Derekillä on oma sarjansa, Ghost Towns. Aloitti niiden kuvauksen sen jälkeen kun lähti nostelemaan Most Hauntedista. Olen samaa mieltä siitä, että Derek on todella hauskempi ja mielenkiintoisempi meedio kuin toinen sarjassa mukana oleva ja siitä huolimatta, että vaikka Derekin ulkonäkö huutaa huijaria niin että korvissa kaikuu (taaksepäin vedetyt hiukset, korvis, laitetut valkoiset hampaat...esmes- kirjoitti:luulen että useimmille se viihdettä kuitenkin on, saa vähän jännitystä lauantai-iltaan. ylipäätään minusta on aivan sama ovatko tapahtumat tosia vai ei (todennäköisesti ei) mutta se ei laske ohjelman viihdearvoa. derek on paljon hauskempi meedio kuin se toinen joka kokoajan kuiskailee ja huokailee (on muka asiallisempi), se juontaja nainen on kans kamala.
derekille pitäisi saada ihan oma ohjelma! kuinka hyvin sen persoonallisuus ja eläytyminen välittyy kirjan kautta? mainio heppu. ekoissa jaksoissa se sen heiluminen ärsytti mut nykyään oon ihan rakastunu. hyvä derek!
Se joka sanoi, että koko hommaa pyörittää mm. Derek, niin väittäisin asian olevan ihan tismalleen toisin. Derek ei minusta ole kuin pieni tekijä loppujen lopuksi koko sarjassa ja taustalla olevat pääpirut ovat kyllä ehdottomasti Yvetten lisäksi tuottajat. Derekhän tosiaan lähti koko sarjasta tuon Faker-episodin jälkeen (joka siis on jo näytetty Suomessa, mutta kun jaksoja näytetään missä sattuun järjestyksessä...) ja silti sama meno jatkui, kummituksineen ja ei-kummituksineen. Mukaan tuli uusi meediokin tämän jälkeen, ihan törkeän tylsä äijä jossa on jotain todella epämiellyttävää.
Mutta uskoi tähän sarjaan tai ei, niin ainakin minusta se on mielenkiintoista seurattavaa.