Ville Nieminen, Satakunta

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
rosamarine
Adrian Monk

Re: Ville Nieminen

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

Hmm..nimimerkki vastaus : Varmaan puhut ihan asiaa ja loukkaa, kun uhrin elämä levitetään kaikkien tuntemattomien luettavaksi ja päiviteltäväksi. Haluaisin kuitenkin kysyä sen kummemmin ottamatta kantaa edellä käytyyn keskusteluun, jos kyseessä on kuitenkin rikos (sinähän se veljesi parhaiten tunnet) onko poliisi tarkistanut mökin omistajan/ mökin käyttäjien/mahdollisten mökkinaapureiden alibit?

Älä ota tätä loukkauksena, minä en ole tuntenut Villeä, enkä tunne itseasiassa Porista ketään :roll:

Ja hei, ymmärrän oikein hyvin vaikket vastaisikaan, Olen pahoillani veljen menetyksestä.

Nimim. oman veljensä myöskin menettänyt
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
EastLondon
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja EastLondon »

vastaus kirjoitti:
EastLondon kirjoitti:OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...
tarvii sanoa että olet kyllä täysin.. ketä perhettä kiinnostaa soitella jostakin 10e uimapuvusta jos toiselta kuolee veli tai poika..!!! Sä ainakin oot joku utelias, jonka elämässä ei tapahdu muuta kun juorusivujen kirjottelu.. ja huutelet vaan nimimerkkis takaa etkä edes tiedä mistään mitään....
Aika montaa mökkinsä itse maksanutta kiinnostaa jos mökille murtaudutaan, rikotaan ikkunat ja viedään tavaroita... veikkaanpa että suurinta osaa mökinomistajia moinen vandalismi ei huvita. Sinuakin kiinnostaisi, jos sinun mökillesi murtauduttaisiin (riippuu toki moraalistasi - kaikillahan ei ole ihan samat moraalikäsitteet). Suurin osa myös toivoo vandaalilta korvauksia asiasta. Olipa tekijä jonkun veli tai sisko, isä tai äiti! Eivät ne ikkunalasitkaan ihan ilmaisia ole, uimapukukin maksaa hyvän matkaa yli pari kymppiä puhumattakaan kunnon vesijuoksuvyöstä esim- Acquajogger.
vastaus kirjoitti:ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.. tai on se varmaan helppoa kun oikeasti ei tiedä mitään mistä puhuu ja puhuu täällä vain lämpimikseen!!
Huuteletko sinä nyt nimimerkin takaa? Miksi ihmeessä puhut monikossa "ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.." Etkö olekaan Villen veli? Vasta eilen väitit niin. Miksi et kirjoita yksikössä? Etkös itsekin "huutele" nimimerkin takaa. Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä ja kaikki se minkä minä olen tänne kirjoittanut kestää kyllä päivänvalon.

Jos olisit Villen veli pystyisit vastaamaan palstalla esittettyihin kysymyksiin asiallisesti ja laitamaan pisteen turhanaikaisuuksille. Selvittäisit miksi turhat etsinnät Satakunnassa? miksi mökkimurto? miksi Ville "vaelsi" taipalsaarella? miksi hukkuminen? jne. Siitähän palstalla on oltu kiinnostuneita ja myös poliisi on ollut kiinnostunut. Eikös rehelliset vastaukset lopettaisi muut puheet? :roll:
"Elämä on..."
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

... olen pohtinut, mikä tai kuka tässä Ville Niemis-jutussa mättää, koska se herättää huomattavia intohimoja. Ja jutut ovat aivan päinvastaisia. Onko tässä jotain todella salattavaa?
, kirjoitti HerloCCi Solmunen toisessa ketjussa.

Muutamien nimimerkkien yletön reagointi ja samalla kyvyttömyys asioiden selvittämiseen niin, että turhat arvelut jäisivät pois, antaa ymmärtää juuri näin, että salattavaa todella on. Nimim. "vastauskaan" ei ole millään tavalla selventänyt asiaa, vaikka siihen olisi tilaisuus jos jotain sanottavaa todella olisi.

Tästä ketjusta on tullut seuraamisen arvoinen. Mitähän seuraava "kumminkaima" tai "tiimikaveri" tai "lähisukulainen" kertoo iloksemme ja ihmetykseksemme? I can hardly wait!
Nothing is quite what it seems
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja vastaus »

kiitos rosmarie kerrankin joku pistää jotain asiallista viestiä!!
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

yleensäkään en käy tämmössillä sivuilla ensimmäinen kerta kun ylipäätänsä kirjottelen näihin keskusteluihin mutta tämä asia koskettaa tottakai tosi läheltä, syy miksi edes kirjotin ärsytti nämä jotka eivät tiedä mistään mitään ja ovat tietävinään kaiken..ja kyllä mä tiedän kaiken tosta ville jutusta, mutta ei muiden tarvitse tietää koska se ei vaan kuulu kellekkään!! mutta sen verran voin sanoa kun joku arvuutteli että oliko ollut jonkun kaverin kanssa niin ei ollut, eikä ollut myös koko mökin omistaja nähnyt villeä tai, antanut mitään isänkädestä!
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

Maybrick kirjoitti:
... olen pohtinut, mikä tai kuka tässä Ville Niemis-jutussa mättää, koska se herättää huomattavia intohimoja. Ja jutut ovat aivan päinvastaisia. Onko tässä jotain todella salattavaa?
, kirjoitti HerloCCi Solmunen toisessa ketjussa.

