Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kylli
Perry Mason

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Kylli »

No kuule. Eräässä miitissä pääsin opettamaan muille miten maijaa pelataan... 8)

Sukupolvien välinen kuiluko?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
MotiivitOn
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Clyde kirjoitti:Cluedo on ehkä paras lautapeli ikinä! Ja sopiskin hyvin tänne minfon baarihin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Cluedo
Mä oon mukana! Mä voin olla toi Pastori kun se Sinappi kerran varattiin jo..
Tässä vieressä olis muuten peliin sopiva hieno kartano jota voi vuokrata ;) *vink*
Okei... I didn't have a clue about Cluedo, mutta sen voin kertoa, että vaikka wikipediassa murha-aseiksi luetellaan revolveri, niin wikipedian kuvassa ei revolveria ole, vaan revolverin esi-isä jota kutsuttiin pepperbox -nimellä (kuvan ase ehkä yleinen Allen & Thurber). Revolveri nimitys keksittiin samalla, kun keksittiin, että aseessa ei tarvitse olla montaa piippua, riittää että aseessa on monta patruunapesää.

Terv. asehistorianseura

Ja jos en vielä onnistunut jutuillani kyllästyttämään Clydeä, niin voitaisiin toki siirtyä tarkastelemaan sitä kartanoa, tarvitseehan meidän varmistua että siellä on riittävästi makuuhuoneita pientä pelailua varten. *vinkvink*
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Akkunanpesusta taukoa... sääsket tunkee akkunasta sisälle ja mun kimppuun. Mikä neste auttais kutinaan kun ne kuppaa? Poika lähti ostaan kahta sähköistä sääskengrillauslätkää. Ne on kivoja. (Kynsii vimmaisesti säärtänsä ja pyyhkii hikistä naamaansa, haisee sääskimyrkylle)

Pitäis vaihtaa nää punaset caprit pois, ne taitaa houkutella sääskiä. (Onko niillä värisilmää?) :evil:
Nothing is quite what it seems
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

MotiivitOn kirjoitti:Ja jos en vielä onnistunut jutuillani kyllästyttämään Clydeä, niin voitaisiin toki siirtyä tarkastelemaan sitä kartanoa, tarvitseehan meidän varmistua että siellä on riittävästi makuuhuoneita pientä pelailua varten. *vinkvink*
No jopas se nyt innostui, taitaa olla hyvä tuo Cluedo. Onneksi oon siinä niin hyvä (!!) ettei mulla kauaa mee kun tiedän jo missä huoneessa se tehtiin vaikka paikanpäälle ei tarvitsekaan lähteä :twisted:

Kylli, siis kuka ei muka tiedä miten pelataan maijaa :shock: Tai vaikka sikaa tai koiraa. Jälkimmäiset ainakin taitaa olla MotiivitOnille muuten tuttuja :lol: :twisted:
Nanika ga tooku matteiru to
Kylli
Perry Mason

Huuleni ovat sinetöidyt osanottajien henkilöllisyyden suhteen mutta hauskaahan se pelaaminen oli! 8) . Vanhana korttihuijarina kun nautin ihan noista vanhanaikaisista ja perinteisistä peleistä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

En uskalla tilata mitään tällä kertaa, tsekkailen vaan, unohtuiko mun takki tänne :wink:
Onpa hyvä, että Damien on siivoillu ja pyyhkiny mun sormenjäljet "rikospaikalta" heh
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Kylli
Perry Mason

...Ja takki on toimitettu...Minfon kirppikselle? :wink:

Päiväkaffi kiitos (ei kermaa kiitos, pitää mahtua lauantaina bikineihin), tässä täytyy vielä jaksaa skarpata työtehtävien(kin) parissa.
rosamarine
Adrian Monk

Bikineissä Minfon kevätjuhliin? :shock:
Waaauuuu, on teillä pailut :wink:
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Ensimmäinen kerta täällä.. *katselee ympärilleen, näkyykö tuttuja*. Ja sitten baaritiskille, ja jotain vahvaa, tuplana kiitos ja vähän äkkiä! :mrgreen:
Clyde
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Clyde »

elisa_daylle tervetuloa kapakkiin ja tässä sulle itsari, ole hyvä. Tuplana ja kylmänä.
Mulle se kahvi sitten, kermalla ja sokerilla. Nautin Kyllinkin edestä, hähää :twisted:
Nanika ga tooku matteiru to
elisa_day
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja elisa_day »

Voi kiits Clyde. Tämä ensihätään, sitten voisin ottaa talon punaviiniä, ja laitetaan koko pullo saman tien pöytään.. :lol: Ai nii mää oon viä töissä.. :roll:
rosamarine
Adrian Monk

Elisa kunhan ehin tässä myöh. niin liityn sun seuraan tuhoamaan punkkupulloa, vai pitäskö ottaa ihan vaan siideri? hmm..
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tuplaespresso ja pätteri.
Every ship must sail a world.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

rosamarine kirjoitti:Bikineissä Minfon kevätjuhliin? :shock:
Waaauuuu, on teillä pailut :wink:
Oh, shit! Tämä ratkaisi ainakin mun tulemiseni. Jos pukukoodi on bikinit, niin bailatkaa vaan keskenänne, näitä mun jenkkakahvojani ei todellakaan voi julkisesti esitellä :( :shock:
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kylli
Perry Mason

Kuka ihme teille väitti että olen menossa minfon bileisiin bikineissä??? Vähemmästäkin on tehty henkirikoksia. :shock:
Lukittu