme. Mitäpä jos Novan kanssa keräisitte oikein ison summan kokoon? Luuletko että löytyisi vielä joku muu, mieluummin varakas henkilö, joka uskoo minun olevan Mazan multinikki? Eläkeläiselle niillä rahoilla olisi käyttöä. :wink:
Älä lähde tuohon Waakku.

Kuten tiedät, minäkin voisin halutessani antaa käyttäjätunnukseni vaikka kolmelle muulle. Sitten kirkkain silmin väittämään että minua on neljä.

Sama pätee tietysti myös toisinpäin.
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Mazamuumio VS ?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Tulemme tietenkin järjestämään olosuhteet, joissa asia aukottomasti todistetaan.

Novan mamoilu on naurettavaa. Ensi vuositolkulla väitetään jotakin, mutat ei olla valmiita asian selvittämiseen.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:...Tuolla perusteella olet tietenkin valmis vedonlyöntiin.
Pharaoh kirjoitti:... toivon todellakin että tartut vedonlyöntitarjoukseeni. :wink:
8)
Tällä perusteella olisitte siis sama taho.
supernova kirjoitti: Älä lähde tuohon Waakku.

Kuten tiedät, minäkin voisin halutessani antaa käyttäjätunnukseni vaikka kolmelle muulle. Sitten kirkkain silmin väittämään että minua on neljä.

Sama pätee tietysti myös toisinpäin.
Niin on.
Mukava tietää sekin, että tieto P<->M näyttää kulkevan reaaliaikaisesti.
Sille ei montaa selitystä tarvita.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Niin on.
Mukava tietää sekin, että tieto P<->M näyttää kulkevan reaaliaikaisesti.
Sille ei montaa selitystä tarvita.
Kyse on nyt enää vedonlyöntisummasta. Asenteesi takia puhumme vähintään 5-numeroisesta luvusta. Tässä on nyt kyseessä kunnia.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

SW<>PM

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Kunniattomalla ei ole kunniaa.
Kunnian voi saada ja menettää.
Kunniattomille on tervehdyskin.
Muinaislatinaksi: Arve, Terska!
8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: SW<>PM

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:Kunniattomalla ei ole kunniaa.
Kunnian voi saada ja menettää.
Kunniattomille on tervehdyskin.
Muinaislatinaksi: Arve, Terska!
8)
Waakun päässä höyryt wiskin
haisee hiki lailla piskin
lopeta jo äijäpaha
lataa tiskiin vetoraha
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: SW<>PM

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Kunniattomalla ei ole kunniaa.
Kunnian voi saada ja menettää.
Kunniattomille on tervehdyskin.
Muinaislatinaksi: Arve, Terska!
8)
Waakun päässä höyryt wiskin
haisee hiki lailla piskin
lopeta jo äijäpaha
lataa tiskiin vetoraha
Kaunis runo sinun tekemäksesi.
Asiaanhan et voinut vaikuttaa.
Se vain tuli ilmaistua näin.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: SW<>PM

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:
Wagner kirjoitti:Kunniattomalla ei ole kunniaa.
Kunnian voi saada ja menettää.
Kunniattomille on tervehdyskin.
Muinaislatinaksi: Arve, Terska!
8)
Waakun päässä höyryt wiskin
haisee hiki lailla piskin
lopeta jo äijäpaha
lataa tiskiin vetoraha
Kaunis runo sinun tekemäksesi.
Asiaanhan et voinut vaikuttaa.
Se vain tuli ilmaistua näin.

8)
Ja vetosummasi on?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Pharaoh
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 1:46 pm
Paikkakunta: poistunut keskuudestanne Hejaciin.

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

supernova kirjoitti:Juuri tänään puhuin Urhon kanssa puhelimessa ja totesi vaan samaa kun sähköpostissaan että juttunne tulee hullummaksi jatkuvasti.
Eikös sinulta kielletty bannatun bulvaanina toimiminen? Raid, haloo! Onko kielto kumottu? :wink:
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Re: Supernova vs. Maza

Viesti Kirjoittaja supernova »

Pharaoh kirjoitti:
supernova kirjoitti:Juuri tänään puhuin Urhon kanssa puhelimessa ja totesi vaan samaa kun sähköpostissaan että juttunne tulee hullummaksi jatkuvasti.
Eikös sinulta kielletty bannatun bulvaanina toimiminen? Raid, haloo! Onko kielto kumottu? :wink:
Nyt menee jo kaikki mahdolliset jauhot ja vellit sekaisin.

Olisin toiminut bulvaanina bannatulle henkilölle jos olisin lainannut häntä niin että olisin tuonut suoraa tekstiä häneltä. Nyt vaan totesin pääpiirteissään mitä Urho on asiasta todennut. Ja nythän on niinkin että puhelu kesti melko pitkään, ja oli mielenkiintoinen. Tuo toteamus ei ole sanatarkasti välttämättä sama mutta en halua asiantiimoilta sähköpostisähköpostista mitään sanatarkasti lainata. 99 prosenttisesti tuo puhelu ei kosketellut tätä palstaa ollenkaan. Ja vielä pienemmällä prosentilla nimimerkkien maza ja pharaoh keskustelua.

Bulvaani ei muuten sitten tarkoita ihmistä joka puhuu tai kirjoittaa jotain nimetyn lähteen kertomaa. Bulvaani tarkoittaa henkilöä, joka toimii toisen ihmisen puolesta asiassa johon tuo henkilö ei halua tai voi esiintyä omalla nimellään. Näin en ole toiminut. Tarkkuutta termeihin. En ole ollut enkä ole kenekään bulvaani, koska bulvaani-sana pitää sisällään sen että joku haluaa toimia, tehdä kauppaa, kirjoittaa, jotain jonka takana hän ei halua tietoisesti olla. Se on suomeksi, toimia avustajan kautta salaa niin ettei oma henkilöllisyys/nimimerkki tulisi tietoon.

Työskentelen sen verran lain kanssa että juridisilla termeillä minua on turha hämätä.

Jos minä kerron avoimesti mitä mieltä ystäväni on, enkä sekoita sitä omiin mielipiteisiini, siitä on aikaste kaukana se että olisin toiminut bulvaanina.

Jos minä kerron lähteen mainiten mitä mieltä joku ystäväni on jostain asiasta lainaamatta häntä suoraan, vain tokaisten asian niin mikä siitä tekee bulvaania toimintaa?

Lueppa maza Perustuslaki ja ja Laki sananvapauden käytöstä joukkoviestinnässä, ja puhu sitten vasta jotain asiasta. Ja muista lukiessasi että minä en ole sinua personoinut. Tässä käy nyt muutama nettinikki väittelyä. Nimimerkkiä Urho tai UKK ei myöskään ole personoitu.

Jos mielestäsi personointia on tapahtunut niin näytä hyvä henkilö se toteen!

Ja jos nyt sitten tästä jostain syystä bannia saan, niin sitten sinulla on aikaa riehua mielin määrin. Ketään et kuitenkaan saa vakuuttumaan.

n
Tyhmälle iloksi on ilkityön teko, mutta ymmärtäväiselle miehelle viisaus.
Sananlaskut 10:23
Vastaa Viestiin