Kouluampujien ihailu/ihannointi

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

mallory1
Armas Tammelin

Re: Kouluampujien ihailu/ihannointi

Viesti Kirjoittaja mallory1 »

Onkohan yhtään kouluammuskelijaa, kuka ei olisi ihannoinut noita Columbinen tyyppejä??
Tai niin no, kyllä varmaan, mutta voi sanoa että moni niitä ihannoi.
Ihan vaan sen perusteella uskoisin että jotakin 20 pvä tulee tapahtumaan.. tai sanotaan näin että moni ainakin silloin 'suunnittelee' jotakin.. :?
TOO MUCH TV!
Murder me Mickey! Murder me Mallory!
mallory1
Armas Tammelin

Mike Manner kirjoitti:Minne se Kreikkalaisen kaverin hehkutus jäi?
Joo eih eih.. Se oli ihan lattee koko tyyppi.
:roll:
TOO MUCH TV!
Antoine

Viesti Kirjoittaja Antoine »

mallory1 kirjoitti:Onkohan yhtään kouluammuskelijaa, kuka ei olisi ihannoinut noita Columbinen tyyppejä??
Tai niin no, kyllä varmaan, mutta voi sanoa että moni niitä ihannoi.
Ihan vaan sen perusteella uskoisin että jotakin 20 pvä tulee tapahtumaan.. tai sanotaan näin että moni ainakin silloin 'suunnittelee' jotakin.. :?
Kuten jo aiemmin totesin, niin minusta päivän "varastaminen" olisi aivan liian röyhkeää ja sellainen ei viittaa tapahtuman ja asianosaisten kunnioittamiseen.

Veikkaat jonkun suunnittelevan jotakin tulevana maanantaina... Ja minä veikkaan jonkun suunnittelevan jotakin vuoden jokaisena päivänä. Täältä ei irtoa kuin pari koristeltua kynttilää hautausmaan laitaan takkuavine muistosanoineen :wink:
Wildzared
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

Kahdeskymmenes päivä oli ja meni. Tapahtuiko mitään? Ei.
Suunniteltiinko paljon tapahtuvaksi? "Todistettavasti" kyllä.
Eräs ystävättäreni meinasi vielä hetki sitten tehdä jotain suhtkoht radikaalia kyseisenä päivänä, mutta hän löysi vuoden alussa elämänsä rakkauden, joten se meni sitten siinä. (ai miten rakkaus pelastaa? :mrgreen: ) Mutta tuo oli oikeastaan aika hienoa. Ja kyllä, hän edelleen ihannoi Ericia ja Dylania, kuljettaa heidän kuviaan lompakossaan. Ja kyllä, hän on avohoitopotilas :lol:
Antoine

Wildzared kirjoitti:Kahdeskymmenes päivä oli ja meni. Tapahtuiko mitään? Ei.
Suunniteltiinko paljon tapahtuvaksi? "Todistettavasti" kyllä.
Eräs ystävättäreni meinasi vielä hetki sitten tehdä jotain suhtkoht radikaalia kyseisenä päivänä, mutta hän löysi vuoden alussa elämänsä rakkauden, joten se meni sitten siinä. (ai miten rakkaus pelastaa? :mrgreen: ) Mutta tuo oli oikeastaan aika hienoa. Ja kyllä, hän edelleen ihannoi Ericia ja Dylania, kuljettaa heidän kuviaan lompakossaan. Ja kyllä, hän on avohoitopotilas :lol:
Meinasi sisukset kääntyä kropassa. Kuvauksesta voisi tunnistaa itsensä vaikka sokkona. Mutta todistettavasti kukaan ei allekirjoittaneen suunnitelmista (mistä suunnitelmista?) mitään edes tiennyt.

Ja tyydyin vallan mieluusti rauhaisaan muistopäivään memorial-iskujen sijasta, vaikka niitäkin näköjään puuhattiin innolla ennen poliisin väliintuloa. Ei se tosiaan päivämäärästä ole kyse, kuten taas tuli huomattua torstaisen Azerbaidzhanin iskun jälkeen.
mallory1
Armas Tammelin

Onks sul Antoine lompsas poikien kuvat? :P
TOO MUCH TV!
Antoine

mallory1 kirjoitti:Onks sul Antoine lompsas poikien kuvat? :P
Lähes. Medaljonki vain on hieman stylempi.
mallory1
Armas Tammelin

Antoine kirjoitti:
mallory1 kirjoitti:Onks sul Antoine lompsas poikien kuvat? :P
Lähes. Medaljonki vain on hieman stylempi.
Coooooooool.... :)
:o
TOO MUCH TV!
ResistantX
Susikoski

Viesti Kirjoittaja ResistantX »

Itse kannan Bastianin kuvaa kukkarossani ihan vain muistuttamassa eräistä itselleni tärkeistä asioista. Sitä paitsi on komia kun mikä :wink:

Ihan rehellisesti myönnän.
“Most people just started laughing because they thought he was kidding"
Pharaoh
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Pharaoh »

ResistantX kirjoitti:Itse kannan Bastianin kuvaa kukkarossani ihan vain muistuttamassa eräistä itselleni tärkeistä asioista. Sitä paitsi on komia kun mikä :wink:

