Toteutuneet enneunet

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Noin viikkoa ennen pappani(äitini isä) kuolemaa näin unen,jossa olin muka isäni puoleisen sukulaisen hautajaisissa..kaikki itkivät kauheasti, ja yht'äkkiä tajusin,että kaikki hautajaisvieraat ovatkin ÄITINI puolelta (ei isäni,jonka puolelle kuollut henkilö kuului..) Uni oli erikoinen,ja mieleenpainuva.
meni muutama päivä,ja kaksi päivää ennen pappani kuolemaa näin unen,jossa keskellä peltoa oli lippu puolitangossa. Muuta en muista unesta,paitsi että ajankohta oli varmaankin ilta-oli hämärää,ja tummia pilviä.Uni häiritsi minua, siitä jäi epämääräinen levoton fiilis.

Tajusin unen oikeastaan vasta kun kuulin,että pappa oli sairaalassa tajuttomana (hän kuoli muutaman tunnin kuluttua).
Uni oli kyllä jollain tasolla jäänyt häiritsemään,koska se vaan tuntui erilaiselta,kuin normiuni,ja oli "välähdyksenomainen". En osaa selittää paremmin. Unen perusidea piili siinä,että mummolani on keskellä peltoa, muita taloja ei ole lähettyvillä. Papan kuolema tuli yllätyksenä (sairaskohtaus)



Toinen selkeä ennusunijuttu oli sarja - viikkoja kestänyt painajaisten sarja siitä,että isäni kuolee.
Näin lähes joka yö unta,että isä hukkui/tukehtui/sai sydärin/oli vaan kuollut johonkin ja makasi ruumisarkussa..

Eräässä unessa,joka jäi selkeiten mieleen, isä oli kuolemassa sydänkohtaukseen,ja kun soitin 112:n,sieltä sanottiin,että "kaikki linjamme ovat tällä hetkellä varattuja--" ja tuli jotain tuuttausääntä. Aamulla mietin,että olipa hassu ja omituinen uni,että nyt hätänumerossa sanottaisiin noin..

Nuo unet olivat siis hyvin eläviä. Kerran sain unissani paniikkikohtauksen,eli heräsin siihen etten saanut henkeä. Itkin tyynyni märiksi,ja tunsin ihan fyysistä kuvotusta ja pahaa oloa.Ex-ukolta meni hermot,kun saatoin parikin kertaa yössäalkaa ihan hysteerisenä vollottamaan,enkä millään meinannut rauhoittua,kun unien jälkifiilis oli niin kamala.
Homma tietysti johti lisäksi siihen,että soittelin iskälle monta kertaa päivässä,muistan kerran jopa itkeneeni puhelimessa,että pitäisi itsensä kunnossa..

No,eräänä kauniina päivänä sitten isä sai aivoinfartin,ja myöhemmin vielä lisäkomplikaatioita(tulppa,vuoto). Tilanne oli todella vakava,lääkärit sanoivat että mennyttä kalua,,Mutta kuin ihmeen kautta isä selvisi.

Tilanne meni niin,että minä pelkästään puhelimessa kuulemieni tietojen perusteella arvasin,että kyseessä on joku aivoperäinen sairaskohtaus (oli soittanut sekavia puheluita ihmisille). Yksi syy,miksi HETI soitin hätänumeroon ja poliisille oli se,että näkemäni unet saivat minut varmaksi,että nyt täytyy toimia..

Arvatkaa,mitä puhelimesta kuului,kun soitin ensimmäisen kerran hätänumeroon...? "Kaikki linjamme ovat juuri tällä hetkellä varattuja..."

Siinä vaiheessa oli pakko istahtaa katukivetykselle,koska jaloista pakeni kaikki voima.

Olen myöhemmin miettinyt,että ehkä "joku" halusi valmistaa minua tulevaan koettelemukseen,ja varmistaa sen,että isä pääsee ajoissa hoitoon...

teoriaa tukee se,että kun isä sitten pari vuotta myöhemmin kuoli yllättäen,en aavistanut YHTÄÄN MITÄÄN. En pienintäkään. Ei minkäänlaista unta,tai aavistusta tulevasta.

isän ja papan kuoleman jälkeen olen nähnyt isästä unta 3 kertaa,ja papasta 2kertaa. Ennen isän kuolemaa näin hänestä unia viikoittain,siis ihan täysin normaaleja unia,missä tapahtui asioita,ja
keskusteltiin yms..Yleensäkään unissani ei siis esiinny "mykkiä" henkilöitä..

