Älä ota tätä loukkauksena, minä en ole tuntenut Villeä, enkä tunne itseasiassa Porista ketään
Ja hei, ymmärrän oikein hyvin vaikket vastaisikaan, Olen pahoillani veljen menetyksestä.
Nimim. oman veljensä myöskin menettänyt
Aika montaa mökkinsä itse maksanutta kiinnostaa jos mökille murtaudutaan, rikotaan ikkunat ja viedään tavaroita... veikkaanpa että suurinta osaa mökinomistajia moinen vandalismi ei huvita. Sinuakin kiinnostaisi, jos sinun mökillesi murtauduttaisiin (riippuu toki moraalistasi - kaikillahan ei ole ihan samat moraalikäsitteet). Suurin osa myös toivoo vandaalilta korvauksia asiasta. Olipa tekijä jonkun veli tai sisko, isä tai äiti! Eivät ne ikkunalasitkaan ihan ilmaisia ole, uimapukukin maksaa hyvän matkaa yli pari kymppiä puhumattakaan kunnon vesijuoksuvyöstä esim- Acquajogger.vastaus kirjoitti:tarvii sanoa että olet kyllä täysin.. ketä perhettä kiinnostaa soitella jostakin 10e uimapuvusta jos toiselta kuolee veli tai poika..!!! Sä ainakin oot joku utelias, jonka elämässä ei tapahdu muuta kun juorusivujen kirjottelu.. ja huutelet vaan nimimerkkis takaa etkä edes tiedä mistään mitään....EastLondon kirjoitti:OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...
Huuteletko sinä nyt nimimerkin takaa? Miksi ihmeessä puhut monikossa "ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.." Etkö olekaan Villen veli? Vasta eilen väitit niin. Miksi et kirjoita yksikössä? Etkös itsekin "huutele" nimimerkin takaa. Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä ja kaikki se minkä minä olen tänne kirjoittanut kestää kyllä päivänvalon.vastaus kirjoitti:ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.. tai on se varmaan helppoa kun oikeasti ei tiedä mitään mistä puhuu ja puhuu täällä vain lämpimikseen!!
, kirjoitti HerloCCi Solmunen toisessa ketjussa.... olen pohtinut, mikä tai kuka tässä Ville Niemis-jutussa mättää, koska se herättää huomattavia intohimoja. Ja jutut ovat aivan päinvastaisia. Onko tässä jotain todella salattavaa?
enkö mä ole jo sanonut että yksityis asiat ei kuulu koko suomen kansalle vain ja AINOASTAAN PERHEELLE!! ei ole mitään salaperestä! ei vaan kuulu muille ja mitä mä tässä selittäisin jollekkin chat nimille vai.. onko liian iso pyyntö jättää nuori kuollut mies rauhaan, MIETTIKÄÄ NYT JO VÄHÄN!!Maybrick kirjoitti:, kirjoitti HerloCCi Solmunen toisessa ketjussa.... olen pohtinut, mikä tai kuka tässä Ville Niemis-jutussa mättää, koska se herättää huomattavia intohimoja. Ja jutut ovat aivan päinvastaisia. Onko tässä jotain todella salattavaa?
Muutamien nimimerkkien yletön reagointi ja samalla kyvyttömyys asioiden selvittämiseen niin, että turhat arvelut jäisivät pois, antaa ymmärtää juuri näin, että salattavaa todella on. Nimim. "vastauskaan" ei ole millään tavalla selventänyt asiaa, vaikka siihen olisi tilaisuus jos jotain sanottavaa todella olisi.
Tästä ketjusta on tullut seuraamisen arvoinen. Mitähän seuraava "kumminkaima" tai "tiimikaveri" tai "lähisukulainen" kertoo iloksemme ja ihmetykseksemme? I can hardly wait!
joo olen villen veli kuinka monta kertaa sulle tarvii se sanoa????????????? mitä se sulle kuuluu mitä ville on tehnyt koska ja mihin aikaan, kun et edes tuntenut villeä tai ole varmaan ikinä edes nähnyt sitä.. (kerran varmaan jossain kaupassa oot villen nähnyt JOS SITÄKÄÄN..) ni sullehan mä heti kerron kaikkiEastLondon kirjoitti:Aika montaa mökkinsä itse maksanutta kiinnostaa jos mökille murtaudutaan, rikotaan ikkunat ja viedään tavaroita... veikkaanpa että suurinta osaa mökinomistajia moinen vandalismi ei huvita. Sinuakin kiinnostaisi, jos sinun mökillesi murtauduttaisiin (riippuu toki moraalistasi - kaikillahan ei ole ihan samat moraalikäsitteet). Suurin osa myös toivoo vandaalilta korvauksia asiasta. Olipa tekijä jonkun veli tai sisko, isä tai äiti! Eivät ne ikkunalasitkaan ihan ilmaisia ole, uimapukukin maksaa hyvän matkaa yli pari kymppiä puhumattakaan kunnon vesijuoksuvyöstä esim- Acquajogger.vastaus kirjoitti:tarvii sanoa että olet kyllä täysin.. ketä perhettä kiinnostaa soitella jostakin 10e uimapuvusta jos toiselta kuolee veli tai poika..!!! Sä ainakin oot joku utelias, jonka elämässä ei tapahdu muuta kun juorusivujen kirjottelu.. ja huutelet vaan nimimerkkis takaa etkä edes tiedä mistään mitään....EastLondon kirjoitti:OT: Olisikohan modejen aika tarkistaa mistä IP:stä tytti, vivi ja vastaus (joka kertoo olevansa Ville Niemisen veli sekä naapuri... ota sitten selvää onko muuta kuin trolli) kirjoittelevat...
