Tutkiskelija kirjoitti: matkaaja kirjoitti:[
Olemattomia

Siis onko Madeleine ollut olematon?
Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla. Ei me voida millään koskaan tietää kuin murto-osa tapahtumista. Eiköhän eniten tiedä PJ, syyttäjä ja syylliset. Kertokoon syylliset että missä Madeleine on. Melko mahdotonta että yhden tytön takia, joka on todistettu kuolleeksi, pitäisi koko maailman poliisivoimat ja vapaaehtoisvoimat panna liikkeelle ja mahdoton määrä rahaa panna menemään ja ei toivoakaan että tytöstä olisi enempi jäljellä kuin tuhka jossain uurnassa McCannien kotona. Tässä maailmassa on muitakin etsittäviä vaikka millä mitalla ja jotka mahdollisesti voivat olla vielä elossa. Paljon on myös rikollisia liikenteessä jotka olisi hyvä saada oikeuden eteen vastamaan teoistaan.
Niin sinä puhut nyt itsestäsi, että et voi tehdä mitään löytymiseksi, eikö niin. Tutkistelijalle että noinhan se Miss Holmes väittää, että 'palstan tarkoitus on...jne..'. Ja siis sinulla ei ole toivoakaan MissHolmes?
Muitakin etsittäviä on. Miksi et siis etsi myös heitä?
Minä en ole miss Holmes. Miss Holmes voi puhua omasta puolestaan, siihen hän ei minua tarvitse.
Kerroppa matkaaja minulle yksikin esimerkki kuinka minä voisin etsiä Madeleineä.
Kerro myös samantien että kunka sinä matkaaja etsit Madeleineä ja juuri Madeleineä etkä muita, kun kerta sanot etsiväsi.[/quote]
Enpä pyyhi mitään tuosta ed. mitään.
Madeleine ei ole olematon; siitähän kertovat nämä kaikki viestit täällä, mutta se mitä, no jotkut, ovat viestineet tapahtumista, ovat vähän 'olematonta' tekstiä olleet..
"Ei me millään voida löytää tai auttaa Madeleinen löytämiseen tällä palstalla" (MissHolmes)
No miks ei voida? Voihan joku ollz jo löytänyt Madeleinen, kuka sen voi tietää? Tapahtumista saa täällä tietoon murto-osan, mutta olen ollut huomaavinani, että joillekkin Madeleinen kohtalo on 'varma tapaus'. Näin ei siis ole kuitenkaan.
Tutkiskelija; en minä voi sinun puolestasi etsiä; vain sinä itse tiedät miten etsiä. Minulla on oma tapani,ja ehkä sinulla on aiheena vaan seurata mitä tapahtuu kulloinkin. MissHolmeskin nyt sanoo, että 'tulemme toimeen'.
Miten etsin; otan kartan ja katson karttaa..