Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Marsalkka
Horatio Caine

Re: Madeleinen tapaus ( Ketju 4)

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:eivät saaneet puheyhteyttä RH:n kanssa = epäonnistunut lopputulos (paska keikka, mutta tulipa tehtyä)
Ja tämä tarkoittaa automaattisesti, että homma oli huonosti suunniteltu? Aika kärsimätön asenne. Ei olisi sinusta dekkarin hommiin.

Tähän yksi hymiö. Sellainen silmää iskevä.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:
No kuka mitäkin on tekemässä, ja minä ainakin etsin kaiken aikaa Madeleinea, josta tällä palstalla on kysymys. Kun ei sitä koskaan kuule tiedä jos vaikka jokin linkki johtaisi myös tytön löytymiseen. Vai haluatko sitä että löytyisi, ja aivan eheänä ja kunnossa. Kenestä sinä luulet että on kysymys palstalla? Kenen katoamisesta täällä kirjoitellaan? Jos sinä pohdit kaksi vuotta aivan olemattomia, niin saa kai siitä vähän huomauttaa.
Olemattomia :? Siis onko Madeleine ollut olematon?

Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla. Ei me voida millään koskaan tietää kuin murto-osa tapahtumista. Eiköhän eniten tiedä PJ, syyttäjä ja syylliset. Kertokoon syylliset että missä Madeleine on. Melko mahdotonta että yhden tytön takia, joka on todistettu kuolleeksi, pitäisi koko maailman poliisivoimat ja vapaaehtoisvoimat panna liikkeelle ja mahdoton määrä rahaa panna menemään ja ei toivoakaan että tytöstä olisi enempi jäljellä kuin tuhka jossain uurnassa McCannien kotona. Tässä maailmassa on muitakin etsittäviä vaikka millä mitalla ja jotka mahdollisesti voivat olla vielä elossa. Paljon on myös rikollisia liikenteessä jotka olisi hyvä saada oikeuden eteen vastamaan teoistaan.

Niin sinä puhut nyt itsestäsi, että et voi tehdä mitään löytymiseksi, eikö niin. Tutkistelijalle että noinhan se Miss Holmes väittää, että 'palstan tarkoitus on...jne..'. Ja siis sinulla ei ole toivoakaan MissHolmes?

Muitakin etsittäviä on. Miksi et siis etsi myös heitä?
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

MissHolmes kirjoitti:eivät saaneet puheyhteyttä RH:n kanssa = epäonnistunut lopputulos (paska keikka, mutta tulipa tehtyä)

lensivät saksaan asti ja asuivat hotellissa = kului euroja

eivät päässeet puheille = eivät olleet varmistaneet

eli minulle asiat ovat simppeleitä. En tarvitse jokaista pikku asiaa varten faktaa, vaan kykenen tekemään aivan itsenäisiä päätelmiä.

Onneksi kulut eivät kuitenkaan ole miljoona luokkaa. Lennot kahdelta edes takas lontoosta kölniin noin 500€ ja yöpymiset saman verran. :)

...jos siis kelpasi halvin mahdollinen...
Ja minä kun sain sen käsityksen että ukkelit tulivat Luzista Saksaan. Siellä oli ainakin viisi miestä ( McCannien tutkijoita) joista yksi ei ollut englantilainen "tutkimassa viittä sieppaajakandidaattia". Kuulema Algavressa on heidän mukaan pedoja ihan mielin määrin. Kuulema paikka houkuttelee pedoja puoleensa. Hmmm ...kylläpäs se Algavre on sitten suosittu paikka niin turistien kui pedojenkin lomakohteena. Voi että yritetään nyt mustamaalata Algavrekin eikä vaan Portugali ja heidän poliisinsa.
Tutkiskelija
Jane Marple