Muutamien nimimerkkien yletön reagointi ja samalla kyvyttömyys asioiden selvittämiseen niin, että turhat arvelut jäisivät pois, antaa ymmärtää juuri näin, että salattavaa todella on. Nimim. "vastauskaan" ei ole millään tavalla selventänyt asiaa, vaikka siihen olisi tilaisuus jos jotain sanottavaa todella olisi.

Tästä ketjusta on tullut seuraamisen arvoinen. Mitähän seuraava "kumminkaima" tai "tiimikaveri" tai "lähisukulainen" kertoo iloksemme ja ihmetykseksemme? I can hardly wait!
enkö mä ole jo sanonut että yksityis asiat ei kuulu koko suomen kansalle vain ja AINOASTAAN PERHEELLE!! ei ole mitään salaperestä! ei vaan kuulu muille ja mitä mä tässä selittäisin jollekkin chat nimille vai.. onko liian iso pyyntö jättää nuori kuollut mies rauhaan, MIETTIKÄÄ NYT JO VÄHÄN!!
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

EastLondon kirjoitti:
vastaus kirjoitti:
EastLondon kirjoitti:OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...
tarvii sanoa että olet kyllä täysin.. ketä perhettä kiinnostaa soitella jostakin 10e uimapuvusta jos toiselta kuolee veli tai poika..!!! Sä ainakin oot joku utelias, jonka elämässä ei tapahdu muuta kun juorusivujen kirjottelu.. ja huutelet vaan nimimerkkis takaa etkä edes tiedä mistään mitään....
Aika montaa mökkinsä itse maksanutta kiinnostaa jos mökille murtaudutaan, rikotaan ikkunat ja viedään tavaroita... veikkaanpa että suurinta osaa mökinomistajia moinen vandalismi ei huvita. Sinuakin kiinnostaisi, jos sinun mökillesi murtauduttaisiin (riippuu toki moraalistasi - kaikillahan ei ole ihan samat moraalikäsitteet). Suurin osa myös toivoo vandaalilta korvauksia asiasta. Olipa tekijä jonkun veli tai sisko, isä tai äiti! Eivät ne ikkunalasitkaan ihan ilmaisia ole, uimapukukin maksaa hyvän matkaa yli pari kymppiä puhumattakaan kunnon vesijuoksuvyöstä esim- Acquajogger.
vastaus kirjoitti:ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.. tai on se varmaan helppoa kun oikeasti ei tiedä mitään mistä puhuu ja puhuu täällä vain lämpimikseen!!
Huuteletko sinä nyt nimimerkin takaa? Miksi ihmeessä puhut monikossa "ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.." Etkö olekaan Villen veli? Vasta eilen väitit niin. Miksi et kirjoita yksikössä? Etkös itsekin "huutele" nimimerkin takaa. Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä ja kaikki se minkä minä olen tänne kirjoittanut kestää kyllä päivänvalon.

Jos olisit Villen veli pystyisit vastaamaan palstalla esittettyihin kysymyksiin asiallisesti ja laitamaan pisteen turhanaikaisuuksille. Selvittäisit miksi turhat etsinnät Satakunnassa? miksi mökkimurto? miksi Ville "vaelsi" taipalsaarella? miksi hukkuminen? jne. Siitähän palstalla on oltu kiinnostuneita ja myös poliisi on ollut kiinnostunut. Eikös rehelliset vastaukset lopettaisi muut puheet? :roll:
joo olen villen veli kuinka monta kertaa sulle tarvii se sanoa????????????? mitä se sulle kuuluu mitä ville on tehnyt koska ja mihin aikaan, kun et edes tuntenut villeä tai ole varmaan ikinä edes nähnyt sitä.. (kerran varmaan jossain kaupassa oot villen nähnyt JOS SITÄKÄÄN..) ni sullehan mä heti kerron kaikki
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

vastaus kirjoitti: mutta sen verran voin sanoa kun joku arvuutteli että oliko ollut jonkun kaverin kanssa niin ei ollut, eikä ollut myös koko mökin omistaja nähnyt villeä tai, antanut mitään isänkädestä!
Kiitos vastauksesta. Ja mun osalta tää on tässä. Tulee kieltämättä aika paska fiilis alkaa tonkimaan ja repimään yhden suomalaisen perheen elämää tänne.
Voimia!
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

rosamarine kirjoitti:Hmm..nimimerkki vastaus : Varmaan puhut ihan asiaa ja loukkaa, kun uhrin elämä levitetään kaikkien tuntemattomien luettavaksi ja päiviteltäväksi. Haluaisin kuitenkin kysyä sen kummemmin ottamatta kantaa edellä käytyyn keskusteluun, jos kyseessä on kuitenkin rikos (sinähän se veljesi parhaiten tunnet) onko poliisi tarkistanut mökin omistajan/ mökin käyttäjien/mahdollisten mökkinaapureiden alibit?

