On se jossain tallessa, niitähän taisi olla kaksikin jaksoa? Tarttis vaan löytää.Loka kirjoitti:Koska on tullut paljon uusia kirjoittajia, kysynkin sadannen kerran: Onko kellään tallessa OBS jaksoa jossa Marjatta esiintyy?
Tässä kumminkin vuodelta 2005 Q : n tekstiksi purkama juttu:
Obsin "todistaja":
- Me oltiin telttailemassa ja me oltiin oikein siellä leirintäalueen puolella, mutta nää toiset oli semmosen niemen - nenässä, mikä ei kuulunut siihen leirintäalueeseen, vaan se oli yleisesti käytetty et siellä telttailtiin.
- Ja ystäviä oli?
- Joo, me ollaan samanikäisiä kaikki.
- Me oltiin alkuilta ihan omilla - omalla - porukalla millä mentiinkin sinne ja - tietty tuli vähän niinku alkoholiman puoltakin siinä maisteltua, mutta se oli siihen aikaan hyvin vähäistä - ja jossain vaiheessa iltaa ni nää tuli sieltä niemennenästä tää porukka ni meijän teltal käymään koska ne ties et me ollaan siellä.
- Joo
ja siinä tuli sitte jo - sinä aikana ku ne oli siäl meijän teltalla ni - siin tuli vähän pojille semmost pientä sanaharkkaa.
- Mistä asiasta sitte?
- No, tytöistä. Ja sitte nää rupes toiset vähän niinku humaltumaan siihen ja, meidän - niin sanotut poikakaverit - ni ne ei tykänny siitä että rupes olee metelii vähä liikaa ni - ne, me vaan sanottiin et voisitteks te niinku lähtee omalle teltalle ku me ollaan yleisellä lerintäalueella et ei tuu tämmöst sanomista.
- Ja ne lähti siitä sitten, ihan, ei siin ollu mitään niinku - sen kummemmin et ainoo, että nää kaks poikaa ni ne vähän nahisteli edelleen keskenään et niil ei niinku ollu kaikki - ihan oikein - siinä.
- Mä sit sanoin yhdes - yhdes vaihees semmost - herra jumala et tuolt niemen linnast et - lähtiks tää yks pöljä nyt ajaa moottoripyöräl vaik se on kännissä.
- Ku siäl käynnistettiin moottoripyörä. Tää joka lähti moottoripyörällä - ni se palas takasin. Moottoripyörä oli siinä - ja ja siin oli selvät jäjet et sil on kaaduttu.
- Mitä sinä itse luulet, että tapahtui siinä ennenkuin moottoripyörä käynnistettiin?
- Siält kuulu huutoo. Ja metakkaa. Et mä en tiedä mitä siellä on tapahtunut, mutta tota mulla on itsellä sellanen tunne, että siäl on pojat jatkanu nuti - öö - tämmöstä nujakointiaan - edelleen