Ihan rehellisesti myönnän.
Useimmat meistä aikuisista kantavat kukkaroissaan/lompakoissaan lastensa kuvia. Niiden viattomien lasten, joita nämä surkimukset suunnittelevat listivänsä. Toivotaan että mahdollisimman moni tällaisista avohoitopotilaista saisi paikan suljetulta osastolta. Ehkä heidän hoitonsa ei paranisi mutta moni näistä viattomista säästyisi.
:wink:
mallory1
Armas Tammelin

Heh hauska juttu tuli mieleen..
Sillon kun oli tää Hyvinkään paloittelu murhat, Jarno Elg jne.
Olin tuolloin 14.. tai 15, millon se nyt olikaan.. Niin kuitenkin, olin ihan et jee! Jarno Elg! Samalla kun pelkäsin sitä, niin jotenkin sairaalloisesti ihannoin.. :roll:
Laitoin sitten lehtileikkeen siitä Jarnosta seinälleni, muiden fani julisteiden sekaan.. :P
Broidi näki sen ja käski heti ottaa sen pois :wink:
TOO MUCH TV!
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

mallory1 kirjoitti:Heh hauska juttu tuli mieleen..
Sillon kun oli tää Hyvinkään paloittelu murhat, Jarno Elg jne.
Olin tuolloin 14.. tai 15, millon se nyt olikaan.. Niin kuitenkin, olin ihan et jee! Jarno Elg! Samalla kun pelkäsin sitä, niin jotenkin sairaalloisesti ihannoin.. :roll:
Laitoin sitten lehtileikkeen siitä Jarnosta seinälleni, muiden fani julisteiden sekaan.. :P
Broidi näki sen ja käski heti ottaa sen pois :wink:
:) Omalla tavallaan tosiaan hauska.
Toi on tosiaan "hyvin jännä", niin kuin Pekka Routalempi Pasila -sarjassa asian ilmaisisi :wink: :roll: , kun ihmisillä tulee samaan aikaan tuo efekti, että jokin on kauheaa tms, mutta jotenkin hiton kiehtovaa, että sitä fanitetaan siinä sivussa.

Ps.Kiits tarinasta, on ihan hauska lukea tuollaisia "tapauksia" tms, varsinkin kun kertoja uskaltaa pistää itsensä alttiiksi lukijalle siinä keretomassaan jutussa :)
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Wildzared
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

Kyllä itsellänikin löytyy useampia kuvia Ericistä ja Dylanista erinäisistä paikoista. (päiväkirja, seinät, "fanituskirjat").. ja IMO se ei ole sairasta tai muutenkaan.. epäilyttävää. :lol:

Minä olin yksi niistä "mielipidevangeista" (meitä on paljon!) jotka kävi heittämässä muutaman viikon osastoreissun Jokelan tapahtumien jälkeen. Tuollakin osastolla missä olin meitä taisi hengata samaan aikaan 4 tyyppiä samasta syystä. Ja tosiaan, en käyttäytynyt uhkaavasti edes.
Norsula
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Norsula »

mallory1 kirjoitti: Kyllä siinä aika kovaa pokkaa tarvitaan, suunnitellessa itsemurhaa/joukkomurhaa monta kuukautta.
Ei siihen ihan joka ihminen pysty.
----Tuollaista voi jo jollain tapaa arvostaa.
Enpä nyt tiedä tarvitseeko siihen välttämättä juurikaan pokkaa, mikäli tarkoitat sillä rohkeutta. Jos ihminen on tarpeeksi masentunut, elämänhalunsa menettänyt, alistettu ja niin edelleen ja tämän seurauksena välinpitämätön seurauksista, en usko että sen toteuttaminen vaatii hirveästi pokkaa. Otetaanpa esimerkiksi vaikkapa Auvinen: luulen että hän nimenomaan ajatteli toimivansa oikein ja omantuntonsa mukaan. Tämän lisäksi hänellä oli varmaankin jonkunlainen kompleksi todistaa itselleen ja muille, että hän uskalsi olla erilainen, "itsenäinen". Totesihan hän itsekin manifestissaan jotenkin tähän tapaan (en muista sanatarkasti, enkä jaksa etsiä): "...mielummin kuolen taitellessani mielestäni oikean asian puolesta, kuin elän pitkän ja onnettoman elämän.". Hän olisi varmasti soimannut itseään jos ei olisikaan tehnyt tekoaan.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Totesihan hän itsekin manifestissaan jotenkin tähän tapaan (en muista sanatarkasti, enkä jaksa etsiä): "...mielummin kuolen taitellessani mielestäni oikean asian puolesta, kuin elän pitkän ja onnettoman elämän.". Hän olisi varmasti soimannut itseään jos ei olisikaan tehnyt tekoaan.
^Tai jäänyt edelleen huomaamattomaksi tyypiksi, joka olisi hukkunut massaan. Jokainen ihminen haluaa ja tarvitsee huomiota toisilta. Jos ei sitä kykene saamaan tavallisissa elämänympyröissään, jos tuntee olevansa liian huomaamaton, se huomio haetaan esim.tempauksilla. En usko vähääkään mihinkään yhteiskunnallisiin tai moraalisiin missioihin ampumistapauksissa. Mutta se on vain oma mielipiteeni.
Nothing is quite what it seems
Vastaa Viestiin