Älä ota tätä loukkauksena, minä en ole tuntenut Villeä, enkä tunne itseasiassa Porista ketään :roll:

Ja hei, ymmärrän oikein hyvin vaikket vastaisikaan, Olen pahoillani veljen menetyksestä.

Nimim. oman veljensä myöskin menettänyt
on tutkittu!
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Damien »

Maybrick kirjoitti:Nimim. "vastauskaan" ei ole millään tavalla selventänyt asiaa, vaikka siihen olisi tilaisuus jos jotain sanottavaa todella olisi.
Kautta aikainhan näitä on ollut.Usein kylläkin vasta suhteellisen kauan tapahtuneen jälkeen.
Monia voi kummastuttaa kuinka surutyötä tekevä "lähisukulainen" käyttää aikaansa foorumilla
asian ketjun ruokkimiseen, muka tarkoituksenaan saada keskustelu loppumaan.
vastaus kirjoitti:ei vaan kuulu muille ja mitä mä tässä selittäisin jollekkin chat nimille vai.. onko liian iso pyyntö jättää nuori kuollut mies rauhaan, MIETTIKÄÄ NYT JO VÄHÄN!!
Ehkä tuollaiset lausahdukset lisäävät sitä mystisyysarvoa, varsinkin kun jo seuraavan viestin kirjoittaja
oli sama joka edellisessä pyysi antamaan asian olla.

Varmasti aina omaisille on kova paikka kun kuolemantapauksesta aletaan spekuloimaan
mutta erittäin todennäköisesti julkisuuteen pääset jos menet miehenä kuolemaan ja löytymään
naisten uimapukuun pukeutuneena pukeutuneena, kera vesijumppavyön.
Tässä ketjussa on kuitenkin taidettu tapausta pohdiskella melko asiallisesti
joten ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua.
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
qos1
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja qos1 »

En ota tapaukseen sen enempää kantaa koska en ketään asianosaista tunne. Mutta EastLondon vois kans lopettaa sen turhan provoomisen ja miettiä vähän mitä höpisee. Tässä on kuitenkin joku menettänyt lapsen,veljen tai muuten vain läheisen ihmisen joten annetaan heidän surra rauhassa.
Vivi
Alokas

Viesti Kirjoittaja Vivi »

[quote="Damien
Varmasti aina omaisille on kova paikka kun kuolemantapauksesta aletaan spekuloimaan
mutta erittäin todennäköisesti julkisuuteen pääset jos menet miehenä kuolemaan ja löytymään
naisten uimapukuun pukeutuneena pukeutuneena, kera vesijumppavyön.
Tässä ketjussa on kuitenkin taidettu tapausta pohdiskella melko asiallisesti
joten ei siitä pitäisi kenenkään loukkaantua.[/quote]

Varmasti omaiset tietävät, että tälläinen julkinen kuolemantapaus aiheuttaa spekulointia. Mutta kyse on nyt valheista joita muutama nimimerkki on perheestä kirjoitellut tällä palstalla. Jokainen voi spekuloida ja arvailla tapausta sortumatta kuitenkaan kunnianloukkauksiin.
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Vivi kirjoitti: Varmasti omaiset tietävät, että tälläinen julkinen kuolemantapaus aiheuttaa spekulointia. Mutta kyse on nyt valheista joita muutama nimimerkki on perheestä kirjoitellut tällä palstalla. Jokainen voi spekuloida ja arvailla tapausta sortumatta kuitenkaan kunnianloukkauksiin.
Niin kauan, kun kirjoitellaan/huudellaan nimimerkkien takaa ulkopuolisen on mahdoton tietää mikä on oikeasti totta ja mikä valhetta.
Ja sanotaan näin, että asian ilmaisutyyli vaikutta pitkälti siihen kuka osaa esittää asiansa uskottavasti.
Se toki voi olla myös tietoisesti harkittu ja harhaanjohtavaksi tarkoitettu. Mutta niin kuin totesin, nimimerkkien takaa huutelu jättää asian todenperäisyyden arvioinnin lukijalle.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Myöskään omalla nimellä kirjoittelu ei koskaan takaa kerrotun todenperäisyyttä. Vrt.markja.
Ja sanotaan näin, että asian ilmaisutyyli vaikuttaa pitkälti siihen kuka osaa esittää asiansa uskottavasti.
Näin on. Suunnittelematon ja hallinnasta pois oleva huutelu ei vakuuta lukijaa muusta kuin kirjoittajan kiihtyneestä mielentilasta. Ei faktojen hallinnasta tai halusta jakaa niitä.
Nothing is quite what it seems
vastaus
Aloitteleva Besserwisser

mä en ainakaan ole huudellut minkään nimimerkkien takaa, olen selvästi sanonut että kuka olen! mun ip sun muut voi tarkistaa vaikka heti..!! mutta ei mulla ole enään mitään kommentoitavaa tästä aiheesta, KIITOS kaikille jotka ymmärtävät asian vakavuuden..!
Vastaa Viestiin