Pub Prison **AVATTU**

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Canaris
Frank Drebin

Re: Pub Prison **AVATTU**

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Lumienkeli kirjoitti:Kirjoittaja Lumienkeli päivämäärä Pe Elo 14, 2009 11:09 pm
Saaks sit vetää "mä rrrakastan teit kaikkiiiii" -kännit?
Saa toki. Prisonissa kun ei juoda rähinäkänniä, vaan uskotaan keskinäiseen rakkauteen ja solidaarisuuteen. Tässä olisi kossucola rakkauteni osoitukseksi.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

*Hörp* Mä rrakastan teit kaikkii! Erityisesti VoDKaa! :mrgreen: ja sit teit muitakii!
Canaris
Frank Drebin

buracee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaania 8) Mut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa :mrgreen: Ja paljon.
Centurion, tuo sana tuo armeijan miehenä mieleeni brittiläisen panssarivaunun. Panssarivaunuissa on kyllä puolensa, vaikka en kyllä maavoimien pellejä korkealle arvostakaan.

buracee, tempasepas seurakseni kossuvissy ja lähde sitten kanssani tanssilattialle hytkyttelemään:

http://www.youtube.com/watch?v=KVezY5jdDiI
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
buracee
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja buracee »

Canaris kirjoitti:
Centurion, tuo sana tuo armeijan miehenä mieleeni brittiläisen panssarivaunun. Panssarivaunuissa on kyllä puolensa, vaikka en kyllä maavoimien pellejä korkealle arvostakaan.

http://pcamuseum.com/skydive/songs/bstreamer.html
Canaris kirjoitti:buracee, tempasepas seurakseni kossuvissy ja lähde sitten kanssani tanssilattialle hytkyttelemään:

http://www.youtube.com/watch?v=KVezY5jdDiI
No niin no, mä en kuitenkaan taida kun toi härkäpari-juttu ei okein oo mun alaa :twisted: Itelläkin kun noi ballsit on ja mitatkin on tollasta 187/85 :mrgreen:
rosamarine
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

buracee kirjoitti:No voin mä vihjata, sen nmi on Centurion ja se on titaania 8) Mut ei siitä sen enempää, juodaan viinaa :mrgreen: Ja paljon.
KELLO! Olet ostanut uuden kellon :D Hmm..eka uus auto ja nyt kello... Sulla menee hyvin! :D

Juodaan vaan, tappiin asti! Toivon vaan, että saan pidettyä kieleni kurissa, enkä menis aukomaan päätäni lautamies osioon...tiukkaa tekee :mrgreen:

Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii? :P
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Lumienkeli
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Oiskohan tuo syytä ottaa vinkkinä, jos lentää chatista pihalle? Niinq et vaik mee nuqq? :mrgreen:
buracee
Martin Riggs

rosamarine kirjoitti:
KELLO! Olet ostanut uuden kellon :D Hmm..eka uus auto ja nyt kello... Sulla menee hyvin! :D
Tota, en. Mut tolla härvelillä mä voin ostaa kellon tai auton.. :P
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii?
Tässä seitsemän hunnun tanssini Prisonin naisten iloksi:

http://www.youtube.com/watch?v=6autbeh_ ... r_embedded
Thomas Fuller
rosamarine
Adrian Monk

No vähän olin utelias ja tietty googletin... menin hämilleni...Siis tällä voit ostaa sekä auton ja kellon? Juuh.. :roll:
Titan Centurion NXG Super + RS/WS NYT 129 €
Kuva

Ei tainnu mennä arvaus nappiin? :shock:

muoks. Herrttinen Canaris, sie tanssit pöydillä :shock: :shock: :lol: Ihan sairrraaan siistii...Tuleepa mieleen villit ajat lähi-idässä..uuh :DTykkään juu:D:D
Viimeksi muokannut rosamarine, Pe Elo 14, 2009 11:55 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kakira
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja Kakira »

rosamarine kirjoitti:

Juodaan vaan, tappiin asti! Toivon vaan, että saan pidettyä kieleni kurissa, enkä menis aukomaan päätäni lautamies osioon...tiukkaa tekee :mrgreen:

Viitsisitsä etsäviitsis canaris tanssii mulle vähän vaikka hmm..napatanssii? :P
Jaahas, täällä sitä taas Prisonissa notkutaan vaikka olisi muutama murha selvitettävänä :lol:
Enkä ole kateellinen.. rosamarine ymmärrät kun käyt katsomassa sähköpostiasi :lol:
Mulle bavaria, ei ole huomenna pää kipeä :wink:
ELÄ ja anna toisten elää
buracee
Martin Riggs

rosamarine kirjoitti:No vähän olin utelias ja tietty googletin... menin hämilleni...Siis tällä voit ostaa sekä auton ja kellon? Juuh.. :roll:
Titan Centurion NXG Super + RS/WS NYT 129 €
Kuva

Ei tainnu mennä arvaus nappiin? :shock:
juuei.. :mrgreen:

titanium centurion vois olla parempi haku.. google.com:issa ainakin, noi lokalisoidut voi antaa muita tuloksia.
rosamarine
Adrian Monk

Kakiiraa my diÖr :D sorry, taas olen ottanut hmm..näistä murhista taas tuu mitään, kun hyppää kirjaimet näytölle, huomenna jos tsemppais, minäpä hilppaan sähkikselle, saitko mun viestin btw?

psst. kokeile sitä Holstenia kans, se on ihan hyvää ;)
Canaris
Frank Drebin

rosamarine kirjoitti:muoks. Herrttinen Canaris, sie tanssit pöydillä Ihan sairrraaan siistii...Tuleepa mieleen villit ajat lähi-idässä..uuh Tykkään juu:D:D
Mutta muista rosa, että vain katsoa saa, ei koskea... 8)
Otetaampa tunnelmaan sopivasti tunisialaista Domaine Clipea Chardonnaytä! Kyyppari lasit täyteen koko poppoolle niin kuin olisi jo!
Thomas Fuller
Solmu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Solmu »

*ilmoittautuu vahvuuslaskentaan mukaan*

ail pii päk!
Vai miten se Kalifornian Terminaattori asian sanoikaan.

Yks GT kiitos.
"Yöperho on koteloitunut"
buracee
Martin Riggs

Noi julkiset chatit on kyl aika syvältä, viis minsaa siellä ja kiintiö on vuodeks täynnä..
Lukittu