Miten vittuillaan selän takana?Neve Lake kirjoitti:Just just. Hyvä on. Palataan nyt sitten ihmisten lukihäiriöiden provoamiseen..
Kirjoitin että parkkipaikalla. Valaistulla parkkipaikalla. Auto ajoi päin. -> Lukekaa koko tarina ja vittuilkaa vasta sitten.
En ole tehnyt rikosilmoitusta, en ole vaatinut korvauksia, en ole vittuillut ihmiselle selän takana, en ole ollut provoamassa hänelle tai hänen selän takana, olen keskittynyt omiin töihini!
Minua ei todellakaan kiinnosta muiden ihmisten elämä, en todellakaan ole mikään kerrostalokyttäri, mutta jos haluatte elää fantasiassanne, että minä vaanin, vahtaan ja vaikutan negatiivisesti muihin, niin omapa on asianne.
Kirjoitin että siirtäkää omalle osiolle. -> Vittuilkaa vasta sitten.
Kirjoitin että paljasjalkainen Kotkalainen. -> Ei kaikkien ole pakko sanoa "miä".
Kirjoitin että olen auttamishaluinen. > Jokainen saa tulla sanomaan tai vittuilemaan, mutta on hieman eri asia ajaa ensin autolla päälle, paeta paikalta, yrittää pyytää anteeksi ja poistua paikalta ennenkuin ehdin vastamaan hänen pyyntöönsä.
Mutta asia tuli selväksi. -> Olen edelleen näköjään ainoa jota on tönäisty autolla työaikana.
Jos todellakin olette sitä mieltä että provoan, niin miettikää nyt vähän! Minä osaan kyllä vittuilla, mutta ketä se auttaisi?!
Tarkoitus oli saada aikaa keskustelua muidenkin ihmisten kohdalta joita on työssä kiusattu! Mutta kiitos ihmiset, ettei teitä ole kiusattu missään työpaikassa koskaan. Jos minun juttuni ei kiinnosta niin vasikoikaa.
Ja tuo Kotkalaisuus - status tuli laitettua vasta tuon artikkelini jälkeen. Jos se häiritsee niin vasikoikaa.
Miksi minun pitäisi olla ainoa joka ilmoittaa oman oikean nimensä tarinassa joka teidän mielestä on paskaa?
Lukekaa Kymen Sanomia niin tiedätte enemmän. (Siitä tämänkin tarinan saa lukea - tulevaisuudessa).
Mitä vielä?
Entäs provoillaan selän takana?
Mistä olet saanut sen käsityksen, että muilla on fantasioita sinusta tai ylipäänsä yhtään mistään?
Luulitko, että löytäisit täältä palstalta paljonkin kohtalotovereita joita kaikkia on tönäisty autolla? Oikeasti?
Käsitykseni mukaan vittuilun ei ole tarkoitus auttaa ketään.
Kiität ihmisiä siitä ettei heitä ole kiusattu?
Täällä ei ole yleensä tapana vasikoida kirjoituksia jotka eivät kiinnosta vaan kirjoituksia jotka rikkovat palstan sääntöjä (tai ärsyttävät joitakuita henkilökohtaisella tasolla).
Neve Lake, luulen, että sinun ihan oikeasti kannattaisi pikemmiten hakeutua psykiatrin juttusille. Tämä ei ole tarkoitettu loukkaukseksi.