Tyhmiä kysymyksiä
Re: Tyhmiä kysymyksiä
Kysymys: mikä on minfossa usein mainittu "lisko-osasto" vankilassa 
ELÄ ja anna toisten elää
"Pelkääjäosasto" jonne yleensä kaikki pedofiilit sun muut kuspäät pääsee etteivät joudu hakatuksi/tapetuksi.Kakira kirjoitti:Kysymys: mikä on minfossa usein mainittu "lisko-osasto" vankilassa
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Kiitos Kakira, olen miettinyt/ihmetellyt samaa. Sinä kehtasit kysyä... kiitos myös selkeästa vastauksesta!
Nothing is quite what it seems
Kiitos vastauksestaChopper kirjoitti:"Pelkääjäosasto" jonne yleensä kaikki pedofiilit sun muut kuspäät pääsee etteivät joudu hakatuksi/tapetuksi.Kakira kirjoitti:Kysymys: mikä on minfossa usein mainittu "lisko-osasto" vankilassa
Eipä kestä, tännehän voi näitä "tyhmiä" kysymyksiä heittääMaybrick kirjoitti:Kiitos Kakira, olen miettinyt/ihmetellyt samaa. Sinä kehtasit kysyä... kiitos myös selkeästa vastauksesta!
ELÄ ja anna toisten elää
^Niinpä niin, mutta kun tulee tunne, että tämä mun kysymys on liian tyhmä... tiedät syndrooman 
-
Scythe
Tyhmältähän tää kuullostaa, mutta kysynpä vaan. Paljon luonnossa liikkuvana olen miettinyt jo pitkään, miksi ihmiset kasaavat pieniä kiviä tiettyyn (yleensä pyramidimaiseen) kuvioon, esim. järvien rannoille. Enkä puhu nyt kummeleista tai rajapyykeistä, vaan pienemmistä "teoksista". Onko niillä kenties joku shamanistinen merkitys?
^ Ainakin saksalaisilla turisteilla Suomessa on tapana kasata kiviä muodostelmiin. Varsinkin napapiirin tuntumassa Deutschland-campingeilla niitä näkyy rannoilla ja muuten vaikuttavilla paikoilla. Jopa soramontuilla keskellä erämaata niihin olen törmännyt, tosin niitä en oikein usko turistien tekemiksi.
Hyvä kysymys johon en osaa tyhjentävästi vastata. Kuka tietää enemmän?
Hyvä kysymys johon en osaa tyhjentävästi vastata. Kuka tietää enemmän?
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Kuten jo aikoinaan Inkisen ketjussa kerroin, ainakin Kainuussa ovat yleensä sumppumerkkejä.Scythe kirjoitti:Tyhmältähän tää kuullostaa, mutta kysynpä vaan. Paljon luonnossa liikkuvana olen miettinyt jo pitkään, miksi ihmiset kasaavat pieniä kiviä tiettyyn (yleensä pyramidimaiseen) kuvioon, esim. järvien rannoille.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Mikä on sumppumerkki?
Jos en ihan hakoteillä ole niin liitty ravustukseen.Niillä merkitään sumppujen/mertojen paikat.Damien korjanneen jos olen väärässä.Mariacka kirjoitti:Mikä on sumppumerkki?
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
-
Damien
- Alibin Kestotilaaja
- Viesti:
Ei nyt kopteri ihan väärässäkään ole.Yleensä joella nuo sumput ovat rapuja varten.
Järvien rannoilla puhutaan taas vanhasta perinnetiedosta, eli paikoista jonne kalat kokoontuvat.
Meilläkin mökkisaaressa muutama noita "pyramideja" on, paikoissa jonne aikoinaan
laskettiin joka loppukevät vanha juuttisäkki täynnä kuivaa leipää ja havuja, ja näiden merkiksi
noita kiviä kasattiin.Ne kuulemma ovat jostain 60-70 vuosikymmeniltä jo peräisin.
Joissain paikoissa taasen noilla on merkitty kutupaikkoja.
Eli selitykset on monet mutta suurimmassa osaa liittyvät kalastukseen tai ravustukseen.
Järvien rannoilla puhutaan taas vanhasta perinnetiedosta, eli paikoista jonne kalat kokoontuvat.
Meilläkin mökkisaaressa muutama noita "pyramideja" on, paikoissa jonne aikoinaan
laskettiin joka loppukevät vanha juuttisäkki täynnä kuivaa leipää ja havuja, ja näiden merkiksi
noita kiviä kasattiin.Ne kuulemma ovat jostain 60-70 vuosikymmeniltä jo peräisin.
Joissain paikoissa taasen noilla on merkitty kutupaikkoja.
Eli selitykset on monet mutta suurimmassa osaa liittyvät kalastukseen tai ravustukseen.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
-
Scythe
Epätietoiselta kiitos. Nämä kivikasat mitä minä olen nähnyt, ovat yleensä olleet kaupungin ulkoilualueella järven rannalla tai maastossa esim. leirimajan tms. läheisyydessä.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Törmäsin mielenkiintoiseen tilanteeseen asuntoa metsästäessäni. Juttelimme erään tuttavan kanssa aiheesta irkissä, eikä kahdestaan saatu aikaan tähän järkevää vastausta, joten vastatkaa te;
Jos olisitte vuokranantaja, antaisitteko asunnon mieluummin ihmiselle joka on vastuussa vuokranmaksusta yksinään, vai ihmiselle jolla on vuokranmaksulle myös takaaja?
Jos olisitte vuokranantaja, antaisitteko asunnon mieluummin ihmiselle joka on vastuussa vuokranmaksusta yksinään, vai ihmiselle jolla on vuokranmaksulle myös takaaja?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Ihmiselle joka on vastuussa vuokranmaksusta yksinään.
-
rosamarine
- Adrian Monk
Minä antaisin ehdottomasti henkilölle, kenellä on takaaja, esimerkiksi joku firma takaa henkilön vuokranmaksun.VoDKa kirjoitti:Törmäsin mielenkiintoiseen tilanteeseen asuntoa metsästäessäni. Juttelimme erään tuttavan kanssa aiheesta irkissä, eikä kahdestaan saatu aikaan tähän järkevää vastausta, joten vastatkaa te;
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...