En tiedä,onko se jotain psykologista,mutta näissä unissa kumpikaan, isä tai pappa,eivät ole puhuneet minulle mitään. Ovat vaan katselleet joko hymyillen,tai sitten vähän niinkuin huolestuneena. Eivät unissa vastaa puhutteluun,katsovat vain.

Yksi unista,jossa isäni oli, oli sellainen,että isä seisoi jonkun haudalla,hänellä ei kuitenkaan ollut hautajaisvaatteita. Koetin puhutella isää,mutta hän vaan katsoi minua "alta kulmien" puhumatta. Hän seisoi arkun toisella puolen,minä taas toisella puolella..Kahden päivän päästä mummoni sisko nukkui pois (se tosin oli odotettavaa sinänsä,että oli sairaalassa oleva vanha ihminen,mutta siis sinänsä olisi voinut vielä elää kuukausia..)


Muitakin unia olen joskus nähnyt,mutta mieluiten lopettaisin unien näkemisen kokonaan, en halua ajatella heti kun näen jonkun kurjan unen,jonka muistan "omituisen"hyvin,että mitähän nyt tapahtuu... :cry:


Loppukevennyksenä haluan kertoa exkämppikseni hassusta enneunesta :) Eräänä aamuna kohdatessamme keittiössä,kämppis nauroi,että oli nähnyt hassun unen,jossa olin ihastukseni kanssa hyvin läheisissä tunnelmissa,ja taustalla soi shakiran hip's don't ' lie :D :shock:

Noh,meni muutama päivä,niin menin baariin,ja KAS-kyseinen mies oli siellä,ja juuri kun hän lähti kävelemään minua kohti,ja tuli juttelemaan, baariss alkoi soida shakiran hip's don't lie :D :D Vähän olin huuli pyöreänä,ja sitten alko naurattaa aika hillittömästi..Hyvin uneksittu!!
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Monesti tulee jossain ihan arkipäiväisessä hommassa semmonen olo että on nähnyt unessa tämän tilanteen missä nyt on, varsinkin kun on kavereitten kanssa jossain, silloin minulle tulee usein juuri tuo olo että tietää nähneensä unen tästä tilanteesta ja melkein tiedät mitä kaverisi sanoo seuraavaksi mutta kun et muista unta ihan niin tarkasti. En tiedä mistä moinen johtuu onko nähnyt edes unta vai kenties väliaikainen mielenhäiriö :lol: . Eikä tuo tunne ole edes aina kamalan mukava.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

Hmm.. niitä on monta.Erikoisesti mieleen on jäänyt jenkkien 9/11, näin siitä unen (niinkuin moni muukin)päivää ennen,josta kerroin kaikille koska uni jäi vaivaamaan.Niimpä kun seuraavana päivänä sitten näytettiin uutiskuvaa,joka oli täysin kun kuvailemani uni,olivat kaikki ihmeissään.

Sitten en tiedä onko se ennenuni vai ei,mutta marraskuussa kun ystäväni kuoli hattulassa näin yötä ennen unen, jossa harjasin hampaitani ja kauhukseni huomasin yht äkkiä että altaaseen putosi kaikki hampaani,monta pientä veristä ja pientä hammasta.(en tiedä miksi hampaat olivat juuri pieniä)Ja seuraavana päivänä siis ystäväni kuoli.Koskaan ennen en ole uskonut näihin verrannollisiin uniin.