matkaaja kirjoitti:[

Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla. Ei me voida millään koskaan tietää kuin murto-osa tapahtumista. Eiköhän eniten tiedä PJ, syyttäjä ja syylliset. Kertokoon syylliset että missä Madeleine on. Melko mahdotonta että yhden tytön takia, joka on todistettu kuolleeksi, pitäisi koko maailman poliisivoimat ja vapaaehtoisvoimat panna liikkeelle ja mahdoton määrä rahaa panna menemään ja ei toivoakaan että tytöstä olisi enempi jäljellä kuin tuhka jossain uurnassa McCannien kotona. Tässä maailmassa on muitakin etsittäviä vaikka millä mitalla ja jotka mahdollisesti voivat olla vielä elossa. Paljon on myös rikollisia liikenteessä jotka olisi hyvä saada oikeuden eteen vastamaan teoistaan.

Niin sinä puhut nyt itsestäsi, että et voi tehdä mitään löytymiseksi, eikö niin. Tutkistelijalle että noinhan se Miss Holmes väittää, että 'palstan tarkoitus on...jne..'. Ja siis sinulla ei ole toivoakaan MissHolmes?

Muitakin etsittäviä on. Miksi et siis etsi myös heitä?[/quote]

Minä en ole miss Holmes. Miss Holmes voi puhua omasta puolestaan, siihen hän ei minua tarvitse.

Kerroppa matkaaja minulle yksikin esimerkki kuinka minä voisin etsiä Madeleineä.

Kerro myös samantien että kunka sinä matkaaja etsit Madeleineä ja juuri Madeleineä etkä muita, kun kerta sanot etsiväsi.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

OK. Jos lähtöpaikka oli Luz, hinta tuplaatui tai jopa kolminkertaistui.

Matkaaja, minä olen täällä pohtimassa sitä mitä Madeleinelle kävi. En etsimässä häntä.
Jos sattuisi käymään niin, että kaivaessani tietoa, törmäisin ilmeisen selvään tarkistamista vaativaan johtolankaan, ottaisin välittömästi yhteyttä sekä interpoliin, että PJ:hin. Empimättä ja heti.

En kuitenkaan pidä todennäköisenä tuollaista löytöä. Koen itseni enemmänkin 'tarkkailijaksi ja seurailijaksi' kuin 'etsiväksi'. ;)

Mutta mehän voimme elellä täällä ihan hyvin yhdessä, vaikka asenteemme on erillainen. Sehän tässä on jo huomattu. :)
Nuotio & Äreät Tiput
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
En kuitenkaan pidä todennäköisenä tuollaista löytöä. Koen itseni enemmänkin 'tarkkailijaksi ja seurailijaksi' kuin 'etsiväksi'.
On hyväkin tiedostaa rahkeensa. Joissain hommissa tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä, mutta ei suinkaan kaikissa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tutkiskelija
Jane Marple

Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
En kuitenkaan pidä todennäköisenä tuollaista löytöä. Koen itseni enemmänkin 'tarkkailijaksi ja seurailijaksi' kuin 'etsiväksi'.
On hyväkin tiedostaa rahkeensa. Joissain hommissa tarvitaan pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä, mutta ei suinkaan kaikissa.
Mielenkiintoista Marski. Sinulla näyttää rahkeet kestävän. Tässäkin "hommaassa" sinulla on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä. Se vaatii kovaa työtä ja voimia halkoa hiuksia. Toivottavasti jaksat jatkossakin istua kököttää pallillasi. :D Muista syödä välillä että voimat riittää...
MissHolmes
Ben Matlock

