Niin ne suunnitelmat muuttuu, ensin oli tarkoitus tehdä vain sellainen "flyer"-tyyppinen ratkaisu, mutta...
Nyt vaan peukkuja pystyyn, että tapaus ratkeaa ja saadaan se nimi.
Ei ehkä kaupoista enää, mutta en pitäisi ollenkaan outona, jos noita joskus olisi ollut. Näyttää mielestäni tyypilliseltä halpakaupan kassilta. Niissä on yleensä joku "logo", joka on ihan hölynpölyä, kunhan on vaan joku logonnäköinen lyöty kylkeen. Sen vuoksi ei netistäkään logon tekstillä mitään löydy, kun ei ole oikea tuotelogo. Tyypillisestihän näitä halpatuotteita tehdään jossain Kiinassa tai muissa halpatuotannon maissa, josta sitten joku (tukku)kauppa ostaa niitä halvalla könttähinnalla erän ja myy sen kerralla pois ja sitten taas uutta tilalle. Kyllähän jos johonkin halpahalliin menee niin voi selata kaikki kassit ja vaatteet läpi ja varmaankin melkein kaikissa on jonkinlainen logontapainen merkki kylkeen lätkätty.elisa_day kirjoitti:Itse en oikein jaksa uskoa, että Suomesta tuollaista toista löytyy.
Näin juuri mäkin olen ton aatellut.cracker kirjoitti:Tyypillisestihän näitä halpatuotteita tehdään jossain Kiinassa tai muissa halpatuotannon maissa, josta sitten joku (tukku)kauppa ostaa niitä halvalla könttähinnalla erän ja myy sen kerralla pois ja sitten taas uutta tilalle.
Ja joo, korjaillaan typot kun ehditään, on tossa menossa yks isompi juttu siellä taustalla just nyt.cracker kirjoitti:(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)
Ehkäpä ihmiset ymmärtää tuon sivun tarkoituksen, vaikka siellä muutamia typoja oliskincracker kirjoitti:(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)
No sekin ehkä. Mut kyllä mä noi mielelläni korjailen kun saadaan noi muut jutut tosta alta pois.. Eli kertokaa ihmeessä virheistä ja muista kämmeistä. Saksankielinen versio on tossa juur työn alla ja vähän pientä säätöä tarvitsee muutenkin tehdä vielä.elisa_day kirjoitti:Ehkäpä ihmiset ymmärtää tuon sivun tarkoituksen, vaikka siellä muutamia typoja oliskincracker kirjoitti:(Ja joskus kun joku sitä sivustoa vielä täydentää tai korjailee niin voisi korjata sen sport's bagin ihan vaan sports bagiksi.)