Nuorena näin unen jossa äitini kuoli syöpään.Heräsin itkuisena ja kun soitin kotiin isäni sanoi että äiti on viety sairaalaan,kysyin miksi,johon isä vastasi "sappikiviä" Ja minä sanoin että eikä ole vaan syöpä,ja niin oli.
Äitini kuoli syöpään vuotta myöhemmin.=(

Sitten on näitä pienempiä unia kuten esim viimeksi näin unen jossa joku mieshenkilö antoi minulle lahjaksi karaokesoittimen.Sanoin siitä aamulla miehelleni ja sitä naureskeltiin.Sitten kävi niin että vuokra-isäntämme soitti ja kysyi tarvitsisinko karaoke soitinta koska hän osti uuden. :lol:
(mieheni mielestä kaikki on sattumaa aina,ilonpilaaja!)
Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Minä en osaa, kuinka sijoittaa siskoni uni johonkin kategoriaan. Mutta kyseessä onkin sisareni paras ystävätär Maisa, joka on kuollut liikenneonnettomuudessa muutama vuosi sitten. Vaikka sisareni Maarit on jo kuullut parhaan ystävättärensä Maisan kuolemasta, niin sisareni näki unta ystävättärestään vasta muutama päivä onnettomuuden jälkeen. Siis se ei ollut varsinaista enneunta, mutta se kertoi, että kuolema onkin ollut lopullinen. Ei paluuta.

"Näen itse aika vähän enneunia tai kuolemaa koskevia unia. Maisan kuoleman jälkeen, ennen hautajaisia näin unta, että olin moottoripyörän takapenkillä istumassa. Motskaria ajoi Maisa ja vieressämme oli Pekka ja Mia omalla motskarillaan. Menimme Maisan kotiin Tikkurilassa ja katselin Maisan touhuja. Hän pakkasi kaikenlaisia tavaroita laatikkoihin ja oli hiukan vaitelias. Tiesin, että hän oli kuollut ja itkin hirveästi. Kysyin häneltä, että onko kaikki oikeasti hyvin. Hän nyökkäsi. Asunnon nurkassa istui vieras, vanha mies suurineen silmälaseineen. Hiukset olivat pitkät ja valkoiset. Hänen vieressään istui pieni villakoira. Olin hänelle niin vihainen ja kysäisin, kuka hän oikein oli ja mitä hän teki täällä. Hän hymyili ja puhui pehmeästi: ’Kaunis lintu, kuka sä itse oletkaan?’. Tajusin, että hän oli tullut hakemaan Maisaa ja siksi istui odottamassa, kunnes Maisa oli valmis. Heräsin unesta ja kasvoni oli täysin märkä kyynelistä ja itkin hysteerisesti. Siinä syvä suruni puhkesi ja itku vuolasi. Kenties tuo vieras mies (ei muistuttanut mitään Maisan isää, Kallea) oli kuolemanenkeli ja tuli hakemaan Maisaa. Maisa itse oli rauhallinen, mutta hiukan harmissaan. Kaikki oli vielä kesken, mutta piti kuitenkin lähteä. Sen jälkeen olin rauhallinen."

Huom! Henkilöiden ja paikkakunnan nimet ovat muutettuja. Joka tapauksessa karmea uni minunkin mielestäni.
:shock:
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.
tammy
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 9:20 am

Viesti Kirjoittaja tammy »

Noh. Olin viimeisilläni raskaana, odotin nuorinta lastani. Sisareni oli samaan aikaan myös raskaana, hänen laskettu aikans aoli hieman aiemmin kuin minun.

Näin unen, että olin vanhalla mökillämme ja minulle tehtiin siellä sektio - siinä vaan nurmella ilman puudutteita sun muita. Unessa vanha mummo sanoi pojan syntyneen. Samassa paikalle tuli tyttölapsi, ihan pieni vauva, joka tuli tervehtimään serkkuansa.

Uni oli tosi outo fiiliksiltään, mutta silloin tiesin, että odotan poikaa, joka tulee syntymään sektiolla - kuten kävikin. Tuosta tytöstä en oikein osannut ajatella mitään muuta kuin että olipa outoa. Ei mennyt kauaa, kun sain puhelinsoiton, että sisarentyttäreni syntyi kuolleena.

Onhan näitä muitakin outoja unia ollut, esimerkiksi silloisesta Jokelan junaturmasta. Minun oli tarkoitus matkustaa sillä junalla, mutta jokin pisti vastaan, enkä mennyt sillä. Ja kuinkas sitten sille junalle kävikään... :(
De gustibus non est disputandum
NeitiEtsivä
Poliisikoira Rex
Viestit: 280
Liittynyt: Su Joulu 23, 2007 10:25 pm
Paikkakunta: Eagle

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivä »

Jotenkin ajattelee et ei enneunia voi olla mut mulla nyt ainakin tulee heti kaksi unta mieleen...

