ABC kirjoitti:Ilmoitus. Annetaan hyvään kotiin vähän käytetty tomb raider. Malli 1975 Voight, väri tumma, pieniä pintavikoja, hiljainen, kiihtyy hyvin ja nopeasti, vakiovarusteena paikannin, tarvittaessa myös neliveto, liikkuu maastossa kuin maastossa. Hyvät puskurit, akku ja solenoidi vaihdettava.
Olen aina kiinnostunut ottamaan kaiken vastaan, mitä ilmaiseksi saa, joten kuulisin mielelläni lisää?
Minun on annettu ymmärtää, että moottori vääntää alhaalta hyvin, mutta keskikierroksilla kuuluu pientä naputusta, joka huippukierroksilla saattaa aiheuttaa kilahduksen.
Nakutuksen estoaine lisättynä polttonesteeseen kuulemma ehkäisee tyyppivikaa tai sitten on tarjottava vain korkeaoktaanista polttoainetta.
Tunnetusti korkeaoktaanisen tarve lisää huomattavasti käyttökustannuksia, joten olen hiukan epäileväinen siitä, kuinkahan suuren loven lompakkoon tämä kyseinen kappale tekee? Ymmärrän kyllä että kustannukset ovat suoraan verrattuna ajon määrään ja rasittavuuteen. Yleensä kyllä pidän melko nätisti minulla olleita yksilöitä, vaikka en ehkä osaakaan aina antaa harvinaisuuksien ansaitsemaa huomiota.
Seisontaan en sitä kuitenkaan olisi laittamassa.
T: nimim. Keräilijä