ShipWreck kirjoitti:Bombay kirjoitti:Tuota, minusta Sedu itsekkään ei näytä ihan "täyssuomalaiselta", osaako joku valottaa hänen sukujuuriaan?
Määrittele minulle "täyssuomalainen", niin voin ehkä ottaa kantaa asiaan.
Äh, arvelinkin että tästä tulee jotain kuittia, siksi laitoinkin lainauksiin tuon täyssuomalaisen joka on vammainen sana. No, siis Sedun ulkonäöstä tulee mieleen hieman venäläiset sukujuuret omaava henkilö tai ent. Jugoslavian suunnalta oleva henkilö (Ainakin eräs sukulaiseni mies on sieltä päin ja on ihan samanlaiset piirteet. Tiedäppä sit. Lähinnä siis mietin että onko Sedu toisen polven maahanmuuttaja tms.?
Tumppi kirjoitti:Niin no joo, pahoillani olen pojan puolesta JOS tarina on totta. Mutta Sedun ja poken sanoissa on aika paljon totta. Täällä on lähes joka baarissa se ulkomaalaisjengi. Jos tulee tappelu, niin siinä on aina 10-1 tilanne päällä ja huonosti siinä käy sille yksinäiselle. Monta tappelua olen baareissa nähnyt, enkä ole ikinä nähnyt ulkomaalaista tappelemassa yksin. Minusta meillä on ongelma, mutta siitä ei vain puhuta. Jos joku baari julistaa virallisesti porttikiellon ulkomaalaisjengeille, niin aion suunnata sinne, nykyään käyn siellä, missä niitä on vähiten. Vituttaa ne saatanan jengit!
Missä ihmeessä asutte? Itse en ikinä ole moiseen törmänny ja baareissa olen käyny todella säännöllisesti n. 7vuotta, tosin Helsinki ei niin hirmu tuttua ole minulle.
Itse olen nähny jatkuvasti tappeluita jossa on n. 18-20vee suomalaiset känniset miehet ja niiden "jengit", jos noilla perusteilla vaaditaan että ei baariin ole asiaa niin monta muutakin "ryhmää" pitää kieltää ja toisekseen tarvitaan lakimuutos ennen kuin edes on mahdollista bannata etnisia ryhmiä. En nyt viittaa kehenkään henkilöön mutta vammaista, että toisessa topicissa itketään miten "mamut" ei noudata lakeja ja vaaditaan kovempia rangaistuksia ja sit toisessa itse ollaan valmiita rikkomaan ja kannatetaan lain rikkomista, eli periaate taitaakin olla semmoinen "älä riko lakia, paitsi jos se ei miellytä minua", pah.