Joskus 90-luvun loppupuolella silloinen kissamme katosi ja oli kateissa noin viikon, olimme jo pitäneet "hautajaiset" hänelle, kunnes eräänä iltana menin takapihalle ja kissamme makaili erään pensaan alla ja tuli minua kohti ja sanoi "miu" eikä ollut yleensä miukunut vaan ennemminkin ääni oli kuin vanha oven sarana, otin sitten kissan syliin ja vein sisälle ja siellä muut olivat yhtä ihmeissään. Kissa oli todella omituinen eikä enää syönyt, joi vaan, eikä mennyt enää omalle tuolilleen nukkumaan vaan nukkuin koiran kanssa lattialla. Olikohan seuraavana päivänä kun äiti päästi kissan ulos ja enää se ei tullut kotiin, meni kuolemaan... tämä siis ihan oikeasta elämästä, mutta se uni:
Meni varmaan kuukausi tai pari kun näin unta, että kissa oli pihavarastossa kun menin sinne, oli kuollut, mutta kuitenkin tuli minua vastaan ihan kuin elävänä vaikka tiesin sen olevan kuollut.
Sitten taas oikeaan elämään... Herättyäni tuosta unesta lähdimme koiran kanssa aamulenkille läheiseen metsään, menimme jotain epämääräistä rämeikköistä reittiä tien varressa mitä en ollut koskaan ennen mennyt ja yhden pellon reunalla ihmettelin, että minne koira oikein jäi. Näin sen pyörivän ihan hulluna maassa ja menin katsomaan niin se oli meidän kissa minkä päällä se pyöri. Tosin kissasta ei ollut enää jäljellä kuin luut ja häntä mistä kyllä tunnistin sen värin perusteella...

Eli tuon kyllä luettelisin eräänlaiseksi enneuneksi, oli tosi järkyttävää löytää oma kissa(rakas lapsuuden kaveri) kuolleena ja vielä kun oli siinä kunnossa, mutta toisaalta hyvä että löytyi. Ja jälkeenpäin kun rupesi miettimään niin varmaankin jotain myrkkyä oli syönyt niiden oireiden perusteella, ei kuitenkaan mikään ikäloppu ollut vaan jotain 13v. Vanhempani kävivät sitten hieman peittelemässä sitä ruumista, itse en pystynyt moniin vuosiin menemään kyseiseen paikkaan. Kerran menimme mieheni kanssa sinne kun halusin naulata siihen puuhun ristin minkä juurelle kissa peitettiin, tosin nyt se puu on jo kaadettu.

Ja toinen uni sattui noin kk sitten...
Näin unta, että ajelin eräässä kylässä ja näin hurjan kokoisen huuhkajan lentelevän taivaalla ja piti sitten siinä ajaessa seurailla silmä kovana kaunista lintua, mutta oli johonkin kiire enkä kerennyt pysähtymään. Ja seuraavana päivänä töissä "anoppini" kertoi, että niiden naapuri kylässä on nähty huuhkaja ja kylä oli sama kuin minun unessa. Samassa muistin uneni kun hän kertoi huuhkajasta.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Näin unen Pakistanin poliisikoulun kaappauksesta samana yönä jota seurasi hyökkäysaamu.

Pitää alustaa sen verran, että kerron olleeni viime viikon Skotlannissa, tulin takaisin Suomeen tämän viikon alussa. Näin unta, että olin töissä entisessä työpaikassani, jossa oli (ja on yhä) valtava ahdistava kellarikerros täynnä hyllyjä ja kirjoja (paljastanee tuon työpaikan, mutta väliäkös tuolla). Samaisessa kirjastossa oli mies aseen kanssa. Lisäksi miehellä oli panttivankeja, joille jokaiselle hän oli antanut numeron voidakseen tunnistaa heidät käyttämättä nimeä. Paikalla oli yhteensä noin 300 ihmistä, sillä viimeiset numerot alkoivat numerolla kolme ja päättyivät johonkin satamääräiseen lukuun.