Tutkiskelija kirjoitti:
Marsalkka kirjoitti:
MissHolmes kirjoitti:
Mielenkiintoista Marski. Sinulla näyttää rahkeet kestävän. Tässäkin "hommaassa" sinulla on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä. Se vaatii kovaa työtä ja voimia halkoa hiuksia. Toivottavasti jaksat jatkossakin istua kököttää pallillasi. :D Muista syödä välillä että voimat riittää...
Onneksi minulla on 'pitkäjänteisyysnappulan' tilalla 'ignorenappula' :lol: :lol: :lol: :lol:
Koen tavallaan hyvin imartelevaksi sen, että Marski vainoaa JUURI minua niin KIIHLEÄSTI!
Se, että olen joutunut jakamaan Tutkiskelija hänen huomiotaan myös sinulle, on aiheuttanut jo hieman ahdistusta. Mutta tuellasi selvinnen pitkällä tähtäimellä siitä olemalla pitkäjänteinen. ;) (vaikkakin se näin lyhyelle ihmiselle on himan mahdotontakin. Luulen, että jänteeni ovat keskimittaa lyhyemmät kuitenkin :) )
Nuotio & Äreät Tiput
MissHolmes
Ben Matlock

Vielä hiaman lisää OT kamaa ja sitten takaisin asiaan:

tuossa on aika pitkä jänne:
Kuva

;)
Nuotio & Äreät Tiput
lukutoukka
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja lukutoukka »

Daily Telegraphista löytyy juttu, että Reiska olisi jo antanut DNA-näytteen poliisille. Tosin näytteen sanotaan liittyvän pariin muuhun juttuun, josta Reiskaa syytetään. Kaiketi se on kuitenkin helppo tarkistaa, että jos Madeleine-jutun DNA:t täsmäisi hänen näytteeseensä, jos halutaan.
Tutkiskelija
Jane Marple

MissHolmes kirjoitti:
Onneksi minulla on 'pitkäjänteisyysnappulan' tilalla 'ignorenappula' :lol: :lol: :lol: :lol:
Koen tavallaan hyvin imartelevaksi sen, että Marski vainoaa JUURI minua niin KIIHLEÄSTI!
Se, että olen joutunut jakamaan Tutkiskelija hänen huomiotaan myös sinulle, on aiheuttanut jo hieman ahdistusta. Mutta tuellasi selvinnen pitkällä tähtäimellä siitä olemalla pitkäjänteinen. ;) (vaikkakin se näin lyhyelle ihmiselle on himan mahdotontakin. Luulen, että jänteeni ovat keskimittaa lyhyemmät kuitenkin :) )[/quote]

Minä en yleensä edes välitä noista hiusten halkomisista. Otan ne vitsinä.

Tänään on ukkosta ilamassa ja se aiheuttaa väsymystä ja päänsärkyä. Onhan se hyvä että Marskillakin on joitakin puhekavereita. Jos kukaan ei koskaan vataisi Marsikille niin hän olisi jo ajat sitten hävinnyt muihin maisemiin, täältä akkojen keskuudesta :wink: .
Tutkiskelija
Jane Marple

lukutoukka kirjoitti:Daily Telegraphista löytyy juttu, että Reiska olisi jo antanut DNA-näytteen poliisille. Tosin näytteen sanotaan liittyvän pariin muuhun juttuun, josta Reiskaa syytetään. Kaiketi se on kuitenkin helppo tarkistaa, että jos Madeleine-jutun DNA:t täsmäisi hänen näytteeseensä, jos halutaan.
Juu minäkin luin tuosta juuri. Engalnnin poliisit ( ihan oikeat poliisit) pyysivät oikeusapua Saksasta. Syyttäjä sanoi että he halusivat DNA näytteen jotakin aikaisenpaa tapausta koskien eivätkä sanoneet mitään Madeleinesta. Joten syyttäjän oli annetava lupa. McCannien eläkepoliiseille hän ei antanut lupaa edes haastatella koska hän snaoi ettei ukkeleilla ole poliisien oikeuksia.