Huuteletko sinä nyt nimimerkin takaa? Miksi ihmeessä puhut monikossa "ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.." Etkö olekaan Villen veli? Vasta eilen väitit niin. Miksi et kirjoita yksikössä? Etkös itsekin "huutele" nimimerkin takaa. Minä kirjoitan vain tällä yhdellä nimimerkillä ja kaikki se minkä minä olen tänne kirjoittanut kestää kyllä päivänvalon.vastaus kirjoitti:ja jos teistä kukaan tuntee edes villen veljiä ja perhettä älkää huudelko vain NIMIMERKIN TAKAA.. tai on se varmaan helppoa kun oikeasti ei tiedä mitään mistä puhuu ja puhuu täällä vain lämpimikseen!!
Jos olisit Villen veli pystyisit vastaamaan palstalla esittettyihin kysymyksiin asiallisesti ja laitamaan pisteen turhanaikaisuuksille. Selvittäisit miksi turhat etsinnät Satakunnassa? miksi mökkimurto? miksi Ville "vaelsi" taipalsaarella? miksi hukkuminen? jne. Siitähän palstalla on oltu kiinnostuneita ja myös poliisi on ollut kiinnostunut. Eikös rehelliset vastaukset lopettaisi muut puheet?
Kiitos vastauksesta. Ja mun osalta tää on tässä. Tulee kieltämättä aika paska fiilis alkaa tonkimaan ja repimään yhden suomalaisen perheen elämää tänne.vastaus kirjoitti: mutta sen verran voin sanoa kun joku arvuutteli että oliko ollut jonkun kaverin kanssa niin ei ollut, eikä ollut myös koko mökin omistaja nähnyt villeä tai, antanut mitään isänkädestä!
on tutkittu!rosamarine kirjoitti:Hmm..nimimerkki vastaus : Varmaan puhut ihan asiaa ja loukkaa, kun uhrin elämä levitetään kaikkien tuntemattomien luettavaksi ja päiviteltäväksi. Haluaisin kuitenkin kysyä sen kummemmin ottamatta kantaa edellä käytyyn keskusteluun, jos kyseessä on kuitenkin rikos (sinähän se veljesi parhaiten tunnet) onko poliisi tarkistanut mökin omistajan/ mökin käyttäjien/mahdollisten mökkinaapureiden alibit?
Älä ota tätä loukkauksena, minä en ole tuntenut Villeä, enkä tunne itseasiassa Porista ketään![]()
Ja hei, ymmärrän oikein hyvin vaikket vastaisikaan, Olen pahoillani veljen menetyksestä.
Nimim. oman veljensä myöskin menettänyt
Kautta aikainhan näitä on ollut.Usein kylläkin vasta suhteellisen kauan tapahtuneen jälkeen.Maybrick kirjoitti:Nimim. "vastauskaan" ei ole millään tavalla selventänyt asiaa, vaikka siihen olisi tilaisuus jos jotain sanottavaa todella olisi.
Ehkä tuollaiset lausahdukset lisäävät sitä mystisyysarvoa, varsinkin kun jo seuraavan viestin kirjoittajavastaus kirjoitti:ei vaan kuulu muille ja mitä mä tässä selittäisin jollekkin chat nimille vai.. onko liian iso pyyntö jättää nuori kuollut mies rauhaan, MIETTIKÄÄ NYT JO VÄHÄN!!
Niin kauan, kun kirjoitellaan/huudellaan nimimerkkien takaa ulkopuolisen on mahdoton tietää mikä on oikeasti totta ja mikä valhetta.Vivi kirjoitti: Varmasti omaiset tietävät, että tälläinen julkinen kuolemantapaus aiheuttaa spekulointia. Mutta kyse on nyt valheista joita muutama nimimerkki on perheestä kirjoitellut tällä palstalla. Jokainen voi spekuloida ja arvailla tapausta sortumatta kuitenkaan kunnianloukkauksiin.
Näin on. Suunnittelematon ja hallinnasta pois oleva huutelu ei vakuuta lukijaa muusta kuin kirjoittajan kiihtyneestä mielentilasta. Ei faktojen hallinnasta tai halusta jakaa niitä.Ja sanotaan näin, että asian ilmaisutyyli vaikuttaa pitkälti siihen kuka osaa esittää asiansa uskottavasti.