Tunkeuduin väkisellä tuonne kellariin ja sieppaajan ollessa toisessa huoneessa katselin kuinka lauma miehiä hakkasi isoa metallista ovea, mikä tuossa kellarissa on oikeastikin. Ovi suljetaan isolla pyörällä ulkopuolelta, eikä sitä todellakaan saa ihmisvoimin auki sisäpuolelta. Sanoin siitä juuri noille miehille ja käännyin katsomaan toisaalle, kun asemies palasi huoneeseen. Samaan aikaan miehet saivatkin oven murrettua ja väki alkoi juoksemaan pakoon. Harkitsin hetken ajan jäämistä, mutta lähdin sitten seuraamaan pakenijoita. Asemies ampui minua tuon paon aikana oikeaan jalkaani, mutta se ei estänyt etenemistäni.

Heräsin näillä paikkeilla tätä unta. Kuten mainittua, olin tosiaan Skotlannissa tuon unen aikaan ja tapanamme oli heti herättyämme kääntää Skyn uutiskanava päälle ja seurata viimeisimmät uutislähetykset. Televisio ei ollut vielä päällä kun selitin tuon uneni matkaseuralleni. Tämän jälkeen nousin ja napsautin television päälle. Kuvassa juoksee aidan yli tiputtautuen pakoon mies, jonka oikeassa jalassa on luodista aiheutunut vamma samaan aikaan kun uutistoimittaja kertoo poliisikouluun tehdyn hyökkäyksen. En tiedä mikä lopputulos lopulta tuossa kahakassa oli, koska en loppupäivänä katsonut enää uutisia, mutta tuolla hetkellä aamulla tietona oli vain, että poliisikoulussa oli sisällä noin kolmesataa oppilasta + hyökkääjät.

Enneuni tai ei, lisää näitä, kiitos.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tämä ei ehkä ole varsinainen enneuni, mutta mielenkiintoinen tässä yhteydessä kuitenkin.

Pari vuotta sitten näin unta, että olin ison järven tai meren rannalla, ja ympärillä oli saaristoa, joissa kasvoi tummaa korkeaa kuusimetsää. Vesi oli mustaa, ja taivaalla harmaita sadepilviä.
Yhteen saareen oli menossa veneitä, pitkiä uiskoja, joissa istui ja seisoi pitkiä, nahkaan ja sarkaan pukeutuneita parrakkaita miehiä. He eivät puhuneet mitään, vaan katsoivat suoraan eteenpäin. Menin heidän mukaansa yhteen veneistä, ja vähän ennen rantautumista eräs heistä, naamastaan stereotyyppisen viikingin näköinen mies viittasi minua poistumaan veneestä. Pudottauduin siis mustaan veteen. Saattue jatkoi matkaansa mutta kun käännyin katsomaan ympärilleni, se oli kadonnut. Vesi ulottui minua rintaan asti, ja jäin siihen ihmettelemään, pitäisikö minun nousta saareen vai palata uiden "mantereelle". Heräsin.
Every ship must sail a world.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja esmes- »

teini-ikäisenä näin unta että naapuri tuli kertomaan jonkun kuolleen, naapuri on ambulanssikuski. seuraavana päivänä kuulin että kaveri oli hirttänyt itsensä, meidän naapuri oli ollut ensimmäisenä hälytyksen saatuaan paikalla.

aikuisena näin unen jossa pakenin jotakin takaa-ajajaa ja piilouduin kirkon kappeliin. kappelissa pidettiin ruumiinvalvojaisia, mutten nähnyt ruumiin kasvoja. parin päivän kuluttua kaveri ajoi moottoripyörällä päin puuta ja kuoli.

mutsi ja mummo on kans aikoinaan nähny enneunia.
nykysin jos näen unta kuolleista pyrin ottamaan selvää kenestä on kyse. vielä en oo kyenny tulkitsemaan sitä unta kuolleesta miehestä joka mua seurailee, ei ole kukaan tuttu eikä suostu itsestään mitään kertomaan, ainakaan toistaiseksi. siksipä epäilenkin että kyseessä on jo ennestään kuollut ihminen eikä vasta tulevaisuudessa kuoleva. outoja juttuja nämä..