Minäkin ajattelin että totta hitossa ne Englannin poliisit käyttävät Hewlettin DNA-näytettä moneen eri tapauskeen, myös Madeleinen. Vaikka tökkäävät Cuttle kissaan. Taas sitten jäljet johtavat sylttytehtaalle, Leicesterin poliisiasemalle ja Birgmighamin labraan. Siellä ne osaa tehtailla näitä riksojuttuja ihan toiseen malliin kuin Portugalissa. :D .
matkaaja
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja matkaaja »

Tutkiskelija kirjoitti:
matkaaja kirjoitti:[

Muitakin etsittäviä on. Miksi et siis etsi myös heitä?
Minä en ole miss Holmes. Miss Holmes voi puhua omasta puolestaan, siihen hän ei minua tarvitse.

Kerroppa matkaaja minulle yksikin esimerkki kuinka minä voisin etsiä Madeleineä.

Kerro myös samantien että kunka sinä matkaaja etsit Madeleineä ja juuri Madeleineä etkä muita, kun kerta sanot etsiväsi.[/quote]

Enpä pyyhi mitään tuosta ed. mitään.

Madeleine ei ole olematon; siitähän kertovat nämä kaikki viestit täällä, mutta se mitä, no jotkut, ovat viestineet tapahtumista, ovat vähän 'olematonta' tekstiä olleet..

"Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla" (MissHolmes)
No miks ei voida? Voihan joku ollz jo löytänyt Madeleinen, kuka sen voi tietää? Tapahtumista saa täällä tietoon murto-osan, mutta olen ollut huomaavinani, että joillekkin Madeleinen kohtalo on 'varma tapaus'. Näin ei siis ole kuitenkaan.

Tutkiskelija; en minä voi sinun puolestasi etsiä; vain sinä itse tiedät miten etsiä. Minulla on oma tapani,ja ehkä sinulla on aiheena vaan seurata mitä tapahtuu kulloinkin. MissHolmeskin nyt sanoo, että 'tulemme toimeen'.

Miten etsin; otan kartan ja katson karttaa.. :)
Tutkiskelija
Jane Marple

matkaaja kirjoitti:
Enpä pyyhi mitään tuosta ed. mitään.

Madeleine ei ole olematon; siitähän kertovat nämä kaikki viestit täällä, mutta se mitä, no jotkut, ovat viestineet tapahtumista, ovat vähän 'olematonta' tekstiä olleet..

"Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla" (MissHolmes)
No miks ei voida? Voihan joku ollz jo löytänyt Madeleinen, kuka sen voi tietää? Tapahtumista saa täällä tietoon murto-osan, mutta olen ollut huomaavinani, että joillekkin Madeleinen kohtalo on 'varma tapaus'. Näin ei siis ole kuitenkaan.

Tutkiskelija; en minä voi sinun puolestasi etsiä; vain sinä itse tiedät miten etsiä. Minulla on oma tapani,ja ehkä sinulla on aiheena vaan seurata mitä tapahtuu kulloinkin. MissHolmeskin nyt sanoo, että 'tulemme toimeen'.

Miten etsin; otan kartan ja katson karttaa.. :)
Meinaatko että meistä joku on voinut löytää Madeleinen ja pitelee sitä salassa. Noh minun huostassa ei Madeleine ainakaan ole. Sirpanko huostassa?

Ei nyt menee ihan päin prinkkalaa nämä jutut, ei siis mitään järkeä tai logikkaa. Halloo ! Aika tulla todellisuuden tasolle.

Olisi aika naivi väite minulta jos sanoisin että etsin Madeleineä ja luulen jopa että minun on mahdollisuus löyttää hänet. En kuuna päivänä voi häntä löytää eikä minulla ole mitään mahdollisuuksia eikä resursseja alkaa kiertää maailmaa ja etsiä. Kartalta häntä ei löydy.
Marsalkka
Horatio Caine

Tutkiskelija kirjoitti:
Mielenkiintoista Marski. Sinulla näyttää rahkeet kestävän. Tässäkin "hommaassa" sinulla on pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä.
Kyllä! Jaksan leppymättömästi puhdistaa tätäkin ketjua kackelsbergista, vaikka sitä suolletaan tänne jatkuvasti lisää.
Vastaa Viestiin