Sukupolvien välinen kuiluko?
Pub Prison **AVATTU**
Re: Pub Prison **AVATTU**
No kuule. Eräässä miitissä pääsin opettamaan muille miten maijaa pelataan... 
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
MotiivitOn
- Rico Tubbs
Okei... I didn't have a clue about Cluedo, mutta sen voin kertoa, että vaikka wikipediassa murha-aseiksi luetellaan revolveri, niin wikipedian kuvassa ei revolveria ole, vaan revolverin esi-isä jota kutsuttiin pepperbox -nimellä (kuvan ase ehkä yleinen Allen & Thurber). Revolveri nimitys keksittiin samalla, kun keksittiin, että aseessa ei tarvitse olla montaa piippua, riittää että aseessa on monta patruunapesää.Clyde kirjoitti:Cluedo on ehkä paras lautapeli ikinä! Ja sopiskin hyvin tänne minfon baarihin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Cluedo
Mä oon mukana! Mä voin olla toi Pastori kun se Sinappi kerran varattiin jo..
Tässä vieressä olis muuten peliin sopiva hieno kartano jota voi vuokrata*vink*
Terv. asehistorianseura
Ja jos en vielä onnistunut jutuillani kyllästyttämään Clydeä, niin voitaisiin toki siirtyä tarkastelemaan sitä kartanoa, tarvitseehan meidän varmistua että siellä on riittävästi makuuhuoneita pientä pelailua varten. *vinkvink*
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Akkunanpesusta taukoa... sääsket tunkee akkunasta sisälle ja mun kimppuun. Mikä neste auttais kutinaan kun ne kuppaa? Poika lähti ostaan kahta sähköistä sääskengrillauslätkää. Ne on kivoja. (Kynsii vimmaisesti säärtänsä ja pyyhkii hikistä naamaansa, haisee sääskimyrkylle)
Pitäis vaihtaa nää punaset caprit pois, ne taitaa houkutella sääskiä. (Onko niillä värisilmää?)
Pitäis vaihtaa nää punaset caprit pois, ne taitaa houkutella sääskiä. (Onko niillä värisilmää?)
Nothing is quite what it seems
No jopas se nyt innostui, taitaa olla hyvä tuo Cluedo. Onneksi oon siinä niin hyvä (!!) ettei mulla kauaa mee kun tiedän jo missä huoneessa se tehtiin vaikka paikanpäälle ei tarvitsekaan lähteäMotiivitOn kirjoitti:Ja jos en vielä onnistunut jutuillani kyllästyttämään Clydeä, niin voitaisiin toki siirtyä tarkastelemaan sitä kartanoa, tarvitseehan meidän varmistua että siellä on riittävästi makuuhuoneita pientä pelailua varten. *vinkvink*
Kylli, siis kuka ei muka tiedä miten pelataan maijaa
Nanika ga tooku matteiru to
Huuleni ovat sinetöidyt osanottajien henkilöllisyyden suhteen mutta hauskaahan se pelaaminen oli!
. Vanhana korttihuijarina kun nautin ihan noista vanhanaikaisista ja perinteisistä peleistä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
rosamarine
- Adrian Monk
En uskalla tilata mitään tällä kertaa, tsekkailen vaan, unohtuiko mun takki tänne
Onpa hyvä, että Damien on siivoillu ja pyyhkiny mun sormenjäljet "rikospaikalta" heh
Onpa hyvä, että Damien on siivoillu ja pyyhkiny mun sormenjäljet "rikospaikalta" heh
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
...Ja takki on toimitettu...Minfon kirppikselle?
Päiväkaffi kiitos (ei kermaa kiitos, pitää mahtua lauantaina bikineihin), tässä täytyy vielä jaksaa skarpata työtehtävien(kin) parissa.
Päiväkaffi kiitos (ei kermaa kiitos, pitää mahtua lauantaina bikineihin), tässä täytyy vielä jaksaa skarpata työtehtävien(kin) parissa.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Bikineissä Minfon kevätjuhliin?
Waaauuuu, on teillä pailut
Ensimmäinen kerta täällä.. *katselee ympärilleen, näkyykö tuttuja*. Ja sitten baaritiskille, ja jotain vahvaa, tuplana kiitos ja vähän äkkiä! 
elisa_daylle tervetuloa kapakkiin ja tässä sulle itsari, ole hyvä. Tuplana ja kylmänä.
Mulle se kahvi sitten, kermalla ja sokerilla. Nautin Kyllinkin edestä, hähää
Mulle se kahvi sitten, kermalla ja sokerilla. Nautin Kyllinkin edestä, hähää
Nanika ga tooku matteiru to
Voi kiits Clyde. Tämä ensihätään, sitten voisin ottaa talon punaviiniä, ja laitetaan koko pullo saman tien pöytään..
Ai nii mää oon viä töissä.. 
-
rosamarine
- Adrian Monk
Elisa kunhan ehin tässä myöh. niin liityn sun seuraan tuhoamaan punkkupulloa, vai pitäskö ottaa ihan vaan siideri? hmm..
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Oh, shit! Tämä ratkaisi ainakin mun tulemiseni. Jos pukukoodi on bikinit, niin bailatkaa vaan keskenänne, näitä mun jenkkakahvojani ei todellakaan voi julkisesti esitellärosamarine kirjoitti:Bikineissä Minfon kevätjuhliin?![]()
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kuka ihme teille väitti että olen menossa minfon bileisiin bikineissä??? Vähemmästäkin on tehty henkirikoksia.