unien lisäksi oon lapsena nähny tummia hahmoja, ikäänku varjoja, ja sit isä on tullu töistä ja sanonu ajaneensa oravan tms. yli tai sit joku lemmikkieläin on kuollu pian sen jälkeen..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja ABC »

esmes- kirjoitti: unien lisäksi oon lapsena nähny tummia hahmoja, ikäänku varjoja, ja sit isä on tullu töistä ja sanonu ajaneensa oravan tms. yli tai sit joku lemmikkieläin on kuollu pian sen jälkeen..
Olen nähnyt "varjoja" ainoastaan kerran. Kun lainasin kirotuksi sanotun kirjan ja toin sen kotiin, niin parin päivän ajan kävi kova liikenne pääovesta sisään ja ulos.
Every ship must sail a world.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1224
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja Blues »

Hyvin usein, aamuyön tunteina näen jotakin unta, joka tapahtuukin seuraavana päivänä.
Monesti esimerkiksi keskustelen vuokraisäntien kanssa jostain ja jo tulee viestiä, että tultaisi tänään käymään.
Usein näissä unissa olen nukkunut huonosti, heräillyt pitkin yötä ja uni on enemmänkin sellaista "valveunta".

Tätä tapahtuu lähes joka kerta, kun nämä vuokraisäntämme ovat tulossa, vaikken sitä etukäteen tiedäkään.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Anile
Martin Beck
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 2:30 am

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja Anile »

ABC kirjoitti:
esmes- kirjoitti: unien lisäksi oon lapsena nähny tummia hahmoja, ikäänku varjoja, ja sit isä on tullu töistä ja sanonu ajaneensa oravan tms. yli tai sit joku lemmikkieläin on kuollu pian sen jälkeen..
Olen nähnyt "varjoja" ainoastaan kerran. Kun lainasin kirotuksi sanotun kirjan ja toin sen kotiin, niin parin päivän ajan kävi kova liikenne pääovesta sisään ja ulos.
Kerro nyt mikä kirja se oli!
Avatar
vivy
Martin Beck
Viestit: 826
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2008 1:11 pm

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja vivy »

Jo useampi vuosi sitten olin eräänä iltana äitini ja pikkusiskoni kanssa kotona kolmisin. Isä oli tavoistaan poiketen muualla (yleensä arki-iltoina kotona), jotain korjaushommia tekemässä kaverinsa työpaikalla. Siskoni (silloin joku 3v) oli nukkumassa omassa huoneessaan ja me äidin kanssa katottiin telkkaria kun herättiin siskon huutoon. Rynnättiin tietysti kattoon mitä tapahtu ja sisko istui sängyllään huutaen isää. Huuto ja itku jatkui ja jatkui vaikka kuinka yritettiin rauhotella ja lopulta äiti päätteli, että sisko on jotenkin kipeä (silloin tais olla aivokalvontulehdusta tai jotain liikkeellä?) ja lähdettiin terveyskeskukseen kun oltiin ensin soitettu lääkärille. Äiti soitti isälle ja pyysi tulemaan myös. Kun oltiin oltu jonkun vajaan tunnin terveyskeskuksessa kuultiin sireenien ääntä, monia paloautoja ja ambulansseja. Isän kaverin työpaikalla oli sattunut onnettomuus, jossa oli kuollu kaikki paikalla olleet. Siskostani ei löytynyt mitään vikaa, enkä koskaan keksinyt asialle mitään muuta selitystä, kun että tämä olisi nähnyt unta tapahtuneesta. Isä-huudot ja itku loppui sillä sekunnilla kun isä saapui terveyskeskukseen.. :roll:
innanna
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ti Loka 28, 2008 2:39 pm

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja innanna »

Näin unta että kummitätini oli auto-onnettomuudessa mutta selvisi siitä, todellisuudessa hän ei selvinnyt..
Hexan
Agentti Scully
Viestit: 675
Liittynyt: La Heinä 11, 2009 9:14 pm

Re: Toteutuneet enneunet

Viesti Kirjoittaja Hexan »

Näen unia paikoista joissa tulen käymään ja ihmisistä joita tulen tapaamaan. Erikoista on se että näen unet yleensä vuosia etukäteen. Niissä on niin voimakas tunnelataus että muistan ne vuosikausia ja sitten tunnistan nuo ihmiset. Nytkin on pari tuollaista unta vähän niin kuin odottamassa että näkyykö ketään vai ei... :mrgreen:
benz. tolu. mtbe tame etbe xyl. hex. sex.
Vastaa Viestiin