Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
MotiivitOn
Rico Tubbs

Re: Treffi-Ilmoitukset

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

ABC kirjoitti:Ilmoitus. Annetaan hyvään kotiin vähän käytetty tomb raider. Malli 1975 Voight, väri tumma, pieniä pintavikoja, hiljainen, kiihtyy hyvin ja nopeasti, vakiovarusteena paikannin, tarvittaessa myös neliveto, liikkuu maastossa kuin maastossa. Hyvät puskurit, akku ja solenoidi vaihdettava.

Olen aina kiinnostunut ottamaan kaiken vastaan, mitä ilmaiseksi saa, joten kuulisin mielelläni lisää?
Minun on annettu ymmärtää, että moottori vääntää alhaalta hyvin, mutta keskikierroksilla kuuluu pientä naputusta, joka huippukierroksilla saattaa aiheuttaa kilahduksen.
Nakutuksen estoaine lisättynä polttonesteeseen kuulemma ehkäisee tyyppivikaa tai sitten on tarjottava vain korkeaoktaanista polttoainetta.
Tunnetusti korkeaoktaanisen tarve lisää huomattavasti käyttökustannuksia, joten olen hiukan epäileväinen siitä, kuinkahan suuren loven lompakkoon tämä kyseinen kappale tekee? Ymmärrän kyllä että kustannukset ovat suoraan verrattuna ajon määrään ja rasittavuuteen. Yleensä kyllä pidän melko nätisti minulla olleita yksilöitä, vaikka en ehkä osaakaan aina antaa harvinaisuuksien ansaitsemaa huomiota.
Seisontaan en sitä kuitenkaan olisi laittamassa.

T: nimim. Keräilijä
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

^ Valitan, mutta annetaan vain todella tarvitsevalle, ei keräilijöille, eikä jälleenmyyjille.
Every ship must sail a world.
MotiivitOn
Rico Tubbs

ABC kirjoitti:^ Valitan, mutta annetaan vain todella tarvitsevalle, ei keräilijöille, eikä jälleenmyyjille.
Noh, keräilijä nimimerkki oli hiukan harhaan johtava, koska totta puhuen minulla ei ensimmäistäkään ole... eikä kaveritkaan lainaa minulle omiaan, joten kyllä tuo päivittäiskäyttöön tulisi.
Tallinkin saan käyttööni vasta 1.7. jälkeen, joten minulla ei toistaiseksi ole sille paikkaakaan.
Ehkä minusta ei kuitenkaan ole hienon yksilön omistajaksi..?
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

ABC kirjoitti:^ Valitan, mutta annetaan vain todella tarvitsevalle, ei keräilijöille, eikä jälleenmyyjille.

Nyt voisit antaa, todella tarviin sitä :wink:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Ralle Ryökäle
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja Ralle Ryökäle »

ABC kirjoitti:Ilmoitus. Annetaan hyvään kotiin vähän käytetty tomb raider. Malli 1975 Voight, väri tumma, pieniä pintavikoja, hiljainen, kiihtyy hyvin ja nopeasti, vakiovarusteena paikannin, tarvittaessa myös neliveto, liikkuu maastossa kuin maastossa. Hyvät puskurit, akku ja solenoidi vaihdettava.
Onkos tämä tuote jo mennyt kaupaksi vai voiko heittää tarjouksen? Niin ja onko nähtävissä ja koeajettavissa milloin. Onnistuuko nelivedolla peruuttaminen aisaan kiinni? Akku ja solenoidi ovat vielä -75 malliseen vaihdettavissa, mutta ovatko puskurit alkuperäiset vai faceliftatut?
...tie auki taivasta myöten, eikä koskaan takaisin.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

gd: nyt herää kyllä pieni epäilys siitä, että olisi kuitenkin kyseessä susi, siis jälleenmyyjä, lampaan vaatteissa..?
Ralle: kaikki osat ovat alkuperäisiä, mutta uuden omistajan on tosiaan vaihdettava mainitut akku ja solenoidi. Aisoista en tiedä, kun niistä tulee mieleen lähinnä hevoskärryt.

Ja sitten vaan tervetuloa jonon perään! Ulottui viimeksi vilkaistessa öbaut Hakaniemestä Senaatintorille.
Every ship must sail a world.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

MotiivitOn kirjoitti: Nakutuksen estoaine lisättynä polttonesteeseen kuulemma ehkäisee tyyppivikaa tai sitten on tarjottava vain korkeaoktaanista polttoainetta.
Ihme mussutusta, tietysti on tarjottava vain korkeaoktaanista :roll:
MotiivitOn
Rico Tubbs

joey kirjoitti:Ihme mussutusta, tietysti on tarjottava vain korkeaoktaanista :roll:
Kaikilla ei ole varaa korkeaoktaaniseen, jolloin on tyydyttävä malleihin, joille kelpaa huonompikin laatu.
Sylinterin tiukkuus ei ehkä näissä matalamman puristussuhteen omaavissa malleissa ole samaa luokkaa, mutta männänrenkailla voidaan saavuttaa riittävä tiukkuus rauhalliseen ajoon.

Täytyy muistaa että toisissa malleissa sytytysjärjestelmässä on suoranaista vikaa, jolloin nakutusta saattaa esiintyä tästäkin syystä. Tähänkin löytyy kyllä lääkkeet, helpompaa on tosin laittaa viallinen kiertoon, kotikonstein tämä sytytysjärjestelmästä aiheutuva vika on erittäin työläs korjata.

Korkeilla kierroksilla säännöllinen ajaminen (ns. revittely) tekee useimmiten ihmeitä nakutuksen ehkäisyssä. Tähän kannattaa panostaa, eikä ajella vain ns. päivittäisajoa, joka usein aiheuttaa suodattimien tukkeutumista, jonka voi maallikkokin havaita huohottajan huonosta toiminnasta. :wink:

Vaikka mitäpä minä mistään tietäisin, eihän kukaan vie autoaankaan korjaajalle, joka ei omista autoa. :lol:
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Aion nyt kuolla nauruun :lol:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

ABC kirjoitti:gd: nyt herää kyllä pieni epäilys siitä, että olisi kuitenkin kyseessä susi, siis jälleenmyyjä, lampaan vaatteissa..?
Eipä epäillä ku kesäki tuloo, ihan omaan käyttöön ja jamekset jalassa :mrgreen:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Ohhoh, ihme että tämä on vielä voimissaan :shock:

Edelleen sinkkuna mennään :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
PitBull
Martin Beck

Jos jotakuta noin 18-26 vuotiasta naista kiinnostaa tällänen alle 30 vuotias ruma rosvo joka yrittää pysyä kaidalla tiellä niin mulle privaa vaan :lol:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

No voihan jeesusmaaria ja pyhä Mooses, PitBull is here again 8)

Mitenkäs sen sun kirjaprojektisi kävi, jokos alkaa kohta olla valmista?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
PitBull
Martin Beck

maija turjukka kirjoitti:No voihan jeesusmaaria ja pyhä Mooses, PitBull is here again 8)

Mitenkäs sen sun kirjaprojektisi kävi, jokos alkaa kohta olla valmista?
Juups, takashan mä tulin kun oli teitä niin kova ikävä :oops:
Kesken eräistä on paha mainostaa, mutta koko ajan sitä kirjoitan ja julkaisen sen oma kustanteena jos joku vaikka haluis vahingossa lukeakkin sen :roll:

UUSI TUNNUS! REALPITTI
John Doe
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja John Doe »

No jospas minäkin sit "tempaisen". Siis sinkkuilu alkais pikku hiljaa riittää tälle paljon nähneelle/kokeneelle sosiaaliselle erakolle. Niin että mitäkö tarkoittaa sosiaalinen erakko.....no otappa siitä selvää, vaikka YVn kautta. 8)
Jotta totuus ei unohtuis, asiabiisi:
http://www.youtube.com/watch?v=Gu-G6-w4RF8 :wink:
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Vastaa Viestiin